Zpět na článek

Diskuze: Diablo 4 představuje koncept vývojových stromů

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
8. 11. 2022 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

myslim, ze podobna mechanika je davno prezita, at radeji udelaji hru pro tohle desetileti, nez aby se zavdecili staromilcum, jako D2 bylo dobry, ale dneska jsme mnohem dal, D2 Resurrected me nechava chladnym, tak nepotrebuju neco podobneho o 20 let pozdeji v D4...

Pavel

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ted v betě je to tak že máte 50 bodu do skill tree + body z ukolů v dané lokaci takže cca 55-65 bodů (nepočítal jsem to) od 50 lvl jsou jen paragon body a počítá se to tak že za 1 lvl postavy dostanete 4 paragon body - jak to bude pak v ofiko hře uvidíme

asive47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ideální by bylo kdyby to bylo stejně zadarmo jako ve wowku. Dalo by se pak víc experimentovat a zkoušet nový věci, než začínat pořád odznovu. Chápal bych to asi jedině v případě sezoních postav, kde by vaše rozhodnutí bylo v tomhle případě důležitý.

Alixon

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V D1 copak změna spellu (buildu) stala peníze? Však se tam char spell naučil a buď na to měl Eq nebo neměl. Navíc ho nebylo kde pořádně skladovat, takže tam se nedalo ani nic moc vymyslet. Warr jel jen str mág zas int. Jen Roguna mohla mít jak dex tak Int kvuli mana shield. PS tam vlastně ani žádný talent tree nebyl

Ondřej Zeman
Ondřej Zeman
Level 33 Level 33
8. 11. 2022 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alixon Tak vymýšlet se tam dalo leccos. Já třeba Warra vždy mixoval Dex/Str/Vit, zrovna u té specializace mi přišlo, že možností bylo opravdu hodně. U Mága jsem zase kombinoval Magic/ Str. Ta tam tu změnu dělal primárně ten gear, co si na sebe člověk vzal. Roguna mi moc nesedla

Alixon

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Zeman Osobně jsem měl rogunu na 49lvl, warr byl mimo a na Hell se absolutně nechytal ať měl co chtěl na sobě. Mág jasný no. Ten musel mít aspoň trochu str kvůli těm debilním advokátům co měli immune na veškerou magii. Ovšem stejně se jelo max int kvůli flaskam na manu s mana shieldem. Tam prostě nebylo moc co vymyslet ke konci hry. Tím že byly staty pevné dany a byl cap, to bylo rozhodnutý. Navíc těch unique itemu tam bylo tak málo, že se vlastně ani nic moc vymyslet nedalo. A hlavně se tam vlastně učily spelly podle Int, takže warr se nikdy nemohl naučit všechno, protože na to prostě ty itemy nebyly. Roguna byla na hraně a co si pamatuji, tak některý spelly taky nedala. Ten luk byl sice brutálně silný, ale jen na single target. Tuším, že jsi měl s Warrem stejný problém. 🙃

Ondřej Zeman
Ondřej Zeman
Level 33 Level 33
8. 11. 2022 18:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alixon S tím Warrem se to vždy prosekávalo extrémně špatně. Ta první hra to nemá moc pořešené no, ale dalo se to. Vlastně jsem nikdy netlačil na DMG ale primárně na hit + k tomu různé kombinace s lifestealem a speedem

Reklama
Reklama