bethesda mě nikdy nezklamala... něco se mi ale u téhle hry přestává líbit a nejde o kauzu se šlohnutejma zombiekama na obrázku. Hra se totiž začíná v médiích a mezi hráčema prezentovat, jakoby už byla na světě a to je špatně... Může se stát, že všichni budeme očekávat něco uplně jiného... vše navíc nasvědčuje tomu, že vývojáři z téhle hry nemají dost hotovo ani na krátkou ukázku... na druhou stranu je ještě čas...
Tunel stejně jako předchozí díly nemýlím-li se tuhle sérii jsem ještě neokusil, pouze jsem ji letmo sledoval v časopisech a na netu... myslím, že tohle bude díl, který mě do ní uvede. Hra nebude mít převratnou grafiku, ale očividně oku lahodit bude. originální zbraně a neokoukané prostředí pro někoho jako jsem já... pro někoho, kdo se nesoustředí na hry z divokého západu... Do tohodle rozhodně jdu malá odbočka na střelnici z prérie... těším se doufám v povedený příběh... i když si přece jenom asi počkám až cena klesne pod tisícovku
Chepa: no budu za exota, ale nevím co to je xD Chtěl jsem ale říct, že možnost vracení se do předchozích lokalit za účelem splnění nějakého vedlejšího úkolu jako je to třebas u posledního tomb raidera bych uvítal. Zároveň bych si přál, aby hratelnost nebyla jen o tom přežít, ale trošku pátrat, pomáhat ostatním mimo hlavní příběhovou linii atd... jedno z mejch největších herních zklamání nastane vždy, když skončí titulky a já se ocitnu opět v hlavním menu s možností načíst poslední uloženou pozici, nebo nová hra...
Davelek: tohle nemá bejt příběh žádného archeologa, tak nestraš ale nějaké sbírání, například nějakých dokumentů ke katastrofě, která vypukla, či otevírání sejfů v opuštěných domech, to by tam být mohlo... při apokalypse budou hrát peníze roli větší než teď...
Tak rozhodně obtížnost the last of US a způsob pohybu po mapách. Taky automatická možnost vracení se do prošlých míst. Mé rozhodnutí hodně ovlivňuje způsob opakovaného hraní... Odrazuje mě, když si musím oblíbené lokace sám ukládat, protože jinak se do nich po dohrání nevrátím.
alfajk: 24, 5 a začátky call of duty si pamatuju moc dobře. Pokud vím, tak na x-box byl medal stejnej jako na playstation 2 s tou vyjímkou, že na x-box vyšel později i pacific assault... Ty někde vidíš, že bych srovnával recyklaci posledních CoD? Já mluvím o základním principu hratelnosti. Já za jednu z nejlepších FPS vůbec považuji sérii brother in arms... kombinuje totiž skvělý příběh s filmovou a akční hratelností, ale zároveň dodává pocit realističnosti v tom, že nemůžeš naběhnout třebas jen na dva nepřátele najednou, pokud o tobě vědí... musím dodat BOHUŽEL tyhle hry začli vznikat spíše na pc díky titulům jako Flashpoint, kdy si hráči řekli, že chtěj něco víc... CoD je ve skutečnosti uplně obyčejnej nástupce uplně obyčejnejch FPS, které mají kořeny právě u Dooma či 3D Wolfa... první střílečka u který jsi musel trošku přemejšlet byl snad až heretic a duke nukem 3D...
Alfajk: mě by zajímalo co je konzolového na tom, že se ve střílečce musíš krýt a ne bezhlavě střílet srovnávám otce FPS s Call of Duty, protože jde o uplně stejnej princip... z bodu A dojít do bodu B a být rychlejší než nepřítel...
ACzeMiky: to byla spíš kritika k tvýmu nápadu xD mam na tyhle věci osobní názor, ale rozebírat to tu nebudu... každopádně druhá světová válka se netýkala jenom židů a celé to bylo krapet složitější než jak je zvykem o tom mluvit...
Andrea: chepa tím spíš myslel to, že tu někteří zarytí uživatelé ps neustále vyvolávají hádky a rýpou do ostatních z jiných konzolí... stejně tak nepřijímají jakoukoliv kritiku a v případě, že přijde na hádku s pc hráčema, tak se obhajují tím, že jim nejde o výkon, ale o zábavu čemuž ovšem neodpovidá to co tu píšou konzolistům z jiných platforem a mnohdy i pc hráčům.
