Motorky, raketomety a spousta míst k průzkumu.
Fortnite Chapter 4 je tu a s ním také hromada novinek, které jeden z nejvýraznějších multiplayerových free-to-play projektů zase posouvají o něco kupředu. Asi nejzásadnějším je fakt, že se tento titul jakožto vůbec první hra stane dílkem užívajícím Unreal Engine 5.1. Ten do herní svět vylepšuje graficky za pomoci nových technologií. Technologie Nanite poskytuje hernímu světu vysoce detailní architektonickou geometrii. Každá cihla, kámen nebo kus dřeva je detailně vymodelován. Jediný strom tu má obsahovat až 300 tisíc polygonů. Další novinkou je prvek Lumen zaměřený na odrazy, Virtual Shadow Maps či Temporal Super Resolution o nichž si můžete více přečíst zde.
Fortnite se v rámci vydání Chapter 4 neposune pouze po stránce technologií. Zásadní novinkou se stane také nová mapa. Ta má být složena vedle starých dílků také z několika dosud neobjevených destinací. Fanoušci rytířství budou moci zamířit do Citadely, zatímco milovníkům motorek, které představují jednu z mnoha dalších inovací bude nejvíce vyhovovat okolí industriálního městečka Slappy Shores. Zajímavá bude pro většinu také lokace Shattered Slabs, kde bude možno nalézt magickou rudu užitelnou ke kouzlení.
Fanoušci přímého střetu, se mohou těšit na nové hračky, které budou moci použít v boji. Máme tu futuristickou Ex-Caliber Rifle, čerstvou pumpovací brokovnici, útočnou pušku s red dotkou, či taktickou pistoli a SMG s větším zásobníkem. V Battle Passu můžeme nalézt Doom Slayera, Massai, Dustyho, Nezumi, Helsie nebo The Angels. Později v sezoně bude navíc možné otevřít samotného Geralta z Rivie, jaké podmínky pro jeho získání bude nutné splnit, aktuálně není zřejmě. Snad bude podmíněno ulovením nějaké pořádné bestie. Celý přehled inovací naleznete zde.