Zpět na článek

Diskuze: Editační nástroje v Dying Light budou ještě lepší

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
27. 4. 2015 23:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chrome Engine 6 se jim docela povedl a má dobře našlápnuto. To co jsme viděli v Dying Light bych viděl jako betu protože zatím engin má problémy s využitím jader CPU. Na optimalizaci stínů/světel je potřeba hodně zapracovat. Engin je vyloženě limitován DX11 v počtu draw calls. Vykreslování a kvalita textur je něco co mohou všichni závidět Nesetkal jsem se jedinkrát že by se textura do-načítala. S tím mají všichni problémy.

Grafika Dying Light je logická obdobně jako u HL2. Voda je vyloženě slabinou zatím. Takže jsem moc rád že vývojáři makají na nástrojích.

Jsem zvědaví jak bude vypadat Hellraid

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
27. 4. 2015 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sherlock161: Neverim tomu ze to na steamu zustane.

Štěpán Šikýř
Štěpán Šikýř
Level 1 Level 1
27. 4. 2015 18:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sherlock161: bože chraň ale vyvojářum Dying light desne fandim a tešim se na nové možnosti 👍

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
27. 4. 2015 18:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vsadím se, že mody do Dying light budou mít taky možnost zpoplatnění jako u Skyrimu.

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
27. 4. 2015 18:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen tak dal!

Reklama
Reklama