Ambiciózní špionážní hra byla i nad síly Rockstaru.
Ještě před několika lety část hráčů doufala, že bychom se jednoho dne mohli dočkat vydání řadu let vyvíjené špionážní akce s názvem Agent. Ta byla oficiálně oznámena v roce 2009 v průběhu E3 konference PlayStationu a měla zamířit exkluzivně na konzoli PlayStation 3. Za hrou stáli vývojáři z Rockstaru, kteří pouhý rok předtím vydali čtvrtý díl série Grand Theft Auto.
Vývoj hry Agent však nešel podle plánu a po řadě interních odkladů byl její vývoj potichu zrušen. O tomto projektu nemáme dodnes příliš oficiálních informací, které by mohly poodhalit tehdejší plány Rockstaru. Poměrně překvapivě se ale o titulu v jednom z nových rozhovorů rozpovídal spoluzakladatel Rockstaru Dan Houser.
Ten prozradil, že tvůrci hry postupně vyzkoušeli rovnou pět různých konceptů, na kterých by mohl být Agent postaven. Ani jeden však podle Housera úplně nefungoval. Jedním z hlavních důvodů měla být náročná kombinace otevřeného světa a špionské akce s důrazem na filmový příběh.
Houser přiznal, že se Rockstar chtěl za každou cenu držet zasazení právě do otevřeného světa, které ale s dalšími vlastnostmi a mechanikami hry Agent nešly úplně dohromady. Vývojáři dokonce měli zkoušet různá zasazení od 70. let po současnost. Nakonec však všechny koncepty skončily neuspokojivým výsledkem a následným zrušením tohoto bezesporu zajímavého projektu.