Zpět na článek

Diskuze: Dojmy z hraní New World

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mystix

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Také jsem veterán mmorpg. Mnoho let napříč LOTRO, GW 2, SW, ESO a teď ze setrvačnosti Destiny2. Tahle hra nepřináší vůbec nic nového. Ba naopak. I GW2 někdy před 7 lety přinesly trochu nový přirozenější systém questů, kdy třeba člověk viděl na cestě karavanu, tak se jen připojil k ostatním hráčům s tím, že ji doprovodí a ani nemusel žádný úkol brát a po tom co karavana dorazila byl splněn quest. Vychvalovany crafting beru spíš jako standard u takové hry. Opět nic zvláštního oproti již starým GW2 nebo eso. Akční soubojový systém jako v eso s pár abilitami mám pravda raději než milionová naklikávačka abilit ala GW2 a SW, ale už by to chtělo také trochu ozvláštnit. Je to zase až přílíš jednoduché a po chvíli nudné. Grafika je možná na první pohled líbivá, ale na ten druhý už se dá říci, že s dnešními možnostmi bychom mohli být ještě o dost dál. A ani to zasazení do světa mě nezaujalo. Mám rád historii, mám rád fantasy, ale tady mi to přijde na sebe nějak nasílu dané dohromady. Trochu pirátská mytologie, trochu fantasy, trochu historického dobývání Ameriky. Moc splácané. A hlavně, ta hra nemá vůbec žádný lore. Jak chce uspět proti hrám jako je třeba eso, za kterým stojí do posledního detailu vybudované celé universum s detailní historií, které se svým rozsahem může směle rovnat s propracovaností světa Středozemně. Nebo SW nebo nakonec i to wowko. Jediné na co hra může sázet je na svou jednoduchost a nenáročnost, což možná ale dnešní generace hráčů ocení více než složitost a propracovanost a nakonec to nějaký úspěch mít bude. Pro mě jako pro herního starce je to zklamání a na již hodně staré tituly, které jsem zmiňoval to nemá ani zdaleka.

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
16. 9. 2021 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mystix Situace okolo MMO je aktuálně hodně bledá, a tak se hráči upínají na každý nový titul. Ale kdo nic nečeká, může být pouze překvapen. Třeba to vyjde. ESO bylo na začátku také nic moc :-) Uvidíme.

Draper

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Měl se Amazon soustředit jen na MMO Lord of the Rings, takhle vyplázli zbytečně prachy a výsledek bude nula.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Hlavní platforma: PlayStation
14. 9. 2021 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Draper To jo, to LOTR MMO jsem myslím četl, že úplně zrušili, škoda, alespoň bych vyzkoušel. New World mě nezaujal ani omylem.

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
14. 9. 2021 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

O téhle rychlokvašce je tu tolik článků a o Ashes of Creation ani jeden, přitom to je zatím nejzajímavější MMORPG teď ve vývoji. Docela škoda.

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
14. 9. 2021 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sherlock161 Ashes of Creation nějaký čas sleduji, ale zatím to na mě působí jako hra s dost zastaralým systémem gameplaye. Ale třeba budu mile překvapen, až to v roce 2030 vyjde :D

Faranky

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hru jsem testoval jen pár hodin, když pominu celkem kostrbatý combat systém, nevidím ve hře endgame content , je škoda, že opustili od ztráty gearu při smrti, což by u hry, kde jednou z hlavních náplní je grind profese dávalo smysl. Massive PvP je vlastně jen o tom, že stojíte v 50 na místě a mačkáte jedno tlačítko. Takovýto systém hry by si zasloužil něco na způsob hellgate v Albionu online. Kde by tým který zvítězil mohl dobít například bosse pro crafting reward.

