KeokeN Interactive může zachránit crowdfunding.
Zakladatelé nizozemského studia KeokeN Interactive spustili avizovanou kickstarterovou kampaň pro svoji chystanou hru Deliver Us Home. Děje se tak poté, co nesehnali investora ani vydavatele a museli propustit celý tým.
Novinka má navázat na předchozí oceňované tituly studia Deliver Us The Moon a Deliver Us Mars. Podobně jako v případě prvního pokračování půjde o sequel hratelný i bez znalosti předchozích příběhů. Tentokrát se vydáme na neznámou planetu, kterou se pokusíme přizpůsobit lidskému životu.
„I když jste se připravili na neočekávané, ty nejhorší a nejextrémnější podmínky, nikdo neví, co vás na povrchu čeká. Přežijte v neznámu, prozkoumejte pustinu a prorazte cestu k novému domovu lidstva při odhalování tajemství záhadných kolonizátorů, kteří se sem - nějakým způsobem - dostali dávno před vámi...“ lákají autoři.
Kromě příběhu, který hrál velkou roli už v předchozích hrách, chtějí vývojáři klást důraz na průzkum planety nebo survival prvky. Vylepšování postavy (zatím nespecifikované, možná vlastnoručně vytvořené) má poskytovat nové schopnosti, které zas pomohou překonat další překážky. Svět se nám bude otvírat ve stylu metroidvanie.
KeokeN prosí hráče o necelých 108 tisíc dolarů. Krátce po spuštění kampaně má na kontě přes 20 tisíc dolarů. V případě úspěchu dostanou podporovatelé na třetí a vyšší úrovni k dispozici rannou demo verzi hry.
Autoři musí zeštíhlovat náklady na minimum, ale mluví o využití externích partnerů a pomalém rozšiřování týmu. Na podzim by rádi vstoupili do předprodukce a do půlky příštího roku do plné produkce. S vydáním hry aktuálně míří na druhou polovinu roku 2026.