Potyčky se zombíky tak budou v temných oblastech ještě strašidelnější.
Dying Light 2 je jedním z cross-gen titulů, které se po vydání na Xbox One a PS4 objeví později i ve vylepšeném kabátku na Xbox Series X a PS5. Díky tomuto, se tak hráči mohou těšit i na technologii ray tracing, kterou nové konzole budou podporovat. Samozřejmě PC hráči k této vymoženosti budou mít přístup již od vydání hry a na žádnou lepší verzi nebudou muset čekat.
V nedávném vydání časopisu Official Playstation Magazine UK byl zveřejněn rozhovor s Tomaszem Szałkowskim, ředitelem jednoho z vývojových týmů, který řekl, že společně s Nvidií pracují na využití této technologie pro globální nasvícení, stíny a a zastínění okolím.
"Díky této technologii vypadají naše stíny za slunečného počasí tak, jak by skutečně vypadaly (mimo jiné proto, že berou v úvahu velikost slunce na obloze). Efekty okolního zastínění získaly prostorovou stabilitu a již netrpí kompromisy vázanými na specifické efekty ovlivňujících prostor obrazovky (fungovaly pouze na tom, co je vidět na obrazovce, což znamená, že podlaha pod stolem neovlivňuje zobrazený obraz, když se díváme na vrch stolu).“
Využitím ray tracingu se hra také stane strašidelnější, k čemuž Tomasz dodal: "Temné Zóny jsou důležitým prvkem naší hry, a proto experimentujeme se sekundárním osvětlením (odrazným povrchem) z umělých světelných zdrojů (jako je hráčova svítilna), což zlepší zážitek ze zkoumání těchto oblastí ještě intenzivnější."
Dying Light 2 měl být původně vydán letos na jaře, ale z plánů sešlo a oznámení nového termínu data vydání se nám ještě nedostalo.