"Konkrétně se mluví o tom, že hra jenom digitální cestou prodala za první tři dny více než 200 tisíc kopií. Případné pokračování této značky proto není do budoucna vyloučeno."
To je zvláštní, protože já jsem nedávno četl něco docela jiného, z čehož vyplývalo, že to s těmi prodeji tak slavné nebylo a sice nějaký úspěch to mělo, ale s pokračováním rozhodně nepočítají.
No, ale jestli je to informace pro investory, tak mě to asi ani nepřekvapuje.
@Mike86
@bokas Jo, ale větší rozpočet nikdo nenabídne jen tak bez podmínek a pokud ty podmínky znamenají značně předělat hru, tak by to založení nového studia za účelem vytvořit vysněný projekt bylo v podstatě zbytečné.
@bokas
@bokas Větší rozpočet neznamená lepší hru. U her s mnohonásobně větším rozpočtem se akorát dost často spoustu peněz zbytečně promrhá, aniž by to nějak pozitivně ovlivnilo výsledek (protože byrokracie). Mám pocit, že někteří lidi se však v dnešní době nechávají nalákat spíše na pozlátko, i když hra samotná je taková neslaná nemastná. Je však brzy na to vynášet nad touto hrou nějaké soudy.
@Mike86
@bokas Jo, ale větší rozpočet nikdo nenabídne jen tak bez podmínek a pokud ty podmínky znamenají značně předělat hru, tak by to založení nového studia za účelem vytvořit vysněný projekt bylo v podstatě zbytečné.
@KRoman47
@Dion Třetí díl dělal sérii jako Mafia akorát ostudu. Nehledě na to, že Watch Dogs 2 vyšel ten samý rok, co Mafia III a přesto byl v mnoha ohledech podařenější hrou, měl lépe zpracovaný otevřený svět, lepší grafiku i herní náplň. Watch Dogs 2 bych s klidným svědomím doporučil milovníkům městských akcí, Mafii III bych nedoporučil za sebe ani ve slevě. Vsadím se, že kdyby to neneslo značku Mafia, tak by to dopadlo mnohem mnohem hůř.
@Hubert v hubertusu
@Hubert v hubertusu Nehodlám se nějak přehnaně hry zastávat, ale Sleeping Dogs byl taky v otevřeném světě a přitom se dal dohrát za těch +- 20 hodin a možná i Watch Dogs tak nějak vycházel. Vidím, že v dnešní době je to zřejmě málo. Potom už se nedivím, proč v dnešní době vzniká tolik her s otevřeným světem přeplněných balastem, jen aby uspokojily masy. Někdo to pak ani nedohraje a vlastně se tomu ani nedivím.
@kaldos
@kaldos Takže v každé hře raději ztlumíte hlasy, když je podle Vás dabing na cokoliv na ho***. No nic proti gustu, ale máte možná jen poněkud vysoké nároky.
@Dread
@Dread Některým lidem se problémy vyhýbají, proto považují za blbce, kteří je vidí. Ukázkový příklad naprosté ignorance tak typické pro určité lidi, kteří nechtějí změnit svůj omezený pohled na svět a raději dále žijí ve své vlastní iluzi.
@MB
@MB V jiných zemích? Proč asi. Většinou kvůli ceně produktu, ale ne vždy je to ten hlavní důvod. U nás jsou ty hry taky předražené, ceny jak na západě. Pamatuji si na doby, kdy ty hry stály tisícovku a některé z nich měly i dabing a krabičky se hrou nezely prázdnotou. Dneska jsou hry dražší, bez krabičky, lokalizací ubylo, s vystřiženým obsahem a ještě často vycházejí v mizerném stavu.
A co říct k ochraně? Je to jenom šikana poctivých zákazníků a hlavně výrobce ani vývojáři, kteří ji do hry implementovali neručí za to, co za brajgl může udělat v systému. Ono je asi opravdu lepší hry počkat si na vydání na GOGu, kde mají tyhle kakance vstup zakázán.
