profile-image

Riley

Vojtěch Zikán
Registrace 7. 10. 2013
ID 3972979638
Level 1
0 bodů
Zbývá 100 bodů do dalšího levelu
0 100
Nic tu není

Uživatel nemá žádné hry

Články

Multiplayer Call of Duty: Modern Warfare nabídne bitvy až pro 100 hráčů

Multiplayer Call of Duty: Modern Warfare nabídne bitvy až pro 100 hráčů

Otevřená beta, žádný Season Pass, Cross-Play, různorodé mapy či velmi detailní úprava zbraní.

1. 8. 2019 21:18
31
Call of Duty: Modern Warfare se poprvé ukázalo v gameplay záběrech

Call of Duty: Modern Warfare se poprvé ukázalo v gameplay záběrech

Nový mód je zaměřený na spolupráci dvou hráčů a na první pohled vypadá jako mix Battlefieldu 3 a Rainbow Six Siege.

12. 7. 2019 15:30
29

Komentáře

Vojtěch Zikán
Vojtěch Zikán
Level 1 Level 1
26. 7. 2019 16:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Call of Duty nikdy nebylo o velkém počtu hráčů na jednom serveru. Mapy i jednotlivé herní módy jsou strukturovány tak, aby připomínali spíše zápasy v aréně. Série v podstatě vždycky mířila na malé a střední mapy. Veliká bojiště většinou u hráčů propadla, např. Gustav Cannon ve WWII či nejnovější multiplayer mapy v BO4, které jsou kritizovány za zbytečné prostory. Den po vydání prvního traileru se na CharlieIntel objevila informace, že by multiplayer mohl podporovat 10vs10, takže tady je naděje na "větší" bitvy.

Vojtěch Zikán
Vojtěch Zikán
Level 1 Level 1
6. 2. 2019 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot No, určité protiargumenty Ti mohu poskytnout já. :) Hned na úvod se zeptám, proč podle Tebe postava Finna zde už neměla být? Já v obou filmech vidím vcelku velký vývoj jeho charakteru, který sice nemá (zatím) obrovský dopad na údálosti mezi Prvním řádem a Odbojem (no, teoreticky Starkiller Base), ale má znatelný vliv na jednotlivé postavy. Doufám, že v deváté epizodě zakončí jeho příběhovou linii nějak pořádně, jelikož má dle mého potenciál. Jako bývalý voják Prvního řádu, který zběhl a nalezl své místo v Odboji, může být určitým hlasem/symbolem vzdoru proti okupaci ze strany Prvního řádu. Souhlasím s Tebou, že Porgové jsou zde primárně kvůli dětem a následnému prodávání hraček. Ale nemám s nimi ve výsledku takový problém jako s Ewoky. Sice Ewokové sehráli v šesté epizodě docela "zásadní roli", ale Porgové oproti nim nejsou tolik času na plátně. Téměř každý díl Star Wars měl nějaká ta mimozemská zvířátka či bytosti pro pobavení dětí. Takže ačkoliv s Tebou souhlasím, že Porgové jsou zde hlavně jako pobavení pro děti, nemám s nimi nakonec takový problém díky tomu, že nimi film až tolik nezabývá. A jako takový poslední protiargument mám to, že se chci zastat trochu Aldena Ehrenreicha v roli Hana Sola. Když jsem šel do kina na ten film, bál jsem se, ale nakonec mi tento herec ani tolik nevadil. Docela mi i sedl. Pohyby a mimiky Hana Sola zvládl dobře. Donald Glover jako Lando byl mnohem lepší, ale Alden mi takovou představu mladého Hana Sola dokázal splnit. Samozřejmě to nelze srovnávat s Harrisonem Fordem, o tom žádná. Jinak s Tebou souhlasím, že Solo měl místy děravý děj a podivné zápletky. Ono hlavně filmu uškodilo jeho vydání v květnu. Vydat ani ne půl roku od sebe dva Star Wars filmy a mít k tomu konkurenci v podobě Avengers: Infinity War a Deadpool 2 fakt nevynese představované zisky.

Vojtěch Zikán
Vojtěch Zikán
Level 1 Level 1
15. 10. 2018 18:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El_Scorpio V offline módu lze hrát Private Match proti botům kde se však nezískává žádný postup (tzn. žádné zkušenosti). Dále se dají hrát i Zombies. Tenhle díl má umělou inteligencí podporované parťáky a v momentě, kdy člověk nemůže hrát online nebo nezná nikoho, si stačí jen přiřadit tři boty k sobě. A ačkoliv to může znít i absurdně, boti jsou často lepší v přežívání než samotní hráči. Popřípadě lze hrát s někým ve splitscreenu jak zombíky tak i multiplayer. Co se týče Black Out, tak to vůbec netuším teď.

