Zpět na článek

Diskuze: GDA analyzovala stav českého herního průmyslu v roce 2022

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jeden pohled na tu mapku ČR a je vidět, že se nic nezměnilo a asi ani nic moc nezmění. Problém českého herního průmyslu je, že si člověk musí sebrat svých pět švestek a odstěhovat se do Prahy (53%) nebo Brna (23%). Jinde už najde jen pidi-studia o pár lidech, které neví, jestli budou ještě za půl roku existovat.

Mike86
Mike86
Level 3 Level 3
25. 9. 2022 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Studia zároveň odvádí nemalé daně státu." Otázka, jestli všechny, poctivě a hlavně u nás. Bohemku ještě nedávno vlastnila společnost v Lucembursku. Proč? A rovněž by mě zajímalo, co je pravda na těch spekulacích o daňových optimalizacích ve Warhorse při vývoji KCD. Také by mě zajímalo, jak je to s daněním Steamu. Ono je totiž hezké, že vývojáři mají vysoké výnosy, ale pokud se ty zisky přesouvají do zahraničí (a daní se tam), tak mi ten přínos pro českou ekonomiku připadá značně rozporuplný.

Mike86
Mike86
Level 3 Level 3
26. 9. 2022 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mike86 Ještě k těm zahraničním hrám. Tam tipuji, že je to ještě horší. Na PC už je spousta her pouze digitálně, takže český distributor z toho zřejmě nevidí nic, obchody taky nic, lokalizaci také většina společnosti nedělá, takže vlastně většina prachů se přelévá do zahraničí a kde je tedy ten přínos pro českou ekonomiku.

Reklama
Reklama