Zpět na článek

Diskuze: Hodina hraní Army 3 v oficiálním videu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Conchar
Conchar
Level 1 Level 1
12. 8. 2013 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

BůhOnty: jo ale ten film byl dobrej a měl bejt inspirovanej skutečností do jaký míry netušim, ale jednička se mi fakt líbila... i hry beru jako film, takže se u nich nekroutim jaké to jsou nereálné kraviny. Celá ta diskuze níže mi přijde o ničem

Ontyyyy
Ontyyyy
Level 1 Level 1
12. 8. 2013 18:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Conchar: No asi tak, hlavně by mě zajímalo který jedinec by se vydával do nepřátelské oblasti bez patřičné podpory Pokud by ovšem nešlo o ''scénář'' typu sestřelený pilot na nepřátelském území. . Ale i vtom případě by bylo hodně hloupé se vydat vstříc okupovaným oblastem

Conchar
Conchar
Level 1 Level 1
12. 8. 2013 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

versace186: 20 vojáků říkáš? V takovým případě bych se smířil s tím, že mě buď zabijou, nebo zajmou zbrklým výpadem a pokusem o střelbu bych si pouze udělal jasno v tom jak skončím kromě těch 20 vojáků co by se ke mě blížilo, bych s jistotou očekával, že muj prostor už dávno sleduje i ostřelovač

Semuel
Semuel
Level 1 Level 1
12. 8. 2013 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ResRat: Tak to je samozřejmé.

versace186: Tak jasně ale tak to je ten rozdíl mezi BF a Armou vždy mám v teamu snipera co mě kreje a kdyby se to posralo tak mi pomuže při ustupu.

já to věděl: Bf nelze srovant, vaše mapy jsou 50x50 metru v Armě máš 20km2 to už je prostor na ruzné manevry ale to nemužeš chapat když jsi to nehral.

ja to vedel
ja to vedel
Level 1 Level 1
12. 8. 2013 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No ale zase na obranu BF , pokud si 2 týmy domluví zápas a dohodnou se na pravidlech tak to potom taky vypadá jinak a taky na hardcore nemůžeš pálit po všem co se hne

versace186

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Semuel: ja len že sú to len ludské bytosti občas sa to posere a ostaneš sám proti presile potom sa len modlit, víš občas sa stane že nekdo aj umre né vždicky im to výjde...

ResRat
ResRat
Level 1 Level 1
12. 8. 2013 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Semuel: A rozhodně bych nešel sám

Semuel
Semuel
Level 1 Level 1
12. 8. 2013 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

versace186: Asi to co v BF budu se snažit několik eliminovat a jak to pujde tak ustup. Ale hlavně bych se neupstil do zastavby bez krytí a bez toho abych si to malinko pročistil. Tod je odpověd na tvou otazku

versace186

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Conchar: No ked je okolo teba 20 vojáku co idú k tebe chcem videť jakú strátegiu vymyslíš...

Conchar
Conchar
Level 1 Level 1
12. 8. 2013 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady je to samej odborník na vojenství a bojové strategie... někteří tu mají zřejmě zkušenosti se skutečným bojem. Hodně mě pobavila hláška, že v týlu nepřítele mi bude strategie k ničemu... či jak to bylo řečeno to bylo dobré...

Semuel
Semuel
Level 1 Level 1
12. 8. 2013 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo ta mise v COD 4 se povedla. No jsem zvědavý s čím přijdou kluci v Armě, sniperky jsou tam hodně cool tak snad bude i nějaká takova mise.

PS: Pokud si mě někdo chce přidat na steamu tak muj nick je Semuel Cze

ResRat
ResRat
Level 1 Level 1
12. 8. 2013 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

COD jsem hrál jenom SP, ale bavili mě jen některé mise a asi nejvíc mě bavila mise za vrchního střelce v B-17 při náletu na Holandsko a potom ta za odstřelovače v COD4.

versace186

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jasné chápem vás všecko berem mám rád skúr akciu, ale máte pravdu dneska väčšina vojenských akcií vypáda skúr takto asi...

