Ambiciózní projekt se vydání zřejmě nikdy nedočká.
Tvůrci fanouškovského projektu s názvem sm² více než dva roky pracovali na vlastní ambiciózní verzi Call of Duty, která měla nabídnout mapy, zbraně a mechaniky z různých dílů této série v jednom balíčku. Autoři této rozsáhlé modifikace s arkádovější hratelností nejprve využívali engine z původního Modern Warfare 2.
Před několika měsíci ale přešli na modernější základ z Modern Warfare Remastered. Zároveň hráčům slibovali, že výsledný produkt nabídnou zdarma. Zvyšujícího se zájmu o tento projekt si ale kromě fanoušků série všimli také zástupci Activisionu, u kterých se snažení o vydání „ultimátního“ Call of Duty s pochopením nesetkalo. Jeden z tvůrců sm² obdržel od Activisionu požadavek na ukončení vývoje projektu.
Pokud by tak vývojáři neučinili, podnikl by Activision právní kroky. Autoři se proto rozhodli práce na modifikaci ukončit, o čemž hráče informovali na Twitteru. Fanoušci pod příspěvkem zareagovali děkovnými zprávami směrem k tvůrcům za dosavadní práci a zároveň kritikou Activisionu, jehož rozhodnutí se s příliš velkým pochopením nesetkalo.