Zastaralý HW se na hře podepsal množstvím nahrávacích tunelů.
God of War Ragnarök se nezadržitelně blíží a nedávná novinářská preview odhalila i některé ne tak docela pozitivní skutečnosti. Podle herního novináře Gena Parka má hra řadu zamaskovaných "nahrávacích tunelů" spojených s odsouváním různých předmětů (kamení, trámy) či protáhnutí se úzkou skulinou, jež vyloženě evokují dojem, že byla navržena primárně na PlayStation 4. Ve výsledku to tak zřejmě i bude, protože konzole z roku 2013 by jen těžko zvládala držet krok s titulem postavený primárně pro novou generaci, a tak bylo nutné sáhnout k ústupkům pro obě generace.
God of War Ragnarök je podle Parka labutí písní staré generace konzolí. Vypadá na ní opravdu úžasně, problém však tkví v tom, že možnosti PlayStation 5 využívá jen z části. Pokud by jela pouze na novém železe, tak by bylo hráčům obdobně jako v Ratchet & Clank: Rift Apart, dáno k dispozici méně rozkouskovaných částí, díky čemuž by hra dostala ještě plynulejší spád. Na druhou stranu se ale majitelé PS5 konzole mohou radovat, že jim God of War Ragnarök nabídne rovnou čtyři grafické režimy, ve kterých si budou moci akční adventuru zahrát.