Novinka God of War Ragnarök přichází s ukázkou funkcí pro usnadnění přístupu

God of War Ragnarök přichází s ukázkou funkcí pro usnadnění přístupu

Ondřej Zeman

Ondřej Zeman

8
Platformy PlayStation PlayStation 4 PlayStation PlayStation 5

Možností jak si udělat zážitek přístupnější, tu bude opravdu hodně.

Reklama

God of War Ragnarök se stejně jako většina aktuálních her na PlayStation pokusí být co nejpřístupnější, tak aby si jej prostě mohl vychutnat opravdu každý. Hráčům nabídne až šedesát funkčních usnadnění přístupu. Vedle často užívaného automatického běhu a možnosti zapnout si ukazatel směru úderů, což jistě potěší hráče, pro něž jsou souboje náročnou součástí hry. Krom těchto základů se můžete těšit režim vysokého kontrastu navyšujícího celkovou přehlednost, či zvukové pomůcky, jež vám pomohou jak v boji, tak při řešení hádanek. Tento titul prostě nebude mít limity, z čehož bude mít komunita nevidomých hráčů dozajista velkou radost.

Hlavní designerka těchto prvků Mila Pavlinová uvedla v rozhovoru pro Gameinformer, že na jejich optimalizaci pracuje široké množství konzultantů, testerů a především zástupců nevidomé komunity, díky čemuž se má být God of War Ragnarök přístupný opravdu pro všechny hráče. Jak sama ale podotýká, hlavní pro její tým bylo, nalezení balance mezi intenzitou prezentace příběhu a nastavení výzvy, tak aby byla stále něčím, co dá hráči zabrat. Celkově si však myslí, že do vydání ještě mohou udělat více pro zpřístupnění komunitě.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama