Zpět na článek

Diskuze: Doplněné HW nároky pro Cyberpunk 2077

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

jajakolo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak doufám že to na low dám :D S mojí GTX 1060 3gb, FX-8350 a 16gb. Už při RD2 smažil na 95 °C, tak uvidím co udělá tohle, když tak prostě vyčistím prach z chladičů a budu doufat 😂

Fatal

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pohoda Rtx 3080 mam i5 9600k 24 GB ram 3200 MHz takže směle do toho

mitote

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja jen doufam ze dlss pujde zapnout i bez ray tracingu , jak to jde u vsech her . dlss i u 1080p vypada super treba u Deliver Us The Moon, death stranding , a u control taky .

Lazarski
Lazarski
Level 1 Level 1
21. 11. 2020 20:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vzhledem k tomu, že jsem ročník 79, tak je mi celkem jedno, jestli mi CP2077 pojede na 60, 50, nebo 40 fps. Na svém počítači splňuji doporučené požadavky pro 1080p, což je v pohodě a pokud budou možnosti grafického nastavení podobné jako u Divokého Honu, tak už teď se těším na 10. prosince. :)

HSGID
HSGID
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
21. 11. 2020 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No snad I7-6700K, RTX2080 a 16gb budu stacit

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
21. 11. 2020 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl Díky za video 👍Myslím, že spolupráce s Nvidií je přesně ta odpověď, proč není AMD označeno mezi RT požadavky 🤔

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
21. 11. 2020 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher No jestli se to plánuje aji v pozdějším updatu do xboxu tak to pojede nejspíš aji na AMD kartách protože to používá stejný nástroje pro rozběhnutí. To je velká výhoda do budoucna pro AMD protože se to na konzolích bude asi dost prosazovat to RTX.

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl amd nema v konzolich (plati i u pc) vykon karet pro nvidia reseni s nastavenim na rtx ultra.. to je proste holej fakt

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
21. 11. 2020 22:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@23cicer Nikdo ani netvrdí že má. To nikdo ale ani moc řešit nebude kdo má v odlesku víc pixelů pokud to nebudeš vedle sebe porovnávat. Na výkonu už to ale bude asi znát dost tak že by se AMD měla snažit s tou napodobeninou DLSS jinak budou docela v háji. Ten dojem odlesku bude podobnej při normálním hraní když už to po čase nebudeš ani tolik vnímat.

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl Tak jasne, ze zalezi na tom co cekas od vysledku.. celkovej dojem bude vzdycky lepsi s max kvalitou odrazu, kterou zajistuje technologie simulujici min. 10GB svetelnych paprsků u nvidie.. amdecko to resi nejakym softwarovym fejkem, coz je o nicem.. podle mne rtx na kartach amd v cyberpunku nepojede vubec, pac amd nema technologii a nebude mozne tyhle efekty simulovat pres direct

Razzak
Razzak
Level 1 Level 1
21. 11. 2020 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A na AMD karty u Ray Tracingu zapomneli? Tsk. To zase bude optimalizace prvni pul rok.

Unknown

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podarilo se mi urvat gigabyte 3070 gaming, tak teprve u tohodle uvidim skutecnej potencial karty. Nevim proc, ale ve 1440p mam na tom docela problém rozjet novy hry na nejvyssi nastaveni v 60fps... Např. Rise of the Tomb Raider jede pri maximalce ve 1440p jen na 50 snímků... Ale pevne verim v to, ze kdyz se k tomu v cyberpunku zapne jeste DLSS, tech 60 to udělá

dadakk
dadakk
Level 39 Level 39
21. 11. 2020 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Unknown Já když jsem si před nějakou dobou kupoval RTX2080, tak jsem se taky divil, že mám málo FPS a víc co mi stačilo? Koupit si pořádný zdroj... Samozřejmě ještě závisí vše na ostatních komponentech, ale u mě byl problém ve zdroji. Koupil jsem si nový 850W s gold certifikací a vše jede, jak střela na 1440p...

Robert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dadakk No tak vetsi blbost sem dlouho necetl

dadakk
dadakk
Level 39 Level 39
21. 11. 2020 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robert Dám ti lehce edukativní informaci, kterou bys jistě našel sám, kdybys neztrácel čas přihlouplým komentářem... Zdroj si jistě najdeš po zkopírování této věty... Pokud máte slabý zdroj, nemusí dodat dostatek elektrické energie počítači a díky tomu se PC chová nestabilně a nepodává maximální možný výkon.

Robert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dadakk Vsechny komponenty maj spotrebu. Pokud celkova spotreba presahne moznosti zdroje, pc crashne. Karta se v zadnym pripade nebude sama podtaktovavat kvuli slabemu zdroji. Ta karta nema sanci vedet, jaky zdroj mas v pc. Proto je to cely nesmysl.

dadakk
dadakk
Level 39 Level 39
21. 11. 2020 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robert Nikdo nemluví o podtaktování VGA... Jen, že nedosáhne na maximální výkon...

BackPa
BackPa
Level 29 Level 29
22. 11. 2020 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dadakk Prakticky je to blbost. Komponenty si vezmou to, co potřebují. Grafika ani nic dalšího v PC neví, kolik max dokáže tvůj zdroj dodat energie. A jak ji nedodá dostatek, tak se PC vypne. To jsou roky a roky praxe. Viz třeba restart PC s 1kW zdrojem při zapojení RTX 3090 do SLI. Podle mě se jednalo o nějaký šmejd zdroj, který byl plný šumu a tím prostě rušil obvody na základní desce a ty komponenty tak pracovaly hůř.

Lukáš

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dadakk Mě nový zdroj pomohl od pískání cívek u hraní. GTX 970 a následně GTX 1080. Takže bych se nedivil ničemu.

Drakodemon

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám grafiku 1080titan snad to rozjezdu. 😀

BackPa
BackPa
Level 29 Level 29
21. 11. 2020 05:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak už jsem psal jinde : Buď je hra hodně špatně optimalizována na AMD karty, nebo jsou ty požadavky úplně špatně. Postavit vedle sebe RTX2060 a RX5700 XT chce odvahu, u 4K to samé.

CHlebaCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ubishit se ma co ucit , tomuhle se rika kvalitni optimalizace

Capasak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CHlebaCZ moje řeč, Ubisoft by měl hry odkládat pokaždé jak se blíží datum vydání, aby to pořádně optimalizoval. Mate pravdu.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
21. 11. 2020 00:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Capasak Zatím bych ještě moc neskákal radostí, pokud něco kulhalo na obě nohy u zaklínače tak to byla optimalizace u všech třech dílů.

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Za mě byla optimalizace třetího dílu vcelku v normě. To jsem dokázal rozjet i na GT 640. První díl si vedl o něco hůř a dvojka, tam to bylo už docela zlý. U CP věřím, že to nebude žádný průser ze strany optimalizace, ale ty nároky na první pohled jsou trochu podezřelé nízké. Nejsem si úplně jistý jestli prezentují nároky pro 30 nebo 60 FPS.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
21. 11. 2020 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Optimalizace třetího dílu nebyla při vydání tak dobrá, jako je dnes. Pamatuju si jak s GTX 980 jsem měl problém hru rozjet i na vysoké nastavení v 1080p. Ale po několika měsících, vydaných updatech a patchích, jsem byl schopný hru hrát na max včetně Hairworks, ale to jsem si trochu pomohl modem. Takže čekám, že u Cyberpunku to bude podobné, a optimalizace se bude opět postupem času zlepšovat.

dadakk
dadakk
Level 39 Level 39
20. 11. 2020 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemám obavy, že to na 2k s 9700k přetočený na 5ghz na všech jádrech a s rtx2080 a SSD nerozjedu na ultra... Raytracing asi ne, ale to se ještě uvidí no...

Temgotin
Temgotin
Level 1 Level 1
20. 11. 2020 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Předpokládám, že uvedené rozlišení je normální rozlišení bez použití DLSS 2.0 upscalingu, takže celkem slušná optimalizace, pokud se to bude držet 60fps.

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
20. 11. 2020 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Minimální nároky jsem o fous splnil, takže by to můj letitý PC mohl na low grafiku zvládnout :D

LonelyAngel
LonelyAngel
Level 36 Level 36
20. 11. 2020 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moje zlatá Sapphire Radeon 16 GB.Ta by měla bohatě stačit.

zoomfire
zoomfire
Level 1 Level 1
20. 11. 2020 19:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak RTX2070 může letět do koše :-D teď ještě aby byly 3070/3080 skladem

Johny
Johny
Level 20 Level 20
20. 11. 2020 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zoomfire vždyť to ještě zvládne vysoké, podle tabulky dokonce ultra, ale myslím že shodím stíny a volumetric kravinky a hned to poběží lépe. Čekám, že se zapnutým ray tracingem to shodím všechno na vysoké.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
20. 11. 2020 21:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zoomfire proč vyhazovat? však to pojede na 1080p minimálně na ultra,na 1440 Very HiGh/ultra 👍

mitote
mitote
Level 22 Level 22
20. 11. 2020 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak a na kolik fps ... esi 30 fps tak to ani nema vyznam v tomto smyslu ukazovat hw naroky :)

LucyferEwill
LucyferEwill
Level 1 Level 1
20. 11. 2020 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mitote kámo naprostej souhlas , s mojí i7 9700 a 2070S 16gb ram a SSD budu rád když pojedu na něco středního abych vůbec měl víc jak 60fps ale dle tabulek bych měl na 4K a to prostě není pravda teda jestli nemysleli 4k a 4 FPS to pak jo :-)

mitote

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LucyferEwill no ja mam i5 9400f rtx 2070 16 gb ram ssd 512 gb . 1080p . uvidime 😀

Lukshwell
Lukshwell
Level 1 Level 1
20. 11. 2020 19:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mitote Já teď upgradoval. sice né moc ale věřím, že s ryzen 5 3600 a gtx 2060 to dám na nějaký pěkný detaily na 60fps 😀 přece jen u "fps" je 30 fps málo.

jacks1108
jacks1108
Level 1 Level 1
20. 11. 2020 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mitote mám též RTX 2070 a i5 4690k 🥴 (vím, že už je procák slabej) a 16 gb ram a věřím, že na 1440p a 60fps to na cca vysoké bez raytracingu, stačit bude

Melneor
Melneor
Level 46 Level 46
20. 11. 2020 19:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LucyferEwill Dneska došlo nový PC s RTX 3080 od MSI a I7-10700K,tak doufám,že to maximum na 4K fakt zvládne.

dadakk
dadakk
Level 39 Level 39
21. 11. 2020 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Melneor O tom bych vůbec nepochyboval.. Pojede ti to, jak po másle...

Reklama
Reklama