Zpět na článek

Diskuze: Dojmy z otevřené PC bety Call of Duty: WWII

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
4. 11. 2017 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Riley

Pleteš si pojmy s dojmy. Oni si je opravdu brali, ale jako kořist. Suvenýr. Ne aby je používali. Kdyby je viděl nějaký německý velitel, tak by je okamžitě poslal před zeď. A to, že nacisté používali francouzké tanky neznamená, že používali i ruské samopaly. A prosím.... Wikipedie jako informační zdroj? Opravdu? A další... jak tedy obhájíš (tohle osobně jsem neviděl a tak to nemohu potvrdit na 100%) japonské zbraně v rukou němců? Člověk tam HLEDÁ MP40ku. Opravdu? Vážně? Co to má být? To není náhodně nastavené zbraně. Aby měl až každý 10tý němec MP40ku a jinak samé PPSh-41 není normální. To měli pojmenovat vylodění na ruské frontě.

Za tohle chtějí 60 euro? Za 3 hodiny hraní?

Vojtěch Zikán
Vojtěch Zikán
Level 1 Level 1
3. 11. 2017 20:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Norbi001

Na jednu stranu to má své opodstatnění. Němci při dobývání Sovětského svazu sbírali sovětské zbraně. Buď je používali přímo na východní frontě či je poslali zpátky do Německa a následně se využili na jiných frontách. To samé dělali i v jiných zemích (např. Francie) . V téhle fázi války navíc začínalo pomalu téct Třetí říši do bot a používali všechno, co jim přišlo pod ruku. Citace z wikipedie: "Samopal byl oblíbenou kořistí vojáků Wehrmachtu, kteří ho oceňovali zejména v boji zblízka. Proto byl zaveden i v německé armádě jako MP 717 (r) – „r“ v označení znamená russisch („ruský“) – případně překomorován na náboj 9 mm Luger, upraven na používání zásobníku z MP 40 a označen jako MP 41. " Jediná věc, která je jako pěst na oko, je fakt, že kromě pár vzácných kusů jí používá každý třetí Němec. Ale to je zase problém toho, ýe většina NPC má náhodně nastavené zbraně a vývojáři se snažili o nějakou pestrost, ačkoliv to nebylo zrovna nejcyhtřejší.

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
3. 11. 2017 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak ohledně té historické přesnosti.... . Právě jsem viděl jednu z prvních misí a z němců tam padaji PPSh-41.... Oni jsou fakt nepoučitelní. Prasata tupý.

Micronex
Micronex
Level 1 Level 1
9. 10. 2017 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @jiiirka

Tak nech sa páčí ja se na tenhle díl taky docela těšil, ale je to pro mě strašný zklamání

RoGGen _
RoGGen _
Level 20 Level 20
9. 10. 2017 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Micronex

Viděl jsem trailer a vypadá to skvěle. Otázka je jestli to fakt skvělý bude, jestli jo tak to urcite dohraju víckrát. Navíc budu hrát splitscreen s kámošem (mp+zombies) . Je to i tak drahý, ale tohle cod nevynecham.

Micronex
Micronex
Level 1 Level 1
9. 10. 2017 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @jiiirka

Předobjednat si hru za 1500 kvůli pár hodinám sp ze kterého si navíc neviděl ani minutu, to je fakt super. .

RoGGen _
RoGGen _
Level 20 Level 20
9. 10. 2017 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V betě jsem strávil 20 minut a to jsem se ani nedostal do hry. Za to může můj starší počítač. Předobjednal jsem si to na PS4 kvůli singlu a snad budu spokojen

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
9. 10. 2017 07:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skoda, ze Wolf nema multiplayer. Ten pocit ze strelby je v novejch dilech hrozne navykovej. Skoda, ze to neriskli. Jasnej potencialni COD killer. A ke COD. Problem tyhle serie je uz nekolik let stejnej. Teda ono jich je vic, ale co se tyce MP, tak za mne je problem cislo jedna ten, ze cela hra, map designem pocinaje a spawn systemem konce, je udelana tak, aby naprosto kazdej i slepej a jednorukej autista v kazdem zapase alespon na chvili uspel. Mapy jsou stupidni koridory, ve kterych se takrka neda minout a nepratele jsou neustale vsude okolo vas. Vysledkem je, ze mate neustale nekoho v zadech, nepratele se vam rodi do zad, vy se rodite do zad jim a kazdej i to sebevetsi nemehlo si par fragu udela. Kdyz k vam k tomu jeste pridaj plamenomerny brokovnice a vymazou recoil, neni co resit. Call of Duty se povedla jedna celkem bizarni vec. Obcas kdysi clovek narazil na hru, ktera mela skill latku tak vysoko, ze to bylo vylozene frustrujici. CoD sundalo skill strop az tak nizko, ze dosahlo toho samyho efektu. Bylo asi prilis naivni myslet si, ze navrat do minulosti sam o sobe vyresi vsechny problemy. Pridejte do tohohle jetpacky a je to to samy jako v poslednich letech.

