Zpět na článek

Diskuze: FSR 3.1 je tady, lepší upscaling dorazil do všech portů od Nixxes

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja teda nevim, ale... na uvod, nemam nic s ocima a zabyvam se grafickym designem A ted k veci DLSS jak pise kolega pri 4k na uhlopricce cca 220cm v rezimu kvality nepoznam v pohybu rozdil od vypnutyho dlss... Nvidia pohani dlss diky vyclenenymu hw na karte... ATI klasika se snazi rvat vse pres hrubej vykon, uz asi 30 let a bezvysledku...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
28. 6. 2024 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Klasika no.. Po více jak 3-5 letech není Nvidie s AMD schopna dodat takový upscaling, aby to člověka nerušilo při hraní. Kurvítka herního průmyslu... nic jiného to není. Funkce představena jako FPS BOOST, po letech se z toho stala optimalizační technologie pro vývojáře a teď nás nutí ke koupi nových grafických karet a zázrakem přitáhnou FRAME GENERATION.... kterej zase zvyšuje input lag. Člověk koupí hru, ale 30 minut zkoumá kvalitu technologie, aby měl co nejlepší herní zážitek. Ačkoli dokáže DLSS obraz i vylepšit stejně z toho do budoucna nevzejde nic dobrého. Já byl vyhochovanej na nativním rozlišení, optimalizaci her a pokrok v grafice... s příchodem roku 2020 se to pro mě zastavilo a nikam se to nepohnulo. Co jsem dostali? Škálování obrazu, falešné FPS, aby NEXT-GEN jménem UNREAL ENGINE 5 nějakým způsobem fungoval. Škoda, že takovej 12 let starej Crysis 3 / 5 let starej The Division 2 strčí většinu nových enginu do kapsy. I Frostbite engine je za mě 100% lepší, kterej má působivou destrukci prostředí a skvělou grafiku a hlavně se z toho enginu dají vytáhnout slušné fps. Což se nadá říct o tom s čím se nás snaží obalamutit Unreal Engine, ale bohůžel dnešní generace dětí to bude obhajovat.

wojtjech

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Předem říkám,že nejsem náročnej uživatel ale pokud hraješ ve 4K se zapnutým DLLS na kvalitu,tak nepoznáš rozdíl mezi nativem a upscalingem.A pokud tam nějaký rozdíly jsou tak uplně minimální,co ani nestojí za řeč.Horší je když někdo hraje v 1080p.To jsou všechny upscalery k ničemu.Taky toho nejsem zastánce, ale když už jsem dal 20K za 4K monitor,tak si prostě zapnu DLLS a frame gen,abych z toho vytěžil co nejvíc,když ani 4080 super nerozjede v nativním 4k skoro nic na 100+ FPS když nebudu počítat nějaký kompetetivní hry typu LOL,OW atd.

Reklama
Reklama