Zpět na článek

Diskuze: Dying Light 2 bude podporovat ray tracing

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
8. 4. 2020 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě příjde tahle technologie furt zbytečná a to z toho důvodů, že máte o takových 30-50fps pomalejší hru na úkor lepších stínů nebo odrazů.... Kdyby se začali využívat konečně takovej Unreal Engine či Cryengine není nic takové potřeba. A co se týče funkce DLSS 2.0 furt tam je vidět zníčení nativního rozlišení.... Pro mě zbytečná technologie. Radši budu mít 120fps, než 50-60 a lepší reflekce.

Filip Gawlas
Filip Gawlas
Level 1 Level 1
8. 4. 2020 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vypadá to, že Official Playstation Magazine UK má cca 8 měsíců zpoždění co se novinek týče 😂

Johny
Johny
Level 20 Level 20
8. 4. 2020 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Filip Gawlas Taky jsem si všiml, že o tom ray tracingu v Dying Light 2 se ví už asi od srpna, ale tady jsem o tom kupodivu nic nenašel a teď jak se objevil ten nový rozhovor... proč ne? O Dying Lightu 2 je teď delší dobu ticho.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
8. 4. 2020 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neskutečně se na dvojku těším. Jednička mě ohromně překvapila svými možnostmi a zábavností. Čekal jsem tupou střílečku a velice jsem se spletl. Dvojka vypadá ve všech směrech ještě lépe.

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
8. 4. 2020 18:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Dying Light není Doom. Taky se moc těším.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
9. 4. 2020 08:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov Přesně... Já obecně nemám rád zombie žánr a to píšu jako sběratel komiksů, který má kompletní The Walking Dead. Zombie mě se*ou i ve hrách jako typ nepřítele... Takovej nudnej koko*... Takže jsem očekával fakt jen vymaštěnou střílečku a byl jsem hrozně mile překvapenej jak hodně dobré to je. Od té doby kudy chodím, tam Dying Light doporučuji. Na dvojku se neskutečně těším.

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
10. 4. 2020 05:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus I to DLC The Folowing bylo super, mega mě bavila ta bugina. Líbilo by se mi kdyby bylo podobně luxusně zpracovaný vozidlo i ve dvojce. Každopádně Dying Light 2 bude luxus i bez vozidla. Kupuju hned jak to vyjde na PS5.

mareknr

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemal som to ešte šancu skúšať, ale beriem to tak, že technológie idú dopredu a že niečo zatracovať ako to robia niektorí ludia, je proste udivujúce. Podľa mňa to úžitok prináša z toho čo som videl v rozboroch. To, čo si skúšal bolo natívne 1080p, ktoré sa renderovalo z nižšieho rozlíšenia?

Johny
Johny
Level 20 Level 20
10. 4. 2020 07:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr tak, tak. Je mi jasné, že na vyšších rozlišeních to vypadá daleko lépe, ale jsem rád, že už i na 1080p to vypadá použitelněji, než to původně bylo.

mareknr

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Raytracing je svätý grál počítačovej grafiky. Využíva sa na renderovanie filmových efektov a aj na renderovanie v profesionálnych grafických aplikáciách. Ešte nie sme výkonovo tak ďaleko, aby sme mohli tvoriť od reality neodlíšiteľné hry v reálnom čase, ale raytracing je cesta. Tvrdiť, že je to zbytočná techlógia asi môže iba človek, čo nevie o čo ide. Čo inak znamená "využívat konečně takovej Unreal Engine či Cryengine"? Takže stále všetko fake-ovať? Čimkoľvek čo, je založené na rasterizácii, nedokážeš nahradiť raytracing. Ale to asi ludia pochopia až vtedy, keď bude dostupného viac výkonu pre RT a bude ešte viac prínos RT vidieť. Dnes je totiž stále značne obmedzený. "A co se týče funkce DLSS 2.0 furt tam je vidět zníčení nativního rozlišení" Z toho čo som videl v porovnaní, tak boli rozdiely viditeľné až pri niekoľko násobnom zväčšení obrazu (400 až 800 násobnom z videí od DF). Veľmi ťažko si ich hľadal pri porovnaní nezväčšených obrázkov. https://www.youtube.com/watch?v=YWIKzRhYZm4&pbjreload=10

Johny
Johny
Level 20 Level 20
9. 4. 2020 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr Já na pár minut zapnul Control, abych se přesvědčil, jak velký krok to tedy je. V 1080p ta změna šla poznat, i přes takto nízké rozlišení. Méně noise, obraz byl ostřejší a FPS mi taky přišlo vyšší než normálně. Určitě je to dobrý krok dopředu, ale pořád je co vypilovávat. Co jsem si třeba všiml, a nebylo to ani zmíněné ve videu Digital Foundry, byl problém s obličejem Jesse, který na normální vzdálenost kamery třetí osoby byl celkem rozmazaný. Poměrně stejně jako byl s původním DLSS.

Katanna

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono to vypadá, že celá SONY má nějako zpoždění. PS5, TLOU 2 apod.

Reklama
Reklama