Ukazovat má smutnou skutečnost.
Vývoj her je náročný proces, který občas neprobíhá úplně dle představ těch, jež se jej aktivně účastní. Produkce nedávno vydaného Sports Story, jež je exkluzivitou pro Nintendo Switch byla dost problematická, což nakonec její tvůrce fakticky přimělo k vytvoření tajné úrovně, kde ukázali světu své pocity, a především okomentovali to, jakým způsobem probíhal vývoj jejich díla, který podle všeho to nebyl žádnou procházkou růžovým sadem.
Když během hraní vstoupíte do Lenova obchodu a zatlačíte na hrstku krabic otevře se vám skrytá vývojářská místnost, kde je skupinka vývojářů, kteří komentují po svém situaci, a tak nějak odhalují, kde se stala během vývoje chyba. Jeden z nich se o situaci vyjadřuje kupříkladu takto: "Dalo by se také říct, že někdo neustále požadoval nové funkce a moje původní vize už neexistuje." Zatímco jiný přidává své myšlenky: "Někdo by si dokonce mohl troufnout říct, že jsme měli místo přidávání funkcí udělat hru funkční."
Podíváme-li se na obě detailněji, lze z nich vyčíst, že na vývojáře byl vytvářen tlak, kvůli němuž došlo k přidávání funkcí na úkor funkčnosti celku, což následně vyústilo ve vydání nehotového díla, které nyní budou dlouhodobě opravovat, aby se z něj stal reálně hratelný titul.