Funkce FPS Boost se na konzole Xbox možná už nevrátí
Novinka Funkce FPS Boost se na konzole Xbox možná už nevrátí

Funkce FPS Boost se na konzole Xbox možná už nevrátí

Smazaný uživatel

Smazaný uživatel

9
Platformy Xbox Xbox Series X|S Xbox Xbox One

Ředitel projektového managementu Xboxu také mluvil o zpětné kompatibilitě.

Reklama

Povedená funkce s názvem FPS Boost určitě udělala radost spousty hráčům. Díky ní je totiž možné vybrané starší tituly na konzolích Xbox Series X a S hrát ve vyšší snímkovací frekvenci (Já osobně jsem to velmi ocenil u Dark Souls 3). Tým Xboxu nám ovšem v listopadu sdělil smutnou zprávu. Program FPS Boost pro konzole Xbox Series X a Series S prozatím skončil s přidáváním nových titulů. Navíc, v nedávném rozhovoru pro server TechRadar se rozpovídal ředitel projektového managementu Xboxu Jason Ronald, a upozornil na to, že tým v současnosti neví, jestli se program vůbec někdy vrátí.

Funkce FPS Boost se na konzole Xbox možná už nevrátí

Jak Roland znovu upozornil, funkce FPS Boost, ale i zpětná kompatibilita obecně, s sebou nese několik zásadních technických překážek. V rámci FPS Boostu totiž daný tým nemůže vůbec měnit kód hry, a to znemožňuje podporu některých titulů. "Jednou z výzev, které máme v souvislosti s některými vylepšeními a možnostmi, je, že to vše děláme beze změny kódu původní hry. Takže když identifikujeme nové techniky vylepšování a optimalizace titulů, často víme, že to nebude fungovat u všech her," popisuje Roland.

Na otázku redaktora TechRadaru ohledně toho, zdali se přidávání dalších titulů do programu FPS Boost vrátí, Roland uvedl, že tým opravdu zatím neví, jestli se v programu bude pokračovat. "Budeme i nadále hledat nové příležitosti a nové způsoby, jak můžeme tituly vylepšit, ale v nejbližší budoucnosti nic nemáme. Tak nějak zjišťujeme, kde jsou některá omezení naší současné techniky," sdělil Roland.

Program zpětné kompatibility Xboxu byl letos v listopadu ukončen přidáním dalších 76 titulů. Podle Rolanda bude ovšem jeho vliv žít ještě dlouhá léta. "Myslím, že jsme se v průběhu tohoto programu naučili hodně o uchovávání her. Myslím, že to vlastně informuje nejen nás, ale celé odvětví o tom, co můžeme udělat pro zachování těchto her v budoucnu," uvedl Roland. Na závěr dodal, že zpětná kompatibilita bude mít vliv i při rozhodování Microsoftu o vytvoření další řady konzolí, stejně jako tomu bylo u Xboxu Series X/S.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama