Erik Johnson z Valve serveru IGN prozradil něco málo o vývoji druhé Doty.
Přetavit úspěšný mód pro třetí Warcraft, jenž má po světě sta tisíce a možná i miliony fanoušků, v úspěšný projekt je věc ošemetná. A Valve to moc dobře ví.
Snad i proto Erik Johnson, project manager, potvrdil, že změny oproti původní hře jsou z velké části kosmetického rázu.
Dota 2 tak nabídne "pouze" vylepšenou infrastrukturu a umělecké ztvárnění, a dál se bude soustředit především na užitečné nástroje a tipy, které by měly pomoci nově příchozím snáz se ve hře zorientovat.
Jádro Doty jako takové by naopak mělo zůstat téměř beze změny, což je na jednu stranu sympatický kompromis, na tu druhou to ale vyvolává nepříjemnou otázku. Proč bychom si novou Dotu měli vlastně kupovat, když bude v podstatě stejná, jako ta předchozí?