profile-image

SenziSkunk

SenziSkunk
Registrace 22. 6. 2010
ID 1497981908
Level 1
0 bodů
Zbývá 100 bodů do dalšího levelu
0 100
Nic tu není

Uživatel nemá žádné hry

Komentáře

SenziSkunk
SenziSkunk
Level 1 Level 1
21. 9. 2015 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

VULOME!

SenziSkunk
SenziSkunk
Level 1 Level 1
17. 9. 2015 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V pohodě, já si teprve až teď koupil dvojku, tak ji třeba do té doby dohraju

SenziSkunk
SenziSkunk
Level 1 Level 1
19. 3. 2015 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ne, CryEngine path tracing neumí... Nejde o to, že to vypadá jak všechno co už dnes máme, ale o to, jakou technikou je to udělaný a path tracing je mocnej nástroj. Pokud do něčeho takovýho někdo obětuje čas a peníze, nevidím důvod, proč by hned měl někdo fňukat, že to ve hrách bude za 100 let, místo toho, aby to ocenil.

SenziSkunk
SenziSkunk
Level 1 Level 1
17. 3. 2015 18:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hrál jsem betu a úplně mi to stačilo. Ani kdyby mi za to platili tak bych nehrál.

SenziSkunk
SenziSkunk
Level 1 Level 1
13. 3. 2015 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koukal jsem na gameplay videa. Vypadá to dost mizerně. Skyrim bych v tom i poznal, placatý nezajímavý svět bez trošky fantazie a představivosti, level design jak od pětiletého Ferdy - "tady nakreslím stromeček, tady bude kopeček, na kopečku hrad a tady domečky". Prvky z Dark Souls? Nemám tušení... A po grafické stránce bych to spíš přirovnal k Risen jedničce. No, uvidíme, co z toho nakonec vyleze.

SenziSkunk
SenziSkunk
Level 1 Level 1
5. 2. 2015 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

DonKabat: Optimalizace rozhodně není jen o snižování grafické kvality. Dvě vzhledově naprosto stejné hry napsané různými lidmi můžou běžet zcela jinak. Jde spíš o udělání toho samého co nejdokonalejším, nejméně náročným - optimálním - způsobem. Když už někdo musí drasticky ořezávat grafický kabát, tak je to buď kvůli tomu, že mají špatné programátory, nebo prostě cílová platforma není dostatečně výkonná.

SenziSkunk
SenziSkunk
Level 1 Level 1
10. 6. 2014 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

420/10 kupuju PS4

SenziSkunk
SenziSkunk
Level 1 Level 1
30. 5. 2014 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to abych si pořídil PS4. Miluju Souls sérii!

SenziSkunk
SenziSkunk
Level 1 Level 1
29. 5. 2014 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aha, takže na E3 se už předvádí jen grafická tech dema a nakonec se nic takového ve hře neobjeví? Jaká škoda. Na záběrech z E3 mělo WD mnohem lepší atmosféru...

SenziSkunk
SenziSkunk
Level 1 Level 1
22. 4. 2014 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skapco: Ryse: Son of Rome například?

SenziSkunk
SenziSkunk
Level 1 Level 1
20. 4. 2014 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teaser trailery jsou úplně běžná věc -_-

SenziSkunk
SenziSkunk
Level 1 Level 1
18. 4. 2014 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych rád next-gen verzi Warrior Within

SenziSkunk
SenziSkunk
Level 1 Level 1
12. 4. 2014 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

elcig: Mám takové tušení že UDK.

SenziSkunk
SenziSkunk
Level 1 Level 1
9. 4. 2014 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě tedy vůbec nepřekvapuje, že je PC verze oproti konzolovým "jen" ostřejší. Kdo by taky čekal něco jiného? Však je to pořád jedna a ta samá hra a na každé platformě by tak měla vypadat stejně.

Ale pokud by měl někdo zájem o shlédnutí rozdílu mezi E3 demem a grafikou ve finální hře, tady je video: [ odkaz ] Skok je opravdu obrovský, ale měli bychom být rádi že můžeme hrát skvělou hru s "ošklivou" grafikou než úžasně vypadající sra*ku (jako je tomu tak u většiny dnešních her) ...

SenziSkunk
SenziSkunk
Level 1 Level 1
27. 2. 2014 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Grafika na PS4 se zdá být srovnatelná s PC. Zato na Xbox One má hra menší rozlišení (jinak si nedovedu vysvětlit ten aliasing) a ty barvy vážně nechápu. Asi to mělo vypadat víc cool, když je všecko takhle tmavé, ale na mě to tedy působí spíše naopak : - Vypadá to hrozně nepřirozeně...