Vojtěch Zikán
Vojtěch Zikán
Level 1 Level 1
29. 5. 2018 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Teoreticky to může být Activision se svým BattleRoyal módem v Black Ops 4. Tím nechci tvrdit, že se bude jednat o kvalitní, originální či velkolepý přídavek, avšak mohou teoreticky sesadit Fornite, alespoň na čas. To samé pro DICE, potvrdí-li se existence BR pro Battlefield V. Na BattleRoyal od AAA vydavatele bude slyšet dost lidí, nehledě na kvalitu produktu.

Vojtěch Zikán
Vojtěch Zikán
Level 1 Level 1
17. 5. 2018 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Můj osobní názor na hru je ten, kromě zombie módu se hra zatím moc nepochlubila. Jsem velký fanoušek zombíků a tohle vypadá hodně dobře. Nový příběh na mě působí zatím příliš zmatečně, ale nápad na zasazení a různé historické éry mě sakra lákají. Zombíci vždycky byli směsicí fantasy, sci-fi a šílenosti. Nejvíce mě však nadchnul Blood of the Dead, jelikož remake nejoblbíenější mapy s novým příběhovým podtextem je prostě bomba. Navíc možnosti uzpůsobení hry a v podstatě možnost si hrát jak chci, je skvělá. Zombie mód tedy za mě dostal jedničku. Zbytek hry mě však neoslnil natolik, aby nad tím skákal tři metry do vzduchu. Multiplayer je bez identity a špetky originality. Takový nemastný neslaný. A BattleRoyal... nejsem příznivcem tohohle módu. Jsem spíše zvědavý, jak si hra poradí s velikostí mapy. Jestli je opravdu velká jako 1500krát Nuketown, a to Call of Duty díky svému enginu má problém i s velkými misemi v kampani, bude to trošku technický oříšek.

Vojtěch Zikán
Vojtěch Zikán
Level 1 Level 1
17. 5. 2018 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V novém posteru se objevil i Kryštof Hejek, český rodák specializující se na pyromancii, a Seraph, členka singapurského gangu 54 Immortals. Všichni jsou bez augmentací a jet packů. Dá se z toho dost vyčíst. Vzhledem k tomu, že multiplayer Black Ops 3 je situován do simulace a všichni specialisté jsou v ní uvězněni, mohou se tak "vrátit v čase" a dostat se na bojiště z moderní doby či blízké budoucnosti. Popřípadě budou jejich příběhy situované do období než prošli augmentací a dostali se do cvičení v simulaci. Každá postava má svoji biografii a prošli si řadou bitev.

Vojtěch Zikán
Vojtěch Zikán
Level 1 Level 1
5. 5. 2018 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Pro ověření toho druhého tvrzení posílám tento článek, co jsem našel. Je v něm uvedeno i více faktů, proč se jednu dobu používalo IIII místo IV. http://mentalfloss.com/article/24578/why-do-some-clocks-use-roman-numeral-iiii

Vojtěch Zikán
Vojtěch Zikán
Level 1 Level 1
24. 4. 2018 23:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheRockM Narozdíl od her jako Goat Simulator nebo I am bread je tohle originální a docela zajímavé. Grafické retro zpracování dodává dobrou atmosféru. Rozhodně to vypadá líp než simulátor s kozou či mědvědem. Je na tom vidět určitá propracovanost a nějaký smysl pro detail.

Vojtěch Zikán
Vojtěch Zikán
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@L.fish Ne, třetího. První díl Black Ops není pokračování. Respektive byl by, kdybych započítal i World at War, ale já se zmiňuji jen o značce Black Ops.

Vojtěch Zikán
Vojtěch Zikán
Level 1 Level 1
7. 4. 2018 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GoOdTiMe Dead Space se pokračování nedočká z několika důvodů. Nízká prodejnost třetího dílu a zavření studia Visceral Games. Stejně samotné zakončení posledního dílu bylo tak strašně zvláštní. Chvílemi to vypadalo, že vývojáři neví, jak trilogii správně ukončit. Jestli se Dead Space někdy dočkáme, tak buď v podobě rebootu nebo až za hodně dlouhou dobu. V EA mají teď jiné hry přednost a čelí kritice ze strany hráčů (ME: Andromeda, SW: Battlefront 2, předělání SP hry ze světa Star Wars od Visceral Games do open-world atd.), Dead Space pro ně tedy není natolik důležité, aby se k uzavřené sérii po několika letech vraceli a riskovali podobnou či horší situaci.

