Zpět na článek

Diskuze: Dojmy z hraní Elden Ring za postavu Warrior

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Paladin
Paladin
Level 20 Level 20
13. 11. 2021 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vypadá fakt dobře,mix Dark souls 3 a Sekira v open worldu. Dost možná to bude jejích nejlepší hra

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
13. 11. 2021 08:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Předně se bude (pravděpodobně) ladit síla magie, protože jsem viděl cirka 6 průchodů testem/demem a kouzla jsou OP jako prase. A to do takové míry, že Enchanted Knight ubere JEDNÍM magickým výpadem twinblade půlku životů, u menších bossů klidně celý. V kombinaci s weapon art (udílející např. zranění ohněm či elektřinou) šlo minimálně v demu o brutálně smrtící a neváhal bych napsal OP kombinaci. Ostatní chybky se poladí, respektive mě osobně žíly netrhají. Možná až na "tancující" stromy ve větru. Některé kreace jsou vážně trochu moc a stromy vypadají jako by jely na LSD nebo tak něco.Mapa - nádherná. Přesně tenhle styl mám rád a hlavně kvituji přidávání poznámek ve stylu žetonků umístěných přímo do mapy. Tohle by mělo mít každé RPG.Skákání - fall damage by měl být. Není. Nevím proč, snad to bude zdůvodněno. To mi lehce vadí, ale zase to napomáhá exploraci světa a člověk tak bude moci prozkoumat kde jaký vrchol či stavbu. Útok z výskoku kopím vypadá epesně a těším se na to.Ořo-vůlo-ADHD - pohyb koňmo bude opět fajn pro rychlé přesuny, ačkoliv štědře rozmístěné Site of Grace a sochy, u kterých se lze znovuobjevit, tenhle prvek trochu stírají. Ale je to osvěžení v sérii. Ovšem s těmi skoky, přískoky a vzdušnými proudy... no, nevím. Pomůže to prozkoumávání světa a potom, co si člověk na mapě objeví vše hezky pěšky se bude jízda koňmo asi hodit. Ale nemohu se zbavit dojmu, že je to až moc na steroidech a minimálně to působí divně, stejně jako souboj ze hřbetu pakoníka. Je to takové kroužení a oždibování nepřítele. Ale asi nic, co by mi vadilo.Lore/počet arsenálu/NPC/boss fighty/variabilita/nápady/fashion/stylizace/hudba - 10/10 nemám výhrad. Čeho se stále, i přes shlédnutá videa, bojím, je open world. Hůře se to vysvětluje, ale asi takhle: ve hře/RPGčku s otevřeným světem, kde člověk dostane jasnej úkol, nevadí, že cestou míjí roztoušené skupinky nepřátel. Je jasné a dané, že se má jít tam či onam, protože tam přesně hrdinu úkol vede. Mnohdy je vysvětlené, že tam čeká to či ono zlo a musí se s ním vypořádat. Ale souls hry? NIC nevysvětlují. A tím pádem, v kombinaci s open worldem, by to také mohlo vypadat následovně: NIKDO mi neřekne co mám dělat. NIKDE nemám žádné úkoly. MOHU jet kam chci. Nepřítel tu a tam a tady. Ale proč??? Kdo mi to vysvětlí, proč je před kostelíkem boss na koni (Tree Sentinel)? Proč je támhle ta karavana? Kam jede? Proč je boss na pláži? Proč je boss v jeskyni? Proč je boss cestou na ten větrný vrch? Co ta wyverna a obří krab v močálu? Proč by mě měli chtít zabít, když se rozhodnu vydat zrovna tam? Mám obrovský strach, aby to nebyla série šarvátek a bojů bez důvodu, bez úkolů... Opravdu bych nechtěl, aby svět byl nazdařbůh zaplněn jen tak nepřáteli, čekajícími až pojedu kolem... V kulise Dark Souls to fungovalo, mělo to jistý progres, logické směřování, stupňovalo se to, ale v open worldu to také vůbec nemusí fungovat... Je jasné, že třeba vlci v lese nemusí být příběhově odůvodnění, jsou hladoví a člověk je tam potká a stává se kořistí. Ale opravdu bych nechtěl, aby byl svět zaplněn jen tak ledabyle monstry a bossy, kteří se na mě vrhnou a nikdo mi k tomu neřekne ani slovo. Viděl jsem x videí a ani jedno mi to neosvětlilo a jak jsem napsal: v otevřeném světě může tohle působit jaksi divně. Jen jako výzva a nic víc... A to mi přijde škoda, kor když se tak vehementně ohánějí s tím, že lore psal Martin. Doufám, že v plné hře bude lecos vysvětleno. Jinak ale vedle God Of War a Stalker 2 můj nejočekávanější projekt 2022. (Baldur's Gate III pravděpodobně až 2023)

Limec
Limec
Level 3 Level 3
13. 11. 2021 05:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

skakani ktere pridali a puvodne vypadalo jako fajn vec nakonec zas tak fajn neni, po hodine invadovani hracu kdy sem byl vzdy 1vs2 nebo 1vs3 sem mel pocit ze hraji fortnite s mecama

skylines
skylines
Level 0 Level 0
12. 11. 2021 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě to spíš přijde jako by DS3 dostalo open world mod při jehož instalaci se něco pokazilo a zkomolilo to pár názvů dobře známých itemů. :D Když jsem viděl ty animace tak mě nadšení rychle přešlo. Z "From Software" se stal "From Ubisoftware". :D

Reklama
Reklama