Zpět na článek

Diskuze: Frazier: Velké tituly exkluzivně na PC nejsou možné kvůli pirátství

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

matox01
matox01
Level 1 Level 1
8. 2. 2012 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Plané kecy kdyby dělali pořádné hry tak si je lidi i koupí navíc na konzolích se snad nedá pirátit ?

jak napsal Arindis pode mnou

přesně od té doby co mám práci jsem upirátil asi jednu hru a v zápetí smazal protože to nestálo ani za to stahování

na steamu mám už přes 35 her a ušetřil jsem tisíce na jejich občasných brutálních slevách a mega balíčcích

a taky pravda jak píše crash01 akdyž jsem ještě na škole sosal jednu hru za druhou kolikrát jsem je ani nedohrál protože nebyla motivace ted když za to dám prachy tak si to pořádně užiju

Arindis

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jak to rekl Gabe Newell, jde o sluzby a komfort. Od doby co mam Steam a praci tak hry z 95% kupuju. Je rozdil mezi 25 letým/ou co mám trvalý přísun peněz a 13 letým dítětem kterému, dají peníze na jednu hru za měsíc a to jestli. Nejhorší je, že vám za špatný titul peníze nevratí. Kupovat zajíce v pytli se nikomu nechce. Příklad. The Elder Scrolls V: Skyrim- Na 80% to same co oblivion. Hodně bugu, starý engine, malo inovaci, velke zjednoduseni oproti oblivionu. Ta hra je atmosfericky krasna, ale to je vse. Za cenu 1300 to opravdu nestalo, podle meho nazoru. A to si clovek rekne, ze jde kupovat titul na jistotu. Dnesni hry, ktere se vyviji ani ne rok a pul a managery tlaci na vyvojare aby to co nejrychleji dostali na pult se pak hrozne podepisuje na kvalite a piratstvi jako takovem take. Pan Ian Frazier by se mel zamyslet nad politikou obchodu u Valve nebo nad titulama jako je Mass Effect 3, který drti prodejnost a jeste ani nevysel.

Pino
Pino
Level 1 Level 1
6. 2. 2012 23:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já si hry nikdy nestahovala U nás to funguje tak, jeden koupí a pak půjčí dál.

crash01
crash01
Level 1 Level 1
6. 2. 2012 23:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky vzpomínám na hry, který jsem, když jsem je stáhnul, kolikrát nedohrál. Od doby, co si hry kupuju, podobný problémy nemám

dopitapetr
dopitapetr
Level 1 Level 1
6. 2. 2012 23:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když jsem měl PS2, tak jsem si hry taky stahoval. Ted´ s PS3 už je to jiné. Utracené peníze za hry mě vůbec neštvou, ba naopak, jsem rád že ji mám v originále a má to pro mě daleko větší cenu. Za těch 8 měsíců co mám PS3, jsem už mockrát zažil krásný pocit z toho, že jsem si z internetu objednal nějakou hru a těším se až přijde ke mě domů. Je to opravdu moc příjemny, daleko víc než když vyšla nějaká nová hra na PS2 a já si ji stáhnul. PC hráčů je mi opravdu moc líto že si plno velkých titulů vůbec nezahrajou. Např: Dark Souls atd...

Pino
Pino
Level 1 Level 1
6. 2. 2012 22:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nj, aneb když mám, chci ještě víc Jasný, chápu.

crash01
crash01
Level 1 Level 1
6. 2. 2012 20:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pino: Ona to takhle pořád spousta hráčů nevidí. Pro ně je to prostě zadarmo X za peníze - A to je jasná volba. Divil by ses kolik lidí si opravdu radši hru "upirátí" než aby si ji koupili. Ono jde totiž o to, že to "stahuju, abych mohl hrát" pomalu přechází v "stahuju abych stahoval" - Začneš mít nastahovány GB her, ale stejně si 90% z nich nezahraješ - to jsou ti piráti, díky kterým se pojem "ušlý zisk" u vydavatelů musí brát z rezervou.

Pino
Pino
Level 1 Level 1
6. 2. 2012 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak nejspíš neumím hledat

senrimer
senrimer
Level 1 Level 1
6. 2. 2012 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cena podle me zas takovou roli nehraje. Jedinou hru kterou jsem videl, ze si udrzela cenu je snad Starcraft a obecne veci od blizzardu. Ale vetsina her co vyjdou na steamu, jsou behem mesice za polovicni cenu. Staci umet hledat. Treba ja jsem si kupoval Red orchestra 2 za nejakych 40 euro ( sberatelka 30 euro stala normal) a uz za tyden sem ji videl na 3 shopech v prepoctu asi za 300 Kc.

