Jak se na aktuální situaci Bungie dívá vývojář Concordu.
Nově oznámené dílo od vývojářů ze studia Bungie s názvem Marathon se během svých prvních dní nedočkalo od komunity zrovna dvakrát vřelého přivítání. Do oficiálního vydání zbývá ještě dost času, ale někteří hráči už nyní hru odsuzují a odkazují se na neúspěch Concordu.
Když už jsme zmínili právě tenhle titul pod taktovkou Sony, tak se můžeme podívat, jak na vlnu negativity reagoval jeden z designérů tohoto titulu. Stephan Williams, který v minulosti pracoval na již zmíněném Concordu a nyní se podílí na vývoji Warframe, se k situaci vyjádřil na Redditu.
„Vidět tváře vývojářů na streamu Bungie mi dalo naději a nadšení z toho, co může Marathon jednou být,” uvedl Williams. „Chválím je za to, že se odvážili riskovat, zkusit něco, co jim je cizí, není nijak osvědčené a ani není garancí úspěchu. Chce to hodně odvahy,” zakončil svou úvodní myšlenku.
V komentářích se strhla debata, během které sám Stephan Williams uvedl, že mu přijde šílené, aby hru lidi odsuzovali ještě před jejím vydáním čistě na základě toho, že Concord selhal. Rovněž lidem doporučil, ať dají vývojářům z Bungie čas a nechají je v klidu tvořit. Jak se říká, dvakrát do stejné řeky nevstoupíš a jen čas nám dá odpověď na to, zda tohle pořekadlo pro Sony platí, či nikoliv.
Marathon dorazí mezi hráče už letos 23. září na platformu PC i konzole PlayStation 5, Xbox Series X/S.