Vojtěch Zikán
Vojtěch Zikán
Level 1 Level 1
4. 4. 2018 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adamo. K Bohužel, je to tak. Takhle to Activision nastavil od konce července 2016 speciálně pro PC verzi, přičemž důvody jsou stále neznámé. Jinak ano, proti botům se dá hrát jakýkoliv herní mód na všech mapách.

Vojtěch Zikán
Vojtěch Zikán
Level 1 Level 1
4. 4. 2018 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adamo. K DLC k PC verzi WWII se dají sehnat pouze když vlastníš Season Pass. Samostatně se sehnat nedají. To samé je i s předchozími Infinite Warfare a Black Ops 3. Multiplayer boty neobsahuje, respektive ne veřejné zápasy. Proti botům můžeš hrát v soukromém zapase, ve kterém však chybí progress systém.

Vojtěch Zikán
Vojtěch Zikán
Level 1 Level 1
9. 3. 2018 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Marek_Tvrdy

Zajímavé, to jsem vůbec netušil. Děkuji za osvětlení. Označení IIII používá Treyarch u specifikování kola v zombie módu, ale to jsem v moment psaní nebral v potaz. Oni hlavně ve studiu v podstatě ví, co dělají a určitě by tu číslovku tam takto nedali bez důvodu.

Vojtěch Zikán
Vojtěch Zikán
Level 1 Level 1
9. 3. 2018 08:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Behavioralista

To již jsem použil jelikož Call od Duty vždy vycházelo až v listopadu, zatímco letos se ho poprvé dočkáme dříve.

Vojtěch Zikán
Vojtěch Zikán
Level 1 Level 1
19. 2. 2018 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ačkoliv od Call of Duty už několik let nečekám žádný převrat, vždycky jsem příjemně naladěn na díly od Treyarchu. Tad se k nim vracím a vydržím u nich nejdéle. Nebojískovat a zkoušet nové věci. Grafika třetího Black Ops nebyla špatná a místy i příjemně překvapila. Jediný výtka k ní byla až přehnaná barevnost.

Vojtěch Zikán
Vojtěch Zikán
Level 1 Level 1
13. 2. 2018 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Norbi001

Tak znovu a zaznělo to zde již několikrát. Skyrim recenzoval úplně jiný člověk než Kingdom Come. Každý z recenzentů má jinačí pohled na recenzování her a zaujatost to automaticky není. To samé můžu říci já o Tobě. Honzas hru vychválil a až na technické nedostatky jí ohodnotil velice kladně. 7/10 není špatná známky ani za nic. Je to velice hezké číslo.

Vojtěch Zikán
Vojtěch Zikán
Level 1 Level 1
6. 2. 2018 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Johnczek

Nic na tom nebylo špatného, ale proč má Treyarch vytvářet Call of Duty, které již jednou vytvořilo? Studio je hodně známé tím, že rádo experimentuje a díl ze současnosti ještě u nich nebyl, tudíž vracet se ke Studené válce a zopakovat jeden a ten samý koncept je pro ně zbytečné.

Vojtěch Zikán
Vojtěch Zikán
Level 1 Level 1
11. 11. 2017 23:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Martass311

Technicky vzato tam jsou tři mapy - Prolog, The Final Reich a survival mapa. Oproti předchozím čtyřem hrám nabízí WWII více obsahu v kooperačním módu.

Vojtěch Zikán
Vojtěch Zikán
Level 1 Level 1
10. 11. 2017 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @jiiirka

Pravděpodobně ne. Tahle subsérie si nevytovřila dobré jméno a zisky nebyli pro Activision moc uspokojivé. Podobný osud zřejěm čeká i loňské Infinite Warfare, které na tom bylo podstatně hůř. Ačkoliv byla kampaň skvělá a v Infinity Ward by rádi pokračovali v této sci-fi odnoži, prodeje byly bídné, stejně jako přijetí od hráčů. Navíc Activision v prosinc minulé roku provedl ove studiu čistku a hodně lidí přišlo o práci.

