Take-Two plánuje ve fiskálním roce 2024 utratit velký balík za marketing. Marketing nového GTA?
Společnost Take-Two před pár dny musela odevzdat zprávu se shrnutím finančních výsledků (Form 10-K) Komisi pro kontrolu cenných papírů ve Spojených státech (SEC). V této zprávě se kromě různých detailů týkajících se financí zmiňují také plány na útratu za marketing pro následujících 5 let. V loňské finanční zprávě stálo, že Take-Two chce ve fiskálním roce 2023 (duben 2022 - březen 2023) utratit 78,1 miliónů dolarů za marketing. V ostatních fiskálních letech se tato útrata pohybuje okolo 20 miliónů, takže je jasné, že ve fiskálním roce 2023 se chystalo něco velkého.
To něco bylo však, podle nového finančního reportu, odloženo. V nové zprávě totiž stojí, že Take-Two chce až ve fiskálním roce 2024 (duben 2023 - březen 2024) dát za marketing 89,3 miliónů dolarů. Kvůli které hry to asi bude? Podle analytika Jeffa Cohena z investiční firmy Stephens, který se k tomuto objevu vyjádřil pro web Venture Beat, by mohlo jít o pokračování série Grand Theft Auto, protože tak samo kdysi byla správně odhalena doba vydání hry Red Dead Redemption 2.
Pokud se opravdu dočkáme hry Grand Theft Auto VI až v roce 2023, bude to dělat celých 10 let od vydání Grand Theft Auto V. Je to dlouhá doba, ale díky příjmům z GTA Online nebo Red Dead Online popřípadě i ze samotných prodejů hry Grand Theft Auto V, která je snad každý měsíc jednou z nejprodávanějších her, studio Rockstar Games si může dát načas.