Modder nahradil původní 2D sprity téměř tisícem voxelových modelů.
Fanoušci Duke Nukem 3D se mají na co těšit — modder Dan Peterson (alias Cheello) chystá projekt Voxel Duke Nukem 3D, který kompletně přemění 2D sprity na 3D voxelové objekty. V traileru, který autor nedávno zveřejnil, ukazuje řadu ikonických monster i prostředí levelů, nyní rotujících a reagujících ve 3D prostoru — oproti původnímu efektu „otočení čelem“ při pohybu.
Mod údajně obsahuje téměř tisíc voxelových modelů, které věrně zachovávají původní styl a proporce spritů.
Všechny postavy, rekvizity, objekty a dekorace byly přetvořeny tak, aby působily prostorově. Zatím nebylo oznámeno přesné datum vydání — v traileru je pouze „coming soon“.
Tento projekt navazuje na předchozí práci moddera u Voxel Doom, kde již demonstroval schopnost převádět klasické FPS do voxelové podoby.
Jisté je, že pokud mod uspěje, nabídne staré klasice nový kabát. Ten pak může zaujmout jak veterány, tak novější hráče. Herní historie je zase o chlup přitažlivější.