Haydn Dalton, hlavní designer druhého Darksiders, v rozhovoru pro IncGamers prozradil, že když se sérií začínali, nepočítali s rozdělením čtyř jezdců apokalypsy.
„Původně jsme ve Vigil Games chtěli z Darksiders udělat kooperativní záležitost pro čtyři hráče,“ začal vysvětlovat Haydn. „Popravdě řečeno jsme ale tehdy neměli moc zkušeností s vývojem pro konzole ani s daným žánrem. Rozhodli jsme se proto pro méně riskantní možnost.“
Dalton dál uvedl, že nad kooperací tak uvažovali alespoň pro pokračování, ale nakonec se rozhodli nezahrávat si s ověřeným postupem. Je to nicméně údajně něco, nad čím tvůrčí tým stále ještě uvažuje.
„Nevěřím tomu, že by se našel někdo, kdo má Darksiders rád a nechtěl by vidět jak rozjíždíte apokalypsu se třemi kamarády. Jednotlivé puzzle sekvence by se ovšem musely dost výrazně pozměnit. Když jsme je vytvářeli, přemýšleli jsme nad nimi čistě v rámci singlu.“
„Jejich co-op verze by pro nás byla zbrusu nová zkušenost a výzva. Jak by to asi fungovalo, když by se někdo z hráčů rozhodl provést něco na vlastní pěst…?“