Musím souhlasit s largem... kápě a skryté čepele dělají tak možná assassína téhle herní série, ale ne skutečného. Pokud stále existuje assassínské bratrstvo, pak bojují na straně islámu s turbanem na hlavě a samopalem v rukou... Herní série se inspirovala v pohádkovějších povídačkách o nich a o jejich rozšíření po celém světě. Samozřejmě, že by bylo možné mít tuhle hru i v dnešní době, ale série nám vždy ukazuje velmi věrohodně různé staré kultury a historické okamžiky a to neopustí. Sami teď vidíte, že se série vrací mírně do minulosti. Nepostupuje stále vpřed... takové obavy nemám.
MORTHSIR: tak ono je to šílený dávat 200 korun za nějaký to počtení exkluzivního rozhovoru, nebo příběhů z redakce... člověk se zasměje, sem tam ho zaujme něčí názor, ale recenze si už mohou psát hráči sami vzhledem k tomu, že hra vyjde dřív než časopis sám... no a přílohy na dvd... dříve jich bylo plno... od různých tapet, čtenářských rozborů, video souborů, dvd rozhovorů... dneska tam daj plné hry, které má plno lidí už stejně dávno dohrané, 6 tapet, které najdete na netu mezi dalšíma mnohem hezčíma, víc jak měsíc staré podcasty, které už každý slyšel a dva měsíce staré trailery... kdyby alespoň vydávali samotnej časopis za stovku, tak si to předobjednám, ale tohle je šílený...
tak když nepočitam score a level, tak tu byli excalibur, playstation magazín, tipstation, PSM2, playstation 2 magazín, kterej nebyl tuším vázanej na PSM2, gamestar, pak ten českej hokus pokus si už ani nepamatuju jméno... možná x-game nebo tak nějak. Pak spousta dalších včetně dvou playstation magazínů a jednoho konzolového, jejichž názvy si už nevybavuju... Mě přiznám se oficiální ps magazín nesedl, leč jsem jej pravidelně odebíral, nelíbil se mi retardní přístup redakce. Vždy jsem preferoval ony dva velikány, kteří jediní přežili dodnes. Nedávno jsem si po dlouhé době koupil oba a z jednoho jsem velice zklamaný...
Já si myslím, že Haythamův otec má zároveň sloužit jako možná záchrana... dalo se předpokládat, že tak odlišná postava vyvolá bouři nevole u spousty fandů série, kteří si zvykli na Ezia...koneckonců od začátku někdo z pohlavárů ubisoftu tvrdil, že testujou novou postavu a záleží na fanoušcích zda ho přijmou. Podle tohoto přijetí se pak rozhodne zda sehraje v sérii větší roli či nikoliv. Možná proto přichází na scénu rovnou čtvrtý díl s uplně novým hrdinou, který zdá se bude více připomínat Ezia...
ACzeMiky: no v pohodě s rozepisováním už aspoň nemam problem jenom já jinak souhlasím s tím co jsi napsal... jen ta hratelnost je ošemetná... jednak jsem si i v jedničce připadal jak stroj na zabíjení taky jen bez komb, a potom si nemyslím, že ulehčení obtížnosti viditelně poškodilo hratelnost. Mě osobně ani trojka nepřišla tak lehká, i když jen ji vychvalovat nemůžu. Druhej díl to vyhrál samozřejmě na celé čáře už jenom zasazením. Ezio byl nejcharismatičtější, Altair byl jedinej skutečnej assassín a Connor je indián a jak jsi řekl, taky se tak choval. Můžeme to vidět v každým filmu s Americkou historií... indiáni zděšený nad tím jak někdo někoho zabil, a pak vezmou sekyru a pokosej ten zbytek... moc nemluvěj a jsou hlavní příčinou snižování populace bobrů v severní Americe. Jediný co mi na trojce fakt vadilo byla otřesná lokalizace a speciálně názvy zvířat... chtěl bych dostat do rukou blba co nazval jelena losem, srnce jelencem, nebo servala rysem... všechny díly AC se mi ale jinak zdají s pečlivostí a citem udělaný. Nevnímám to jako hru, která prostě jen tahá z hráčů peníze... má jim co nabídnout.