@ShelbyGT500
@ShelbyGT500 "Kdyby jim to smysl nedávalo, nebudou za to utrácet peníze" Zlatý voči. Takových nesmyslných rozhodnutí už padlo. U Plaionu to bylo vydání propadáku Saints Row (a přitom ještě před vydáním měli dostatek indicií, aby ten průšvih odvrátili), u jejich nadřízeného Embraceru to byly nesmyslné investice do akvizic (tam by i úplný laik pochopil, že když spadne klec, tak bude malér), a pak následoval výprodej. U Sony to byl PSN účet a Concord. V Ubisoftu zažívají taky horší časy a to Denuvo je asi sotva spasí. A takových příkladů je.
Ten původní článek/rozhovor je zřejmě mnohem delší. Mimojiné zde kritizuje snahu asijských vývojářů snažit se uspět na západních trzích (který je přesycený a hry si tam kupují stále ti stejní lidé), když ve svých zemích mají dost potenciálních kupců, které tímto opomíjejí. Zmiňuje také, jak by rád viděl hry, které jsou inspirovány kulturou dané země původu a ne snahou zavděčit se globálnímu publiku.
Popravdě vlastně to, co dobře funguje ve filmovém průmyslu, ale v herním nikoli, protože tu je Steam a jeho digitální distribuce do celého světa.
Zřejmě potřebují zvýšit výnosy z mikrotransakcí, a tak ve hře prohloubí mechaniky jako crafting, vylepšování postavy a zbraní, aby mohli hru založit na grindu a podpořit svůj nový obchodní model. V dnešní době je až fascinující, jak se některé hry postupně přibližují gamblingu.
Napsal jsem to jinde a napíšu to i zde. Možná to zní jako lákavý titulek, ale o nejlepším vydavateli to nevypovídá zhola nic. Jsou to možná lehce stravitelné informace pro běžného čtenáře, ale od takového velkolepého prohlášení bych očekával nějakou hlubší analýzu.
@Norbi001
Umělá inteligence zatím žádný významný pokrok nepřinese, protože k tomu není ani vůle. Jenom přibyde blbců, kteří budou ostatním ztěžovat život a nakonec se to celé rozpadne jako za starého Říma.
@Smazaný uživatel
Proč asi. Lidi hlavně chtěli pořádnou dodělanou dvojku, ne předělávku prvního dílu. Když už ten remake musel vzniknout, tak se mu mělo dostat řádné péče a ne že to vyšlo takové polovičaté. Vystřižené postavy, vedlejší úkoly od Lucase, osekané kapitoly, změna charakteru postav, slabší soundtrack, změna vyznění některých dialogů či nefunkční nadzemka. To nemluvím o té míře drobností, kterou se pyšnila první Mafia. Kdyby aspoň ta hra měla funkčnější město jako tomu bylo alespoň částečně u Mafie 2, ale to ne.
@Smazaný uživatel
Asi tak. Možná dnes mají někteří vývojáři k dispozici balík peněz, že dokáží epický vizuálně úchvatný hollywoodský spektákl, ale také s ním sdílí stejné neduhy jako je značná kreativní vyčpělost. O hratelnosti těchto her je škoda mluvit, protože se hrají všechny téměř stejně. Hlavně, že v tom utopí přes 100 milionů $, a pak ten masivní marketing, aby to hráči náhodou nepřehlédli. Nějak si to publikum musí uplatit a dát jim přitom pocit, že jim vlastně dodávají, to co chtějí.
Copak my jsme Německo? Německo je jedno z největších odbytišť herních titulů na světě, my jsme někde na těch spodnějších řádcích. Kromě toho, kvůli našim mocipánům tu máme spoustu věcí dražších než v Německu a kvalita potravin je také na horší úrovni, takže proč by se měl řešit teď byznys pro malé procento lidí, když jsou na pořadu dne důležitější věci.
@J4MES
Asi tak. Kdo chce další tupý simulátor pendlování sem a se souboji, postavou a zbraněmi založenými jen na hloupé odlišnosti ve statistkách a nekonečném inventáři plném balastu?