Borecz12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přes 100 hodin stráveno napříč oběma bety a fakt si nemůžu pomoct, ale nejlepší na celé hře je crafting a gathering, tedy systémy, které můžete hrát single bez jakékoliv interakce s ostatními hráči, questy a hlavně systém questu je nejotřesnější příklad, který můžete v mmo udělat... Nudný, znovu bez jakékoliv interakce s ostatními hráči.... navíc aby jste si mohli odemknout vyšší lvl questu ze settlementu, musíte udělat VŠECHNY ostatní questy z daného settlementu, nelze skipnout low lvl quest, protože pak ten s vyšším lvlem se vám prostě neodemkne, navíc všechny questy Jsou totožné kde odevzdate jeden quest a další vás pošle do samé lokace zabíjet ty samé mobky nebo otvírat ty samé bedny.....Expedice jsou narychlo udělané jen aby tam byla nějaká forma dungeonu a gear chasingu, ale nějaký ,,raidery,, tu určitě nepotkáte.... A core gameplay a hlavní pointa celé hry, PvP je jednoduše unbalanced... Pokud nebudou vydávat nějaký content update každý měsíc tak jim ti lidi jednoduše odejdou, protože territory control jako hlavní drive celé hry po chvilce omrzí a ve výsledku bude každý server ovládat jedna dána frakce, kde nebude vůbec žádná šance, aby to obsadil někdo jinej.... A co se týče nových hráčů kteří potencionálně přijdou například rok po vydání, nedokážu si to jednoduše představit...člověk dostane možnost v lvl 10 PVP vyjde ze settlementu a dostane instakill od max outnutych hráčů co budou farmit low lvl hráče... Skvělý systém a game design

DavidSOONobiwan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hra bez duše, totalitní nuda v přímé akci od studie z neomezeným budgetem. Tahle hra nemá šanci sundat umírající WoW ani jedno z ostatních TOP MMO, silně pochybuji že se i byť zařadí aspon trochu pod ně :). Jak jsem psal už při x betách. Ta hra není špatná concept není zlý, jen je špatně vyvíjená a je prostě znát že Amazon ani neví co od toho chtějí. Nejdřív to bylo něco , pak zase něco jiného, pak to zase obalily něčím jiným, výsledek je nuda a šeď. Na téhle hře je doslova vidět ta znuděnost lidí jinými MMO, že dokáží omlouvat hypovat naprosto vše co na téhle hře je. Jako kdyby to nikdy v žádné jiné mmo nebylo.. Krásný příklad je omlouvání příšerných questů, jakože ono to v jiných mmo je taky strašné. TAK PROC BY SE MULTIMILIARDOVE STUDIO SNAZILO NE? Tohle mě neskutečně dostává. Jak někde muže něco tak tupého vypustit z ust. O Combatu se mluví pomalu jako o nečem revolučním, přitom mi přišel doslova a do písmene horší jak v ESU kterému se to podobá , a to to má ještě combat coldowny mezi swapem, nadhera.. Šílený PVE který tady je pomálu a nezabaví na víc jak měsíc, vždyt už v uzavřené bětě šlo za 14 dní stihnout pomalu 90% contentu hry. Nemluvně o Tunach bugu a glitchu. Ok tohle by se vše dalo omluvit, ale co se nedá omluvit je to představení hry. To natáhnutí toho feelingu do hry, něco co hráče chytne a nepustí, nějaký příběh, zrada nebo boj mezi companys/kolonizátory proč jak apd. Něco čím ta hra hráče provede. Aby mu něco vštípilo do hlavy proč se bojuje na tom světě o co, co se tam stalo apd. Aby ten hráč k něčemu přilnul... Tohle hra nemá. To je prostě lenost a tupost od Amazonu a na tomhle je krásně vidět co tou hrou zamýšleli na začátku. Nemá to žádné cutsceny nic. Prostě tě hodí do světa a už v první minutě ti to rika zabij 5 kostlivců. Boha jeho rok 2021. Už v první minutě člověk zvrací z tich příšerných questů.. Jasný v každých MMO člověk dělá v podstatě to samé. Ale boha tady to člověk dělá už v prvních 5 minutách hry, je to v každé MMO před tímhle rokem. Proč Amazon nepřišel s něčím čím by se prezentoval? A to to nemusí být nic obřího, ale nějaká novinka. A ne jen sebrání contentu ze všech MMO a z bastlit to dohromady, stylem ono to možná bude fungovat.. Přijde mu to jako tupé MMO bez pořádného jádra. Je mi uplně jasné proč Amazon posunul vydání Lost Arku na 2022 protože moc dobře ví že ten odliv těch hráčů z NW by byl masivní s příchodem téhle hry :).

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
14. 9. 2021 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DavidSOONobiwan S drtivou většinou souhlasím. Lost Ark má určitě lepší vyhlídky, tedy pokud ho u nás nezabijí P2W shopem.