Ontyyyy
Ontyyyy
Level 1 Level 1
12. 8. 2013 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já hraju všechny tři...V případě CoDka spíš Singleplayer protože se mi zdá že od CoD 5 tam nic moc není a je to přeplácané. . BF3 si rád zahraju s kámošema. . No a u Army z radostí prosedím několik hodin v kuse. . Protože mě ten pomalejší způsob baví o dost víc.

Semuel
Semuel
Level 1 Level 1
12. 8. 2013 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsou tu převažně už vyspělí lidi tak to by mělo být standardem

Semuel
Semuel
Level 1 Level 1
12. 8. 2013 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

versace186: Tak jasně taky si rad odechnu. Třeba nove COD si rad zahraju už jen kvuli tem psum, bude to přijemné zpetření. Ale to nic nemění na tom že Arma je to nejlepší na trhu co mužeš sehnat.

Ontyyyy
Ontyyyy
Level 1 Level 1
12. 8. 2013 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Alespoň jsme tu konverzaci udrželi na normální úrovni Bez toho aniž by jsme si tu nadávali do idiotů a malých děcek

Semuel
Semuel
Level 1 Level 1
12. 8. 2013 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ResRat, BůhOnty : Je vidět že vy hru znate a víte o čem mluvíte. Taky se těším na Altis a techniku co se stím objeví.

versace186

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Semuel: A co bys čekal od nich ja mám rád aj pohodové hry na relax dobré...

versace186

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

JJ arma 3 bude dobrá aj ja idem asi do ni nech spoznám aj tuctovejší vojnu jak tý vyhrotené... 👍

Semuel
Semuel
Level 1 Level 1
12. 8. 2013 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No sorry já BF hral a už se k tomu nevratím. Je tam moc dětí 10-13 let. To je taky duvod proč nebaví tyhle děti Arma je tam moc malo akce většina nemá trpělivost a plno znich ani vlastně neví co se po nich chce. Když to srovaná tak v BF je to 50/50 děti vs rozumní hrači v Armě je to 90/10 a tech 10% to brzo přestanou hrat.

ResRat
ResRat
Level 1 Level 1
12. 8. 2013 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nic, už se o tom přít nebudu, jenom nemám rád takové výkřiky do tmy typu "nové jméno pro nudu je Arma 3" apod. Arma 3 je pro mě nejočekávanější titul v 2013 a to hlavně díky editoru.

Ontyyyy
Ontyyyy
Level 1 Level 1
12. 8. 2013 14:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Semuel: Souhlas, ke všemu nemají k dispozici tu techniku co mají dnešní moderní armády...Dneska už není problém zničit cíl bez toho aniž by jste s ním přišli do přímého střetu nebo kontaktu. .

versace186: Všechno se dá hrát s rozumem, ale něco jako flanking tady nemá význam protože prostě se prostě nemůžeš vzdálit z oblasti bojiště a obejít nepřátelskou jednotku z boku.... V podstatě ani potlačovací palba ti v BF ani CoD nepomůže...Kdežto v Armě je ti jasné že když vykoukneš tak je po tobě ty nevidíš co se děje a mezitím si tě jedna z nepřátelksých jednotek může klidně obcházet po křídle. .

versace186

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Semuel: Jak myslíš ja len ríkam že aj BF sa dá hrat s rozumem...

Semuel
Semuel
Level 1 Level 1
12. 8. 2013 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

versace186: Jo ale to se bavíš o povstalcích u tech nemužeš čekat vojenský vycvik.... proto tam střílej jak blazni ale každej polovojak ví že davka je jeden dole. Víš nedá se srovnat Arma a BF, to je jak srovnavat dětskou chemickou soupravu s pravým chemikem.

Reklama
Reklama