Na populární ukázku nadále reagují fanoušci i velké společnosti.
Začátkem prosince zveřejněný trailer z GTA 6 vzbudil dle očekávání značnou pozornost. Na populární ukázku, která k dnešnímu dni jenom na oficiálním kanále Rockstaru nasbírala 170 milionů zhlédnutí, navázala řada fanouškovských parodií. Zmínit můžeme například ukázky vytvořené na základech staršího GTA 5 nebo Cyberpunku 2077. Marketingového potenciálu značky Grand Theft Auto a zájmu o její šestý díl se ale snaží využít také velké společnosti, které se jinak hernímu průmyslu nevěnují.
Pozornost vyvolala například ukázka korejské automobilky Hyundai, jejíž divize zodpovědná za motorsport zveřejnila vlastní parodii na zmíněný trailer z GTA 6 s názvem Grand Test Auto XXIV. Video slouží primárně jako propagace automobilky v seriálu WRC (MS v rallye), kde Hyundai již několik let působí jako tovární tým.