Battlefield ted sezenes za 600. Mw3 mozna ne to sou socky, ale kdo by tu hru taky kupoval.

Matqqo
Matqqo
Level 1 Level 1
6. 2. 2012 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No podla mna osobne keby hry robili ako je skyrim alebo mass effecty s gameplayom dlhsim ako u niektorych hier - kde je to do 5tich hodin dohrane , tak by si to ludia aj kupili... Plus je kriza a pytat 50 eur za jednu hru mozem okaslat naozaj to uz si radsej kupim neskor nejaku gold edition tej hry za mensi peniaz pokial bude fakt taka dobra a chcem podporit vyvojarov.... .

Pino
Pino
Level 1 Level 1
6. 2. 2012 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nesouhlasím s tím, že kdyby hra stála 1€, tak že by si to lidi nekupovali. Je mnohem pohodlnější za to tu dvacku dát (a myslím, že by se ta cena mohla pohybovat i výš a lidi by to za to stejně dali) a mít to bez problému, než to všechno vyhledávat na internetu. Hry jsou u nás extrémně předražený. Ne každý má tu trpělivost čekat třeba rok, než se to zlevní na nějakou přívětivější cenu.

rain.cz
rain.cz
Level 1 Level 1
6. 2. 2012 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejvíc mě štve mentalita lidí co berou pirátství jako "cool" věc. Když jim řeknu, že jsem si hru koupil tak na to ještě odvětí, že jsem hlupák protože oni si ji hrají zadarmo.

senrimer
senrimer
Level 1 Level 1
6. 2. 2012 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja souhlasim ze Silentem. Kdyz mi hra nabidne neco za co ma cenu utratit penize, tak si to proste koupim ikdyz bych ty prachy mohl dat do neceho jineho.

A taky je dulezite aby vam koupeni hry umoznilo neco vic nez warez. tzn multiplayer, nejakys komunitni funkce atp.

Piratstvi je problem, ale kdyz je titul kvalitni vdycky si na sebe vydela i ze ziskem. Vubec se nedivim ze zrovna od tehle hry ma obavy, protoze so jsem hral demo a tak tu hru sledoval, tak to bude prumerna rpg, ktera se proste warezne, protoze nevidim jedinej duvod za ni utracet penize, kdyz tu sou daleko lepsi tituly.

OS1R1S
OS1R1S
Level 1 Level 1
6. 2. 2012 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pirátství na PC můžete rozebrat do podrobna, najít tunu otázek i odpovědí a stejně budete na mrtvém bodě. Je to v lidech a vždycky to tak bude, pokud chci hru koupit, tak koupím a pokud ne, tak prostě ani za zlatý prase ne. Osobně občas nějakou hru stáhnu (pokud se nejedná o tituly u kterého jsem si na 100% jist kvalitou, ty kupuji rovnou) , vyzkouším, pokud je dobrá tak koupím a pokud ne tak vymažu. Taky je v dnešní době problém absence dem, aby si každý hru mohl zadarmo vyzkoušet. Chce to změnit přístup vydavatelů (distributorů) , hráčů, ale i otázku ceny a služeb. Je to začarovaný kruh, autoři (distributoři) chtějí prachy, ale občas jsou líný pro to něco udělat a lidi na to reagují po svém viz. pirátství.

crash01
crash01
Level 1 Level 1
6. 2. 2012 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Silent: To, že to tak vidí Gabe Newell, neznamená, že zo je pravda.

Icewind: Souhlas. Většina lidí si tu hru stejně stáhne, i kdyby se dala koupit třeba na Steamu za 1€. Dneska už není důvodem ke koupi ani multiplayer, když se jim ho kolikrát podaří rozběhat i na cracklé verzi. Takže služby jak u čeho.

Icewind
Icewind
Level 1 Level 1
6. 2. 2012 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Silent: S odpuštěním to je blbost, platí to možná tak pro 1/4 pirátů. . Ostatní pirátí jednoduše proto že na hry nemají peníze (studenti) a nebo nechtěj jednoduše utrácet za něco co můžou mít zadarmo (i když na to ty peníze maj)

Silent
Silent
Level 1 Level 1
6. 2. 2012 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pirátství je otázka služeb. . ne peněz

Reklama
Reklama