Roztomilá variace na battle royale je velice úspěšná.
Roztomilá taškařice Fall Guys: Ultimate Knockout se již během svého vydání v srpnu stala velice úspěšným titulem, který jen do konce srpna na Steamu prodal přes 7 miliónů kopií, přičemž se zároveň stal nejstahovanějším titulem v rámci předplatného PlayStation Plus, což ho taktéž katapultovalo na první místo úspěšnosti her od vydavatelství Devolver.
A hra zřejmě nepolevila ani v září, kdy podle čtvrtletní zprávy společnosti Unity, tedy autorů enginu, na němž jsou Fall Guys postaveni, jen na Steamu hra prodala do konce září 10 miliónů kusů (tedy tři milióny pouze za září), a to je na projekt této velikosti skutečně parádní číslo.
Tento úspěch posléze vývojářům z londýnského studia Mediatonic umožňuje uzavírat různé dohody o spolupráci, které většinou končí tím, že se do titulu podívá nějaký zajímavý kostým, inspirovaný jinými kulturními produkty.
Nedávno jsme si tak mohli zakoupit kostým legendárního kaidžú monstra - Godzilly, kterou můžete znát z řady japonských filmů, případně i těch pár amerických.
A aby toho nebylo málo, tak v pátek byla ohlášena spolupráce s tvůrci hry Untitled Goose Game, díky čemuž si můžete koupit trojici nových kostýmů, inspirovaných touto hrou (kostým kachny již nyní, ostatní dva dorazí později). Nezapomnělo se ani na jeden emote, zastupující husí štěbetání.
Před pár dny navíc došlo na vydání "Mid Season" updatu, jenž přidává nové výzvy a navíc trochu upravuje nabízené disciplíny, aby se hned neokoukaly.
Fall Guys si můžete pořídit na PC a PlayStation 4.