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
7. 10. 2017 23:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @six feet under

Přesně. To bude stotisíckrát uvěřitelnější "historie" než u BF a COD. A co víc... bude to mít parádní příběh a ne bambilión skriptů jako Volání dutých.

six feet under
six feet under
Level 1 Level 1
7. 10. 2017 22:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ještě že bude Wolfenstein, nejlepší hra roku

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
7. 10. 2017 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Micronex

Asi tak. Už jenom to, že se ředitel Sladgehammeru sešel s nějakou tou feministickou děv*ou a div se tam nevykousli za to, že jsou tam ženy v mulťáku. Někde o tom byl přímo článek. Myslim, že jmenovitě to byla Anita.

Micronex
Micronex
Level 1 Level 1
7. 10. 2017 18:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Corvus

Nesváděl bych to na dobu, tohle je čistě jejich dementní rozhodnutí. . Feminacistky budou ječet stejně kvůli něčemu vždycky a nevšimnul jsem si, že by černoušci brečeli, že musí hrát za bílý

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
7. 10. 2017 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Norbi001

Jo, doba je příliš korektní a tak se raději do mulťáku vrznou všechny rasy, ženy a odstraní se hákový kříž. My se prostě jednou zalkneme tím, že se budeme bát mít vlastní názor nebo prezentovat věci tak ja jsou (byly) . Je to hnus

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
7. 10. 2017 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @zimmerhead

To obdivuji. Já to dokázal zapnout, zahrát si jednu hru a už jsem šel zvracet. Netrvalo to ani 3 minuty.

zimmerhead
zimmerhead
Level 1 Level 1
7. 10. 2017 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

5 minut, tak dlouho jsem to vydrzel hrat

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
7. 10. 2017 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Corvus

Hodina bičování jich samotných a jejich příbuzných by je ihned napravila. A kdyby to osekali, tak by to spoustu lidí potěšilo. Možná stejný počet, né-li vyšší, než by jich ztratili. Aspoň by ubylo těch nerozvinutejch chrchlů 9ti letejch, který jsou stejně rakovinou týhle hry. A u singlu? To chci opravdu vidět, jestli to opravdu dodrží, stejně jako se s tím rádoby dušoval Battlefield. Tam taky mleli hubou co se týče autentičnosti, ja kto nebude realistický apod. Ale ten mulťák je prostě prakticky stejnej jako singl. To je taky důvod proč je lepší. Nemáš tam zasraný kolimátory na zbraních, na kterých ani nebyly a máš tam hezky zbraně tak jak jsou. To že s ostřelovací puškou musíš zasáhnout nepřítele dvakrtá je věc druhá, ale rozhodně bych se musel pozvracet, kdybych viděl kolimátor na Martini-Henry a dalších zbraních. Fakt bych je nejraději zlynčoval za to co udělali s mulťákem. A vsadím se se klidně, že zkurví i singl. Viz vrchol jejich naprosté debility.... . a to jest hákový kříž v singlu být může, ale v mulťáku ne. Vrchol jejich debility a méněcennosti. Jsou to sráčové a morální nuly.

HruLeX
HruLeX
Level 1 Level 1
7. 10. 2017 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stačilo mi sledovat půl hodiny stream a už mi bylo jasné, že tento díl je mnohem horší než tituly starší víc jak 5 roků. Za tu dobu co dělají jednu hru stále dokola, tak bych čekal že to nejlepší komunita ocenila použíjí i tady. Grafikou od sebe ani daleko nemají.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
7. 10. 2017 12:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já ty sráč3 nechápu. Mají dnes tolik prachů že by si mohly vytvořit sto nových herních enginu a nejsou ani schopni investovat a vytvořit jede nový.

Takový BattleField hraje naprosto jinou ligu jako by byl z daleké budoucnosti.

