Aktualizováno: Sony si Druckmannova slova o nové hře Naughty Dog vymyslela
Novinka Aktualizováno: Sony si Druckmannova slova o nové hře Naughty Dog vymyslela

Aktualizováno: Sony si Druckmannova slova o nové hře Naughty Dog vymyslela

Filip Svoboda

Filip Svoboda

25
Platformy PlayStation PlayStation 5

„Sony nám dává kreativní svobodu.“

Reklama

Aktualizace 25. 5. 2024:

Neil Druckmann se vyjádřil k rozhovoru zveřejněnému svým zaměstnavatelem: „Tohle není tak docela to, co jsem řekl. Některá má slova, kontext a myšlenky se bohužel ztratily.“

Současně kreativní šéf Naughty Dog zveřejnil svoji původní odpověď. Slova o tom, že nový titul týmu „by mohl redefinovat mainstreamové vnímání her“, neobsahuje.

„Pokud jste hráč, víte o potenciálu her, zatímco nehráči nevědí, o co přicházejí. Když jsme dělali The Last of Us jako televizní seriál, doufal jsem, že to změníme. (...) Těším se nejen na hru, kterou připravujeme a která je pro nás něčím opravdu novým, ale také na to, jak na ni zareaguje veřejnost. Díky The Last of Us a úspěchu seriálu se na nás dívají i lidé mimo herní svět, aby zjistili, co vydáme příště. Jsem velmi zvědavý, jaká bude reakce na tuto hru, o které už jsem toho řekl příliš mnoho,“ napsal Druckmann v původní odpovědi.

Původní zpráva 24. 5. 2024:

Sony zveřejnila rozhovor s Neilem Druckmannem, kreativním šéfem studia Naughty Dog. Většina otázek a odpovědí se týkala rozvoje technologií, v závěru se ale designer věnuje také kreativní tvorbě a potřebě riskovat. Netají se ambicemi, které tým vkládá do svého chystaného titulu.

„Měl jsem to štěstí pracovat na několika vysněných projektech a v současné době se těším na novinku, která je zatím asi tím nejvíce vzrušujícím,“ říká Druckmann a věří, že nejbližší hra od Naughty Dog dokáže zaujmout různé věkové skupiny i nehráče, jako se to podařilo seriálu The Last of Us.

„Jsem zvědavý, jaké bude mít naše nová hra ohlasy, zejména po úspěchu The Last of Us, protože by mohla změnit mainstreamové vnímání her,“ dodává.

Druckmann je obzvlášť vděčný za kreativní svobodu, kterou pociťuje ze strany vydavatele, a jeho ochotu riskovat. „Abyste objevili nové koncepty, které zaujmou publikum, musíte riskovat, a přestože hra Uncharted slavila velké úspěchy, bylo pro naše studio důležité přinést další inovace s novou sérií, kterou je The Last of Us,“ vysvětluje.

Chválí si přístup mateřské společnosti: „Mnoho firem by trvalo na tom, že se budou držet ziskových značek, ale kultura a filozofie [PlayStationu] nám umožňují prosazovat nové nápady. Umění vyžaduje riziko; nemůžete dokonale plánovat a předvídat, jak velké budou úspěchy. Jsem nesmírně vděčný za to, že nám [PlayStation] důvěřuje, že můžeme využít našich minulých úspěchů a prozkoumat zcela nové tvůrčí cesty.“

Naughty Dog dělá na nové příběhové singleplayer hře. Multiplayerový titul ze světa The Last of Us se vydání nedočká. Na konci loňského roku jsme se dozvěděli o jeho zrušení.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama