Ne, CryEngine path tracing neumí... Nejde o to, že to vypadá jak všechno co už dnes máme, ale o to, jakou technikou je to udělaný a path tracing je mocnej nástroj. Pokud do něčeho takovýho někdo obětuje čas a peníze, nevidím důvod, proč by hned měl někdo fňukat, že to ve hrách bude za 100 let, místo toho, aby to ocenil.
Koukal jsem na gameplay videa. Vypadá to dost mizerně. Skyrim bych v tom i poznal, placatý nezajímavý svět bez trošky fantazie a představivosti, level design jak od pětiletého Ferdy - "tady nakreslím stromeček, tady bude kopeček, na kopečku hrad a tady domečky". Prvky z Dark Souls? Nemám tušení... A po grafické stránce bych to spíš přirovnal k Risen jedničce. No, uvidíme, co z toho nakonec vyleze.
DonKabat: Optimalizace rozhodně není jen o snižování grafické kvality. Dvě vzhledově naprosto stejné hry napsané různými lidmi můžou běžet zcela jinak. Jde spíš o udělání toho samého co nejdokonalejším, nejméně náročným - optimálním - způsobem. Když už někdo musí drasticky ořezávat grafický kabát, tak je to buď kvůli tomu, že mají špatné programátory, nebo prostě cílová platforma není dostatečně výkonná.
Aha, takže na E3 se už předvádí jen grafická tech dema a nakonec se nic takového ve hře neobjeví? Jaká škoda. Na záběrech z E3 mělo WD mnohem lepší atmosféru...
Mě tedy vůbec nepřekvapuje, že je PC verze oproti konzolovým "jen" ostřejší. Kdo by taky čekal něco jiného? Však je to pořád jedna a ta samá hra a na každé platformě by tak měla vypadat stejně.
Ale pokud by měl někdo zájem o shlédnutí rozdílu mezi E3 demem a grafikou ve finální hře, tady je video: [ odkaz ] Skok je opravdu obrovský, ale měli bychom být rádi že můžeme hrát skvělou hru s "ošklivou" grafikou než úžasně vypadající sra*ku (jako je tomu tak u většiny dnešních her) ...
Grafika na PS4 se zdá být srovnatelná s PC. Zato na Xbox One má hra menší rozlišení (jinak si nedovedu vysvětlit ten aliasing) a ty barvy vážně nechápu. Asi to mělo vypadat víc cool, když je všecko takhle tmavé, ale na mě to tedy působí spíše naopak : - Vypadá to hrozně nepřirozeně...
Grafika je moc pěkná a asi to bude i dobrá řežba. Ale jestli tam má být taková šílená poskakující kamera, jako je to na videu, tak by mě z toho asi trefilo. Jinak nějaký novinky bych od tohoto MMO nečekal. TERA taky byla nová jen graficky a soubojovým systémem, ale jinak questy atd. má strašně nudný a neoriginální. No snad se Korejci konečně ponaučí a nepohoří na tom i Black Desert
Ehm, next gen spočívá především v grafice a nevím, v jakém MMORPG jste viděli lepší. A o hratelnosti se ještě nedá hovořit, protože nemáme možnost si hru zkusit. Tak jaká pak další Korejská srajda?
Milord: Tak ty světla jsou teda téměř dokonalý. Počet polygonů zajišťuje tessellation. Na detaily dodávající realističnost např. obličejům tu je subsurface scattering. Na animace tu je motion capture. Částice už Epic Games vymakalo pomocí GPU. Přehrávání zvuků snad ani není potřeba řešit, spíš záleží na kvalitě zvuku samotnýho. Fyzika sice není úplně realistická, ale je dostačující. Nemůžeme ale počítat ničitelnost prostředí. O to se totiž nestará fyzika samotná. Když ve hře střelíte tankem do domu, je nejdřív potřeba stěnu rozbít, aby potom samostatný kusy padaly k zemi. A to rozbití je právě ten problém. Všechno je to předmodelovaný a ne realtime, proto se v BF3 nedá rozbít všecko, kdo by se s tím taky piplal. A další věc je AI. Až bude GTA 20 plný lidí s vlastní identitou a budou sami přemýšlet, co mají dělat, tak to půjde nazvat realistickým. Ale to, že vystřelíte a všichni v určitým dosahu zvednou ruce a začnou pobíhat jako slepice a nějakým záhadným způsobem se o tom dozví policie, se až zas tak realitě nepodobá. Jenže na tak vymakaný AI máme moc slabý počítače. Toť vše co mě napadá
No já si naopak zase myslím, že UE vypadá líp jak realita. Ty světla prostě vypadají líp. Mrkněte se na Samaritan demo a pak si zajeďte do nějakýho většího města a večer jděte na ulici... Jediný co vás pak napadne je "Oh god real life sucks" Hodně to taky dělá ten light bloom a lens flares, který normálně zaznamenáte leda tak přes okno, kameru, mlhu, kouř atd, ale nikdy ne pouhým okem. A co se týče počtu polygonů, tessellace to jistí. EDIT: A ty částicový efekty sou taky přehnaný.
Doom351: Však právě to je ono. To vtipný a svižný zpracování zabíjí podstatu technologickýho dema. Když se mrknu na tech demo UE4, je mi jedno co se tam děje. Spíš zírám na detaily a ten počet částic. Nápodobně když se mrknu na tech demo Cryengine 3. Srovnávat Unity s takovejma velikánama asi není nejrozumnější, ale je to nejlepší příklad toho, co mám na mysli. Tady mě to spíš připadá, že Unity nemá moc co ukazovat, tak zvolili trošku jinej způsob prezentace, kterej zaujme jinak, než vzhledově.
Já sem myslel že tech demo má ukazovat, jak na tom engine je. Ale z této bláznivé parodie na všechno možný sem se dozvěděl jenom že s ním umí jeho tvůrci dobře zacházet...