Zpět na článek

Diskuze: For Honor - pro slávu možná, pro čest fakt ne

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

RobertoCZ
RobertoCZ
Level 1 Level 1
4. 2. 2018 12:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @burian

Díky

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
4. 2. 2018 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @cernejstri1

Ne. PS Plus/Xbox Live Gold je vyžadován jen pro online.

RobertoCZ
RobertoCZ
Level 1 Level 1
3. 2. 2018 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musím mít členstvý abych mohl hrát příběh

skylines
skylines
Level 0 Level 0
25. 2. 2017 19:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hra to není špatná ale sednul by jí spíš model F2P nebo cena 15 Euro. Je hodně repetitivní a po dvou hodinách už vás přestane bavit a nemá co nabídnout. Za tuhle cenu to pohoří.

Semuel
Semuel
Level 1 Level 1
23. 2. 2017 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Mugara

No když logiku hledáš sám ji nepoužíváš je to s tebou těžký chlape. Já ti prostor pro ukázáni logiky dal a žádal tě o rozumný argument, to že jsi zvolil místo toho nesmyslný post je už tvůj . Alfajk přidal svůj názor s argumenty co mají logiku a akceptoval jsem ho.

Mugara
Mugara
Level 1 Level 1
23. 2. 2017 10:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Semuel

Ok, tak vidim ze logiku tady hledat nebudu. Vubec nema cenu to resit... Jedte si vase nesmyslne hodnoceni, kdyz to tak skvele "funguje".

Waldys_CZ
Waldys_CZ
Level 1 Level 1
22. 2. 2017 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Semuel

Dobře, děkuju za radu, radši počkám, mám totiž dost špatný zkušenosti s tímhle, například Destiny, kdy mě hra dost chytila, ale po třetím dlc za dalších 40$ a po tom co jsem do tý hry dal 4000, - jen abych mohl pokračovat ve hraní, už jsem naprosto ztratil víru xd

skylines
skylines
Level 0 Level 0
22. 2. 2017 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Zbrojovak

Nic složitého. Když už na tebe má nějaký dopad cizí hodnocení tak to ber tak že hra je pro širší publikum hratelná až od pětky (takže ber 5 jako jednu hvězdičku a pak už to jde normálně jako na pětkové stupnici) a 80% desítek je devítka jen jí recenzuje fanboy nebo je to exkluzivita takže co má známku pět to nehraj a co má desítku tak tomu nevěř dokud nezahraješ. Jediná zaručená desítka je na všech platformách protože do toho nepromlouvá fanboyovství ani nostalgie ze ztráveného dětství na prvních dílech. Nejlepší ale je mít hodnocení naprosto u zadku a razit svoje protože to budeš ty kdo to hraje.

Foxy
Foxy
Level 24 Level 24
Hlavní platforma: PC
22. 2. 2017 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

K autorovi článku: Bohužel s tvým popisem kampaně musím nesouhlasit. Singleplayerová kampaň je podle mě více než dobrá. Minimálně v tom ohledu, že si hráč může vyzkoušet zahrát za každou postavu dané frakce a tím se pak lépe v multiplayeru rozhodnout za kterou postavu utratí peníze, která mu nejvíce vyhovuje a kterou si následně najme. Bohužel poslední samurajská kampaň je o toto ochuzená a jde v ní hrát jen za 2 hrdiny ze 4 dané samurajské frakce. Jde vidět, že kampaň jste projel jen letmo a rychle, protože v té vůbec nejde o podmanění světa Černokamennou legií, ale o poštvaní jednotlivých ras proti sobě a následném rozpoutání války, což se ve finále povede a na co navazují boje a válka frakcí v samotném multiplayeru. Jinak jako bonus za tutorial dostanete 2000 oceli a za úspěšné splnění singleplayeru (v mém případě na HARD) dostanete 5000 oceli, což už na začátek není špatné + za splnění jednotlivých misí, nějaké ty krabičky pro otevření balíčku v MP za 500. Jinak na začátek bych v MP vůbec nekupoval a neupgradoval výbavu. Do 20lvl dostáváte jen samý trash, poté se leveli restartují a vy dostanete 1lvl prestiže, a pak se celý systém opakuje zase dokola až do 20lvl a tak pořád a pořád, tudíž na 1lvl prestiže a cca lvl 15-20 už dostáváte 3x trash a 2x lepší (modré) vybavení. Od 3 prestiže už je šance, že dostáváte 3x (modré) vybavení a 2x (fialové = nejlepší) vybavení z krabic. Ještě bych dodal, že překlad některých popisů a slov z angličtiny do češtiny je katastrofální a místy až matoucí příklad: takedowns = sražení (v popis úkolu) / sejmutí (konec zápasu) atd. Závěrem bych ještě dodal, že systémem peer-to-peer, se připojujete a nebo se hráči k vám připojí podle vašeho natu = zelený - připojení ke všem, žlutý - připojení jen ke žlutým a červeným, červený - jen zelený nebo vůbec. Proto tomu kdo má žlutý a červený NAT, bude hra často padat a nebo se může stát, že se bude hra buď dlouho vyhledávat a nebo se vůbec nepřipojí.