SenziSkunk
SenziSkunk
Level 1 Level 1
29. 7. 2013 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Grafika je moc pěkná a asi to bude i dobrá řežba. Ale jestli tam má být taková šílená poskakující kamera, jako je to na videu, tak by mě z toho asi trefilo. Jinak nějaký novinky bych od tohoto MMO nečekal. TERA taky byla nová jen graficky a soubojovým systémem, ale jinak questy atd. má strašně nudný a neoriginální. No snad se Korejci konečně ponaučí a nepohoří na tom i Black Desert

SenziSkunk
SenziSkunk
Level 1 Level 1
28. 5. 2013 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ehm, next gen spočívá především v grafice a nevím, v jakém MMORPG jste viděli lepší. A o hratelnosti se ještě nedá hovořit, protože nemáme možnost si hru zkusit. Tak jaká pak další Korejská srajda?

SenziSkunk
SenziSkunk
Level 1 Level 1
24. 9. 2012 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

k8nny: Jooo Samsung rulezzz!

Wojki: No samozřejmě

SenziSkunk
SenziSkunk
Level 1 Level 1
24. 9. 2012 18:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Booože to sou furt rozepře mezi konzolistama a PCčkařema... Já si zapojím XBOX360 ovladač do svýho notebooku a sem vysmátej

SenziSkunk
SenziSkunk
Level 1 Level 1
21. 9. 2012 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Krudanze: Ta hra je hlavně multiplayerová, tak se nediv, že jich tam není 1000... Bude to spíš jako CoD, akorát ve středověku.

SenziSkunk
SenziSkunk
Level 1 Level 1
9. 9. 2012 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Milord: Tak ty světla jsou teda téměř dokonalý. Počet polygonů zajišťuje tessellation. Na detaily dodávající realističnost např. obličejům tu je subsurface scattering. Na animace tu je motion capture. Částice už Epic Games vymakalo pomocí GPU. Přehrávání zvuků snad ani není potřeba řešit, spíš záleží na kvalitě zvuku samotnýho. Fyzika sice není úplně realistická, ale je dostačující. Nemůžeme ale počítat ničitelnost prostředí. O to se totiž nestará fyzika samotná. Když ve hře střelíte tankem do domu, je nejdřív potřeba stěnu rozbít, aby potom samostatný kusy padaly k zemi. A to rozbití je právě ten problém. Všechno je to předmodelovaný a ne realtime, proto se v BF3 nedá rozbít všecko, kdo by se s tím taky piplal. A další věc je AI. Až bude GTA 20 plný lidí s vlastní identitou a budou sami přemýšlet, co mají dělat, tak to půjde nazvat realistickým. Ale to, že vystřelíte a všichni v určitým dosahu zvednou ruce a začnou pobíhat jako slepice a nějakým záhadným způsobem se o tom dozví policie, se až zas tak realitě nepodobá. Jenže na tak vymakaný AI máme moc slabý počítače. Toť vše co mě napadá

SenziSkunk
SenziSkunk
Level 1 Level 1
8. 9. 2012 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No já si naopak zase myslím, že UE vypadá líp jak realita. Ty světla prostě vypadají líp. Mrkněte se na Samaritan demo a pak si zajeďte do nějakýho většího města a večer jděte na ulici... Jediný co vás pak napadne je "Oh god real life sucks" Hodně to taky dělá ten light bloom a lens flares, který normálně zaznamenáte leda tak přes okno, kameru, mlhu, kouř atd, ale nikdy ne pouhým okem. A co se týče počtu polygonů, tessellace to jistí. EDIT: A ty částicový efekty sou taky přehnaný.

SenziSkunk
SenziSkunk
Level 1 Level 1
26. 8. 2012 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

JakER: To je další dobrej příklad tech dema, který zaujme dějově.

SenziSkunk
SenziSkunk
Level 1 Level 1
26. 8. 2012 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doom351: Však právě to je ono. To vtipný a svižný zpracování zabíjí podstatu technologickýho dema. Když se mrknu na tech demo UE4, je mi jedno co se tam děje. Spíš zírám na detaily a ten počet částic. Nápodobně když se mrknu na tech demo Cryengine 3. Srovnávat Unity s takovejma velikánama asi není nejrozumnější, ale je to nejlepší příklad toho, co mám na mysli. Tady mě to spíš připadá, že Unity nemá moc co ukazovat, tak zvolili trošku jinej způsob prezentace, kterej zaujme jinak, než vzhledově.

SenziSkunk
SenziSkunk
Level 1 Level 1
26. 8. 2012 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já sem myslel že tech demo má ukazovat, jak na tom engine je. Ale z této bláznivé parodie na všechno možný sem se dozvěděl jenom že s ním umí jeho tvůrci dobře zacházet...

Reklama
Reklama