Petrovic

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na open beti jsem se tesil, hru jsem nekoupil, tak je byl rad, ze si ji budu moci vyzkouset pred eventualnim prodejem a nsem rad, ze hsem si hru nekoupil a po zkusenosti v open bete, to jiz ani neplanuji. Hra je jednoduse nudna, kdyby ji vydali pred 6 a vice lety, tak by to asi bylo good, ale na rok 2021(pomali 2022) jsou principi hry zkratka stare, nezazivne, repetujici se a kazdy veteran mmo se zacne nudir v ramci hodin, natoz pak dni. Prislo mi to jako takova horsi kopie Elder scrolls online. Muj 4 denni pokis se hrou skoncil po 2 dnech a 3ti den odinstakaci hry. Nemyslim si, ze ta hra nekdy bude dobra, potrebovala by hooodne prekopat, respektive postavit mechabicky od zacatku. Coz je na dalscih par let. Abych je nehanil, grafika je na mmo moc pekna.

Alfajk
Alfajk
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PC
14. 9. 2021 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

do roka a do dne je ta hra mrtvá, jestli se něco za ty roky pokusů ověřilo, tak to, že o class-less MMO není až takový zájem a hlavně "holy trinity" je prostě vrchol evoluce, to že se tohle ze hry odstraní ji vůbec nic nepřidává, ale spíše ubírá, zejména na rozmanitosti betu jsem si vyzkoušel a děkuju, nechci ani zadarmo, ta hra opět nemá nic nového ani zajímavého, co by přinášela - příběh neexistující, questy podle šablony toho nejnudnějšího, co v MMO může existovat a PVE orientovaný na craft a sběr různých "currency" je taky bída. K pvp jsem se nedostal, ale tomu "mrtvýmu" wow také nesahá ani po kotníky - obecně pvp bez TAB-target je mnohem složitější na realizaci tak, aby bylo zábavný a to se jim tady podle mě nepovedlo.

Jmeno

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zadnej velkej hit se konat nebude. Klidne se vsadim. A ze wowko umira slysim uz 10 let. Sem videl nejaky video jak tam youtuberi breci, ze je wowko nebavi :D Hrozna banda retardu

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
14. 9. 2021 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jmeno WoW je na tom aktuálně opravdu bídně. Velké množství hráčů se přesunulo na FFXIV. Prostě není content a Blizzard se to nesnaží změnit. Bohužel.

Jmeno

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Bernard Tak kdyz se jim libi shemale asiatky tak at to hrajou. Wowko tyhle mmo stejne neprekonaj

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Hlavní platforma: PlayStation
14. 9. 2021 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jmeno Svým způsobem máš pravdu, WoW má velkou fanbase a určitě hodně hráčů hraje hru už jen z nostalgie nebo prostě proto, že v ní utopilo mrtě času a je jim líto přestat hru hrát. Já hrál až do loňska a přestal jsem hlavně kvůli tomu kontentu, který tě začal brutálně nutit hrát fakt moc často a dělat hlavně věci úplně zbytečné, jen aby hráč musel být ve hře. Dále atmosféra světa i příběh začal jít do kopru, přijde mi, že dnešní WoW je dost pro děti, ostatně cenzurování modelů postav i dialogů je toho také důkazem. Letos jsem si koupil na PS5 TESO, hrál jsem pár měsíců, hra je to dobrá, ale už to taky nehraju a určitě to na mě nezapůsobilo tak moc, jako kdysi WoW :D Ty řeči, že hra umírá je pravda, ale v tom významu, že ji nehraje tolik milionů lidí, jako v dobách WOTLK třeba a počet hráčů klesá, ale určitě to není tak, že by servery začínaly být mrtvý.

Aeon 42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jmeno Aktualne ma ff14 vic aktivnich hracu, nez wow. Ff114 ma opravdu nejlepsi craft/gather system na trhu. Vic se sozstredi na aktivni pribeh (story prog), nez gistorii a mytologii(lore) sveho sveta. Trialy a raidy nejsou spatne. A jsou mechanicky na urovni wowka. Ff je vic community based a ma aktivni GM ve hre, +bojuji s problemem botu a gold(gill) prodejcu. Narozdil od actiblizu, ktery je podporuje. Co se tyce grafiky: wowko ma nadcasovou stylizaci. Ff14 se da namodovat a black desert je kral. Pvp orientace a boj bez tab-targetu... Bdo je v tomto top, ale pve je odpad. Bdo je pay2win, free2play. Wow je pay 2 play +pay2win. (+toxic AF). Ff14 ma taky shop s mikrotransakcema, ale jsou to vse osklive veci... Ale koupit u nich neco, at uz hru, nebo enotikon... Na to musi mit clovek dva tituly a doktorat...

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
14. 9. 2021 09:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vidím že tu začíná být zvykem se dozvídat o open betach když je jim konec.

Ondřej Partl

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl O otevřené betě jsme informovali zde.

Reklama
Reklama