Semuel
Semuel
Level 1 Level 1
22. 2. 2017 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Alfajk

Okey, tohle beru má to hlavu a patu.

For Honor v jádru není špatná hra a osobně myslím že označení Průměr jí sedí, sice jsem jí udělil o bod méně než redakce ale to jsem udělal kvůli hráčům. Pokud se hra udrží časem by mohla být zase podhodnocená z hlediska bodů které teď obdržela ale to je stále můj subjektivní pohled.

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
22. 2. 2017 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Semuel

ja mam teda taky radeji 10 stupnu, ale meli by se podle toho pouzivat, protoze pokud je 7 z 10 prumer, pak klidne muzeme prejit na 5 bodovou stupnici, kde se tyhle nesrovnalosti mnohem lip schovaji... argmunetovat tim, ze ve svete prece taky 7 znaci prumer je proste pitomost a melo by se s tim neco udelat, treba jen na zkousku, jestli lidi budou vic pyskovat, nebo prijmou 5 z 10 jako prumernou znamku

ja se pri nakupu sice podle cisla neridim, ale kdyz pak znamku hre davam ja, je to jednoznacne linearni stupnice 1 - 10, kdy 1 je odpad, 5 prumer a 10 legenda... ani by me nenapadlo rict, ze hra dostala 7 z 10 a je prumerna, 7 z 10 je ve vsech ohledech dobra hra, sice s chybama, ale dobra, coz for honor urcite neobhaji

Semuel
Semuel
Level 1 Level 1
22. 2. 2017 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Mugara

Vidím tvůj nesouhlas a když pominu fakt že nejspíš nechápeš význam slov které jsem použil stále vidím jen tvůj nic nevypovídající důvod proč nezůstat u 1-10 ale žádný rozumný argument pro změnu na 1-5. Další fakt nejspíš bude to že redakci tenhle sytém hodnocení taktéž vyhovuje a jsou na něj již zvyklí, takže otázka zůstává stejná proč to měnit když to funguje?

Mugara
Mugara
Level 1 Level 1
22. 2. 2017 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Semuel

No, ocividne tam vic prostoru neni, kdyz 7/10 je prumer. V tomhle pripade by byla stupnice do peti idealni.

Semuel
Semuel
Level 1 Level 1
22. 2. 2017 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @martyEF

Proč by to měli dělat? Mě třeba víc vyhovuje 1-10 než 1-5, je tam víc prostoru pro vlastní kompromis.

Atramil
Atramil
Level 1 Level 1
22. 2. 2017 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já teda nevím, ale za sebe si na nefunkčnost serverů nemůžu stěžovat - za těch 10 hodin v plné verzi jsem měl jen dva problémy (jednou automatické kicknutí z grupy a pak záhadné odpojení z potyčky s errorem) . To i BF1 a R6 mi padá častěji, tak nevím, asi jsem klikař

@MrKominek: Tak to netuším, osobně jsem tohle nějak zvlášť nezkoumal. Já třeba s Peacekeeperem ani spíš nemám problém s útoky, to většinou každého rozjedu. Ale na vykrývání jsem u téhle postavy rezignoval a osobně rovnou uskakuju - případné odražení rány je u mě spíš souhra šťastných náhod Ale schválně se na to při dalším hraní zaměřím, třeba si toho taky všimnu.

martyEF
martyEF
Level 1 Level 1
22. 2. 2017 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jen dodatek k těm stupnicím hodnocení, nepřemýšlí redakce o změně na 5 bodovou stupnici, kdyby to dostalo třeba 3/5 tak se ví že je to průměr a nikdo by nepeskoval stylem málo/moc, podle mě je 10 bodová stupnice gólem do vlastní sítě všech herních magazínů a serverů ...

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
22. 2. 2017 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Se tu semnou kdysi někdo opovažoval hádat, že prej servery Ubisoftu byli špatný, ale teď mají všechno vychytaný a ejhle, příjde For Hodor, která je jasnej vítěz nejchamtivější hry, co kdy existovala, která ještě k tomu všemu nefunguje.