Vojtěch Zikán
Vojtěch Zikán
Level 1 Level 1
10. 11. 2017 00:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @OneShot

Ghosts se sice odehrává v roce 2027, ale v mnohém používá technologii současnosti, jelikož je hra zasazena do poskapokalyptického světa. Používáš moderní zbraně, které však byli pouze kosmeticky upravené, což dělala už MW série. Drony zde byli vyjímečně a týkalo se to pouze multiplayeru. V podstatě se jednalo o MW, které však bylo zasazeno do zcela nového universa. Přičemž Ghosts bylo původně zamýšleno jako pokračování MW série, jelikož se tvůrcům líbila představa světa, který byl zničený zbraněmi hromadného ničení, ale nesedělo jim do příběhové linky.

Vojtěch Zikán
Vojtěch Zikán
Level 1 Level 1
3. 11. 2017 20:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Norbi001

Na jednu stranu to má své opodstatnění. Němci při dobývání Sovětského svazu sbírali sovětské zbraně. Buď je používali přímo na východní frontě či je poslali zpátky do Německa a následně se využili na jiných frontách. To samé dělali i v jiných zemích (např. Francie) . V téhle fázi války navíc začínalo pomalu téct Třetí říši do bot a používali všechno, co jim přišlo pod ruku. Citace z wikipedie: "Samopal byl oblíbenou kořistí vojáků Wehrmachtu, kteří ho oceňovali zejména v boji zblízka. Proto byl zaveden i v německé armádě jako MP 717 (r) – „r“ v označení znamená russisch („ruský“) – případně překomorován na náboj 9 mm Luger, upraven na používání zásobníku z MP 40 a označen jako MP 41. " Jediná věc, která je jako pěst na oko, je fakt, že kromě pár vzácných kusů jí používá každý třetí Němec. Ale to je zase problém toho, ýe většina NPC má náhodně nastavené zbraně a vývojáři se snažili o nějakou pestrost, ačkoliv to nebylo zrovna nejcyhtřejší.

Vojtěch Zikán
Vojtěch Zikán
Level 1 Level 1
29. 10. 2017 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @☩ SVERIGE ☩

Sledgehammer Games jsou tajnůstkáři a neradi mluví o všem. Když před třemi lety vyšlo Advanced Warfare, dostalo se několik kopií předčasně ven a lidé tak předčasně objevili DNA Bomb streak či blížící se Zombie mód. To tehdy hlavu studia, Glena Schofielda, nakrklo natolik, že o těch lidech, co si to zahráli dříve, prohlásil, že jsou zk*rvysyni. Letos si to však pojistili a pro spuštění hry je potřeba stáhnout speciální patch, který vyjde přesně v den vydání. Každý, kdo si za hru připlatil klidně několik tisíc, aby si mohl zahrát předčasně, teď jen sedí a čumí na hlavní menu. Schofield je na WWII je hodně pyšný a bere si to osobně, jelikož je příběh isnpirován jeho rodinou (jeho děda sloužil za druhé světové, jeho táta ve Vietnamu a podle něj je vytvořený protagonista kampaně) . Sice jako mohli vypustit do světa alespoň pěti minutovou ukázku z hraní, ale co už.

Vojtěch Zikán
Vojtěch Zikán
Level 1 Level 1
20. 10. 2017 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

EA před lety prohlásili, že by rádi open world hru po vzoru Ubisoftu, aby mohli konkurovat ostatním firmám. Star Wars se jim tedy zalíbilo a změnili koncept hry podle svých představ. Problémům ve vývoji věřím, jelikož se o té hře mluví dlouho a v podstatě z ní nebylo ještě nic oznámeno, ani samotný název nevíme. Dost mi to připomíná Mass Effect: Andromeda, kdy bylo odkládáno datum vydání a samotní představení bylo nic moc. Ale to je můj pohled na věc, nikdo z nás nevidí do zákulisí EA a možná je to lepší. Já osobně doufám, že jestli se nakonec z této hry stane něco jako Destiny, že to bude alespoň stát za to. Jsem přesycen tímhle typem her, ale dokáži to zkousnout, bude-li to kvalitní.

Vojtěch Zikán
Vojtěch Zikán
Level 1 Level 1
16. 10. 2017 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Oproti minulým live-action trailerům slabý a v podstatě nicneříkající. Jsem však dost zvědavý na launch trailer, který snad odkryje něco nového z kampaně.

Vojtěch Zikán
Vojtěch Zikán
Level 1 Level 1
10. 10. 2017 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ačkoliv Infinite Warfare nedosahuje takových kvalit (alespoň po online stránce) , všechny tyhle akce a speciální eventy mají něco do sebe. Dokonce i to Gesture Warfare je zajímavé zpestření, přehlédnu-li tu kýčovitost. Avšak kýčovité je většina dodatečného obsahu do posledních dílů série.

Reklama
Reklama