Podívejte se na nový vývojářský deníček.
Autoři God of War Ragnarök ze studia Sony Santa Monica zveřejnili v pořadí již druhý vývojářský deníček. V tom prvním jsme se dozvěděli zajímavé informace o příběhu a problémech, kterým museli vývojáři čelit v průběhu pandemie.
Druhý deníček se věnuje především soubojovému systému a nepřátelům. Vývojáři se dle svých slov zaměřili například na větší variabilitu nepřátel. Výsledkem by měli být protivníci různých velikostí a druhů. Chybět samozřejmě nebudou hlavní i vedlejší boss fighty.
V porovnání s minulých dílem s roku 2018 si autoři rovněž pohráli s kamerou v průběhu soubojů, která by v novém díle měla být dynamičtější. Určitou evolucí prošel i samotný Kratos, který bude disponovat novými útoky a schopnostmi.
God of War Ragnarök vychází 9. listopadu na PlayStation 4 a PlayStation 5.