Příběhové DLC bylo přitom z půlky hotové.
Není žádným tajemstvím, že Rockstar původně pro GTA 5 plánoval hned několik příběhových rozšíření. Jedním z nich měl být také přídavek s Trevorem v hlavní roli, o kterém se v podcastu Lexe Fridmana rozpovídal spoluzakladatel Rockstaru Dan Houser.
Ten starší spekulace potvrdil a dodal, že vývoj příběhového DLC s Trevorem byl v okamžiku zrušení v relativně pokročilé fázi. Odhadem měly být práce ukončeny zhruba v polovině. Houser dodal, že se mu líbila hlavní premisa DLC, ve které měl Trevor fungovat jako tajný agent.
Všem původně plánovaným singleplayerovým rozšířením ale nakonec zlomily vaz další chystané projekty od Rockstaru, které jednoduše dostaly přednost. Kromě orientace na GTA Online šlo především o Red Dead Redemption 2, které by podle Housera bez těchto obětí nemohlo vzniknout.
V souvislosti s nikdy nedokončenými tituly od Rockstaru Houser rovněž v krátkosti zmínil zombie variaci na GTA. Tento koncept se mu osobně rovněž zamlouval a přišel mu vtipný. Navzdory tomu ale k jeho realizaci nakonec nedošlo.