Prvního bosse překonala pouhá polovina.
Studio Ninja Theory vydalo v květnu příběhovou akční adventuru Senua’s Saga: Hellblade 2. Hra se od většiny hráčů i novinářů dočkala pozitivního přijetí, což dokládá například hodnocení 81 % na agregátoru Metacritic. Kromě audiovizuálního zpracování a filmově pojatého příběhu je chválena především celková atmosféra a herecké výkony jednotlivých postav. Mezi negativa bývá naopak často zmiňována kratší herní doba, která se podle údajů na webu HowLongToBeat nejčastěji pohybuje mezi sedmi a devíti hodinami.
Navzdory kratší herní době se ale velká část hráčů k závěrečným titulkům nedostala. Magazín TrueAchievements při detailním pohledu na achievementy konkrétně zjistil, že hru v současnosti na Xboxu nedokončilo 87 % hráčů. Do seznamu jsou navíc započítáni pouze uživatelé, kteří hru alespoň jednou spustili. Dále vyšlo najevo, že prvního bosse překonalo pouze 52 % hráčů. Že velká část uživatelů hry nedohrává, není nic nového ani překvapivého. Tento trend je dobře patrný zejména u rozsáhlých titulů, které si vyžádají desítky a v některých případech i stovky hodin času.
V případě relativně krátkého Hellblade 2 je to však určité překvapení. Kromě zatím poměrně odstupu od samotného vydání má na výsledky zřejmě určitý vliv uvedení v Game Passu. Právě prostřednictvím předplatného se hra zpřístupnila početné skupině hráčů, kteří si ji ze zájmu třeba pouze chvíli vyzkoušeli a poté odložili. Podrobnosti o Senua’s Saga: Hellblade 2 najdete v naší recenzi.