Hovor s investory odhaluje další informace o stavu Cyberpunku 2077
Cyberpunk 2077 Novinka Hovor s investory odhaluje další informace o stavu Cyberpunku 2077

Hovor s investory odhaluje další informace o stavu Cyberpunku 2077

Martin Pritula

Martin Pritula

74
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X|S PlayStation PlayStation 4 Xbox Xbox One

CD Projekt RED se soustředil především na verzi pro PC a nové konzole.

Reklama

Nedlouho po vydání Cyberpunku 2077 uspořádalo vedení CD Projektu RED hovor s investory, v němž odpovídali na otázky a podělili se o nové, zajímavé informace o tom, proč hra vyšla v takovém stavu, v jakém vyšla a z jakého důvodu nedošlo k dalšímu odkladu.

Celý hovor si můžete poslechnou zde.

Výběr zajímavých částí jsme pro vás přeložili:

Po třech odkladech jsme se jako správní rada příliš soustředili na vydání hry. Podcenili jsme rozsah a složitost problémů. Ignorovali jsme signály o potřebě dalšího času na zdokonalení hry na základních konzolích předchozí generace. Byl to špatný přístup, který je proti naší obchodní filozofii. Navíc jsme během kampaně ukázali hru především na PC, což způsobilo ztrátu důvěry hráčů a reputace, kterou jsme budovali po značnou část našich životů. A proto se naše první kroky zaměřují výhradně na opětovné získání těchto dvou věcí. Soustředíme se na opravu hry Cyberpunk 2077 na konzolích přechozí generace. První podstatná sada oprav byla vydána o víkendu. Další sada oprav bude vydána během následujících sedmi dnů. Velké aktualizace jsou plánovány na leden a únor spolu s menšími opravami. Samozřejmě, Hráči na PC budou také dostávat pravidelné aktualizace a opravy, které hru vylepší. Uděláme vše pro to, abychom dokázali, že se držíme svých hodnot. Skutečně doufáme, že naše úsilí nám umožní obnovit důvěru, kterou jsme ztratili.

Adam Kiciński dále uvedl, že kvůli pandemii COVID-19 zaznamenalo studio pokles počtu testerů, hned poté ale dodal, že se nejedná o hlavní zdroj problémů.

Jedna věc, která nám nepomohla, je COVID-19, jelikož interní testeři sice jsou schopni otestovat Cyberpunk 2077 ze svých domovů, ale externí testeři, kteří pracují pro externí společnosti, nebyli schopni testovat hru z domova, protože mají testovací centra, ve kterých nyní nemohou pracovat. Takže jsme zaznamenali určitý pokles počtu testerů, ale já bych to neoznačil za hlavní zdroj problémů.

Dále se v hovoru objevil i dotaz na to, zda společnost cítila potřebu hru vydat před Vánoci 2021, což SVP Michał Nowakowski popřel.

Neřekl bych, že jsme cítili jakýkoli vnější nebo vnitřní tlak na vydání hry ve stanoveném termínu - tedy, jakýkoliv jiný, než normální tlak, který je typický pro každé vydání hry.

Jde spíše o to, že jsme se soustředili - jak již bylo řečeno - na PC a výkonné konzole nové generace, spíše než generaci předchozí. Rozhodně jsme tomu nevěnovali dostatek času.

Další otázkou bylo, jak mohla hra v takovémto stavu projít certifikací od Sony a Xboxu.

Pokud jde o proces certifikace, toto je rozhodně naše chyba. Mohu jen předpokládat, že věřili, že věci napravíme do vydání, a to se zjevně nepovedlo tak, jak jsme plánovali.

Následující otázka se týkala možnosti vydání nejprve na PC a až posléze na konzole.

,,Čistě teoreticky, kdybychom se tak rozhodli dříve, pak ano, mohli bychom vydat nejprve verzi pro PC." Nowakowski však dodal, že by nebylo možné vydat PC verzi zároveň s next-gen verzí hry pro konzole, protože není připravená. Hra v současnosti využívá výkonu nové generace, ale jen částečně (zvedá se rozlišení či framerate) plnohodnotný update vyjde v příštím roce.

CD Projekt RED se nedávno omluvil i veřejně a nabídl pomoc při žádostech o vrácení peněz (více zde).

Naše redakční dojmy si můžete přečíst zde.

 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama