Zpět na článek

Diskuze: Epic založil studio věnující se Unreal Engine 4

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Dominik Kuznik
Dominik Kuznik
Level 1 Level 1
9. 9. 2012 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Čekal jsem kdy se tu objeví nějací odborníci (jako vždy) !

Super že Epic oznámili nové studio co se bude zabývat přímo vývojem UE4 jen mě mrzí že v tomto ohledu jde PC trochu stranou ... No jo holt nová generace konzolí má asi přednost

SenziSkunk
SenziSkunk
Level 1 Level 1
9. 9. 2012 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Milord: Tak ty světla jsou teda téměř dokonalý. Počet polygonů zajišťuje tessellation. Na detaily dodávající realističnost např. obličejům tu je subsurface scattering. Na animace tu je motion capture. Částice už Epic Games vymakalo pomocí GPU. Přehrávání zvuků snad ani není potřeba řešit, spíš záleží na kvalitě zvuku samotnýho. Fyzika sice není úplně realistická, ale je dostačující. Nemůžeme ale počítat ničitelnost prostředí. O to se totiž nestará fyzika samotná. Když ve hře střelíte tankem do domu, je nejdřív potřeba stěnu rozbít, aby potom samostatný kusy padaly k zemi. A to rozbití je právě ten problém. Všechno je to předmodelovaný a ne realtime, proto se v BF3 nedá rozbít všecko, kdo by se s tím taky piplal. A další věc je AI. Až bude GTA 20 plný lidí s vlastní identitou a budou sami přemýšlet, co mají dělat, tak to půjde nazvat realistickým. Ale to, že vystřelíte a všichni v určitým dosahu zvednou ruce a začnou pobíhat jako slepice a nějakým záhadným způsobem se o tom dozví policie, se až zas tak realitě nepodobá. Jenže na tak vymakaný AI máme moc slabý počítače. Toť vše co mě napadá

Haku
Haku
Level 1 Level 1
8. 9. 2012 23:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem zvědavý na real grafiku + horror hry, kdo to pak vlastně bude hrát až to bude na úrovni reallife? Ono obecně je známo, že čím realističtí tím děsivější

D3nton
D3nton
Level 1 Level 1
8. 9. 2012 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To s těmi závěsy je luxus, ale ten obrázek s kladivem mi naopak připadá nějak rozmazaný.

Miloš Ondráček
Miloš Ondráček
Level 1 Level 1
8. 9. 2012 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

SenziSkunk: co se týče osvětlení a dalších pro lidské oko nepříliš viditelných a běžně registrovatelných objektů, herní průmysl to už dotáhl vážně k dokonalosti, ale i dále se je v čem zlepšovat.

SenziSkunk
SenziSkunk
Level 1 Level 1
8. 9. 2012 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No já si naopak zase myslím, že UE vypadá líp jak realita. Ty světla prostě vypadají líp. Mrkněte se na Samaritan demo a pak si zajeďte do nějakýho většího města a večer jděte na ulici... Jediný co vás pak napadne je "Oh god real life sucks" Hodně to taky dělá ten light bloom a lens flares, který normálně zaznamenáte leda tak přes okno, kameru, mlhu, kouř atd, ale nikdy ne pouhým okem. A co se týče počtu polygonů, tessellace to jistí. EDIT: A ty částicový efekty sou taky přehnaný.

Virus
Virus
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
8. 9. 2012 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Milord : To máš pravdu. Pokud se toho dožijeme, tak to pojmenuju Matrix.

Miloš Ondráček
Miloš Ondráček
Level 1 Level 1
8. 9. 2012 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Virus: Jasně že jo xD, jsem opravdu zvědavý na den, kdy se herní grafika vyrovná realitě a tohle je už opravdu blízko

Virus
Virus
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
8. 9. 2012 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Milord : Že jo? Chodba s těmy závěsy je, jako opravdová!

Miloš Ondráček
Miloš Ondráček
Level 1 Level 1
8. 9. 2012 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

opravdu pěkný obrázky, hlavně ta chodba

Reklama
Reklama