MrKominek
MrKominek
Level 1 Level 1
22. 2. 2017 07:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Atramil

To vím že speciální útoky to můžou proseknout, na to je to "parirování" R2. . Ale i tak mi přijde, že u některých hráčů mám mnohem míň času zareagovat na útok než u jiných a nezáleží na postavě. . Kolikrát mi lawbringer prijde rychlejší než třeba Valkýra. . Ale možná to prostě jen neumím. . Spíš mi přijde divné že mě každý můj útok vykryje (mám peacekepera) a já nestihnu zareagovat na jejich útok skoro nikdy. . Ale botum to vykryju dycky. . Myslím tím dobu od zčervenání strany útoku po dopad rány. .

Semuel
Semuel
Level 1 Level 1
21. 2. 2017 23:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Waldys_CZ

Já být tebou počkám nějaký čas hra to není zlá ale tak jako R6 na začátku má za plnou cenu málo obsahu. Pokud jsi trpělivý myslím že hru později oceníš víc a i cena bude jistě adekvátnější k obsahu co přibude. Já hru mám a baví mě ale i já nejspíš For honor nechám ležet nějaký čas v poličce než odpadnou slabší kusy lidí co hru v tuhle chvíli jen kazí a jistě i já víc ocením ten obsah co se tam do té doby přidá.

Atramil
Atramil
Level 1 Level 1
21. 2. 2017 23:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @MrKominek

Ono to záleží na hráčích, já se třeba snažím provádět jednotlivá komba a celkově to hrát takticky a s rozvahou. Jinak ohledně těch zásahů přes kryt, speciální a těžké útoky tu obranu většinou proseknou - a i když se ti to podaří lehce zbrzdit, tak stejně schytáš nějaké poškození. Takže v případě těhlech útoků je lepší vykašlat se na krytí a spíš uskočit.

MrKominek
MrKominek
Level 1 Level 1
21. 2. 2017 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jak u téhle hry sem se u žádné nevztekal. . Ten soubojový systém až tak variabilní není, protože stejně každej používá stejne útoky stále dokola, několikrát (asi 300x) se mi stalo že jsem dostal dostal zásah přes branenou oblast, signalizace soupeřových útoku mi přijde strašně krátká, oproti botum. . Nevím, připadá mi že v téhle hře jsou lidi s kvalitním a rychlým připojením znevýhodněni. .

DERO
DERO
Level 1 Level 1
21. 2. 2017 22:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jen bych ještě podotkl, pokud hráči mají vysoký LvL a mohutné vybavení .... nemám z nich strach kvůli tomu , že by měli nějakou výhodu, ale kvůli tomu že mají za tu postavu celkem dost odehráno a s největší pravděpodobností s ní umí .... ale jak jsem psal níže ... i moji vyexpenou a těžce vybavenou postavu může úplně jednoduše sundat šášula s Lvlem 1 a vybavením 0

Waldys_CZ
Waldys_CZ
Level 1 Level 1
21. 2. 2017 22:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslíte že ta hra za to stojí ? Na první pohled se mi dost líbí, hlavně ten soubojový systém, pořádná výzva a nutnost se to naučit, přesně tohle mám na hře rád, a ohledně těch mikrotrasancí, o kterých se tu tak mluví, pokud je to to samé jak v R6, tak s tím rozhodně žádný problém nemám, spíš se jen bojím že by mě hra mohla po pár měsíců omrzet, aby za ty peníze vydržela aspoň na půl roku minimálně xd

flashcze
flashcze
Level 11 Level 11
21. 2. 2017 21:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @DERO

Souhlas.... a já mam zrovna berserkera

DERO
DERO
Level 1 Level 1
21. 2. 2017 21:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Příjde mi k smíchu jak tu lidi brečí ohledně toho že se dá koupit za reálné peníze In-game měna .... na tom nevidím nic špatného ... a bečet že jsem víkendový hráč? ... a oni to hrajou víc a jsou lepší ? ... to mi příjde už úplně ujeté .... to je jako bych si to koupil za půl roku a nadával že všichni jsou vyexpení a já lvl1 a mají super vstroj .... to není fér a je už jedno jestli si to koupili nebo odehráli .... sorry lidi ale prostě mi to příjde jako totální bullshit (a ano jsem fanda hry baví mě a ne nedávám do toho reálné peníze a ani nebudu) hrajou proti mě borci o x lvlů více i milion vybavení a problém v tom vážně nevidím po odehranch cca 40Hodinách .... jediné co se mi nelíbí je nevyrovnanost postav (možná jen proti některým neumím hrát) ale jak někdo umí parádně berserkera tak mě dá i když má lvl 1

Reklama
Reklama