Pokud chcete aby COD byla sračk0u tak předobjednávejte a kupujte.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
7. 10. 2017 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím proč by se singl neměl držet historie jak je to jen možné. Ostatně i mulťák by na tom byl dobře, nebýt hráčů, kteří každoročně sérii dření a kteří (podle mého názoru) VYŽADUJÍ, aby v mulťáku bylo to či ono. Zkusil jsem si představit kdyby vývojáři osekali COD o všechny ty prvky, které za ty roky vybujeli a rozmnožili se. Co by zbylo? Naprosto hard core osekané jádro, které by z dnešního úhlu pohledu bylo pro mnoho hráčů chuďoučké, toporné, s pár nudnými zbraněmi, na které si nemohou nic "našroubovat". Jsem toho názoru, že vývojáři pouze krmí hráče tím, co od COD chtějí především. Je to smutné, ale pravděpodobně převažuje kupní síla právě takových lidí. Nechápejte mě špatně: také bych byl rád, aby se mulťák držel přísně historie. Osobně bych nic jako mulťák s nějakým běháním po zdi nehrál Bohužel by to ale po těch letech dřenění značky a obrovské variability kombinovat všechno se vším, zlomilo v roce 2017 autorům vaz. Jsem si poměrně dost jistý, že pokud by udělali razantní stopku a mulťák by byl čistě historický a držel by se modelu (řekněme) 2005 (Call of Duty 2) , tak jim mnohem početnější skupiny hráčů přestanou COD kupovat. Čili si za to můžete sami. Dá se říct. Nechápu jak někdo vůbec mohl čekat, že si autoři mulťák v roce 2017 dovolí osekat o všechny ty výdobytky, píčovinky na zbraně, variabilitu postav. Snad jste si proboha nemysleli, že tam nedají ženské a tmavou barvu pleti... podle mě nainvní představa, i když bych samozřejmě byl rád, aby vývojáři měli koule na to hru osekat na jádro a dát nám druhou světovou nejen v singlu, ale i v mulťáku. Co se týče singlu, nevidím důvod, proč by se neměl držet historie. Singl je úplně o něčem jiném. Stav multiplayeru je dán požadavky dnešních hráčů, kteří by nadávali, že si támhle Maruška nemůže zahrát za ženské pohlaví a támhle Bertík za černocha. Jinde by se Lojzik rozčílil, že se tahá s posranou garandkou a nemůže si na ni přišroubovat zhola nic a po čtyřech, pěti výstřelech musí zastavit a přebít Prostě takhle si hráče vychovali a hráči jsou dnes zmlsaní až hanba. Málokdo si troufne ubírat obsah a osekávat. Na to nikdo nemá koule a je to veliká škoda. Doba je příliš korektní.

Warpo
Warpo
Level 1 Level 1
7. 10. 2017 07:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle stojí 1599, - ? ? ? Já bych to přirovnal k Free to Play. Hrál jsem 20 minut a dál už jsem to nedal. Herní katastrofa.

Draper
Draper
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
7. 10. 2017 01:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímavé názory, že bych sáhl rači po Battlefrontu 2?

udh333
udh333
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 22:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím no , ja nehral zadny COD od MW3 a přišlo mi to jako fajn odreagovačka u War modu jsem se docela bavil.

Cokovenecek
Cokovenecek
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 22:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přišlo mi to jako laciná F2P hra. SP může být samozřejmě jiný. Já se však více těším na příští díl CoD, Treyarch jsou nejlepší tým, který teď na CoD maká.

RobotFish
RobotFish
Level 1 Level 1
6. 10. 2017 22:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skusil som a vydrzal som tento grc hrat 30 minut. To myslia vazne? Mne to pride ako F2P hra a to bez srandy. 60 € za toto je az neuveritelne. Len lutujem ze sa najdu blazni, ktori aj takyto paskvil podporia a tak tu mame kazdy rok jednu srajdu za druhou.

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
6. 10. 2017 19:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tahle beta je pro mě vrchol humusu. Tohle chtějí nazývat hrou? Jak se tu už psalo. Zbraně bez zpětného rázu, černý ženský v nacistických uniformách, který maji kolimátory na MP40ce, to ani nekomentujhu a nezajímá mne, že to je multiplayer. Tak to mají vydat jako samostatnou část pod názvem alternativní druhá světová. Multiplayer by měl odpovídat singlu. Co bude příští aktualizace? Termovizory na Thompsonech 1958? Protože já se vsadim, že tyhle dvě věci by tam narvali s ledovým klidem. I přes to, že by to v druhé světové nemělo co dělat. To, že opět se někdo zakempí s brokovnicí a zápalnými náboji, to ani nekomentuji, protože sám jsem dělal to samé na jistém místě u mapy Carentan . Prostě jedno zklamání za druhým. Opravdu se obávám o hru jednoho hráče. Jestli tam budou předvádět stejný hovadiny jako v mulťáku, tak to teda bude "dokonalý". A to jsem uvažoval i o koupi. Ale BETA mě vyléčila. Další šmejd pro děti. Multiplayer je totální znásilnění historie. Mohou si podat s Bugfieldem ruce.

Reklama
Reklama