Zpět na článek

Diskuze: Do Torchlight III míří prokletý kapitán

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Repry
Repry
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
4. 4. 2021 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hezká snaha, ale nedostatek zajímavých tříd nebyl ten hlavní problém Torchlight 3. Neskutečně sterilní a nudné mapy, opakující se mechaniky a co hodně zamrzelo, hudba, kterou složil opět Matt Uelmen (kdysi dvorní skladatel Blizzardu a legendy Diabla 1 a hlavně druhého dílu) je nějak potlačená, že jsem jí až na pár momentů vůbec nevnímal. Krátké, stereotypní a nudné. Hlavně nechápu tu možnost s výstavbou pevnosti. Naprosto zbytečné. Jediný plus vidím ve vašem mazlíčkovi, kterého si vyberete a pomáhá s prodejem lootu ve městě (tato mechanika je známá už od prvního dílu, vlastně i Fate to měl) a po celém světě můžete nacházet další zvířátka. Aby to byla nadprůměrná hra, muselo by se spousta mechanik vyhodit a přepracovat. Hlavně tedy ta sterilnost světa a repetetivní akce. Což se nejspíš nezmění, takže druhý průchod nedám. Ten u dobrých diablovek beru jako jistotu a nejlépe za všechny postavy.

Jirka

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Repry Pravda ta hra byla a je šílená že to ani nová classa nezachrání. Opravdu nechápu proč to radši neudělali jako F2P. Ale holt ždímačka značky. Příběh krátky jen 3 acty neustále se opakující bossové i v riftech. Zádná fantazie při dělaní contentu jen zkopírovat bosse z příběhu a dát ho do endgamu nebo do riftu. Ve dvojce lidi mohli stavět buildy všemožný, tady? TO nejde itemy jsou velká bída. Zadná škála výběru. Ve dvojce když padla legendárka tak to měl člověk pocit wau? Tady nic bída. A to jich je tu ještě nula nula nic. Celkově lokace šílené. Stavba pevnosti OK, ale nic převratného. Spíš jako mobilné hra to vypadá. Škoda jako.

Repry
Repry
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
4. 4. 2021 19:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jirka Upřímně říkám, že ten kvalitativní úpadek nepřišel až se třetím dílem, ale hodně jsem ho cítil už ve dvojce cca od poloviny hry. A těch sedm pater před finálním bossem bylo neskutečně nudné utrpení. Takže v tomto směru pro mě žádné překvapení. Ale i tak mě to všechno okolo trojky zklamalo.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 24 Level 24
4. 4. 2021 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Repry tj ale u dvojky existuje synergy a essentials, ktery hre davaji dalsi obsah a vic moznosti

Reklama
Reklama