Desatero správného zákazníka, aneb jak se k***a chovat v krámě.
Blogy čtenářů Článek Desatero správného zákazníka, aneb jak se k***a chovat v krámě.

Desatero správného zákazníka, aneb jak se k***a chovat v krámě.

Tohle má sice s hraním pramálo společného, ale vzhledem k tomu že i vy chodíte nakupovat do supermarketů, tak vám dávám možnost poučit se o tom co se…

Reklama

 

Tohle má sice s hraním pramálo společného, ale vzhledem k tomu že i vy chodíte nakupovat do supermarketů, tak vám dávám možnost poučit se o tom co se sluší.

Už víc jak rok pracuji jako pekař v nejmenované firmě. Vzhledem k tomu že mě vy, zákazníci začínáte opravdu nehorázně srát, rozhodl jsem se sestavit takové malé desatero díky kterému pochopíte jak se v obchodě chovat. Všechny body jsem napsal na základě osobních zkušeností. Takže jestli se někdy potkáme u mě v práci, doufám že se jím budete řídit.

1. Než něco strčíte do košíku, rozmyslete si zda to opravdu chcete.

A když už se rozmyslíte, vraťte to na původní místo, Ponožky do koše s rohlíky opravdu nepatří.

2. Když zaměstnanec obchodu právě doplňuje zboží, neznamená to že je čerstvější než to o dva kroky dál.

Je neslušné brát si přesně to zboží co někdo právě položil do regálu.

3. Pokud se procházíte obchodním domem, a některé zboží není.. Znamená to že opravdu není. ¨

Tím že budete prodavače hodinu přemlouvat a poté stejnou dobu pronásledovat a propichovat pohledem, akorát naserete sebe, i toho prodavače.

4. Ptejte se než něco uděláte. Prodavači jsou v obchodě od toho aby vám pomohli.

To že do pekaře vrazíte košíkem a začnete mu brát horké zboží přímo z plechu opravdu není potřeba.

5. Než přijdete do obchodu, vyserte se.

Zaměstnancům se dělá z posraných kalhot špatně.

6. Tohle je spíš osobní, ale cizím lidem se vyká.

Nesnáším když ke mě někdo zezadu přijde, zaklepe mi na rameno a větu začne slovy : Hej kluku.

7. Když vám pekař řekne že vám zboží nemůže dát protože ho právě vytáhl z pece, je to proto že se nechce kvůli vám kreténům spálit.

8. NELEZTE TAM KAM NEMÁTE.

Pokud někdo vleze přímo na pekárnu a začne si brát zboží přímo z pekařských vozíků, koleduje si o pěstí od ochranky.

9. Když něco nevíte, ptejte se na úseku podle toho co hledáte/potřebujete.

Pekaři opravdu neví jestli už přišla ta krkovička za padesát korun.

10. A když vás zaměstnanec požádá o strpení, jděte se prosím projít po obchodě.

Když budete stát na místě a zírat, rozhodně tím novou zásilku zboží nepřivoláte.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama