Chtějí se vyhnout zbytečným problémům během mise.
Asi každému kdo někdy hrál akci Helldivers 2 se někdy přihodilo, že se stal obětí střelby jiného hráče, jím seslané pomoci nebo některé z bezpočtu možností, jimiž vás mohou kamarádi zabít. Není proto až tak udivující, že část komunita přišla s tím, že by chtěla aby došlo k transformaci tohoto prvku. Přijde jí totiž, že někteří si střelbu do spojenců vyloženě užívají a tak jim narušují hru, což normálně hrající vytáčí k nepříčetnosti. Žádají proto, aby studio přidalo do svého díla vypnutí střelby do hráčů v určitých momentech. Třeba poté co nastoupíte do únikové lodi.
Jeden z uživatelů to komentoval takto: "Neexistuje žádný logický důvod, proč by vám mělo být dovoleno zastřelit někoho, kdo už je na lodi, kromě toho, že to grieferům umožní další možnost, jak lidem zničit zážitek ze hry," Takto laděná výtka rozhodně dává smysl, protože kdyby minimálně v daném prostoru nešlo zabíjet hráče, dost by to některým zvláštně smýšlejícím jedincům pokazilo den a normální jedinec by nebyl postižen. Někteří pak navrhují, aby došlo k přidání silového pole spojeného s překročením prahu korábu. Zabíjení ostatních bylo v Helldivers 2 pro některé problémem už od počátku, tak snad se tvůrcům podaří jeho fungování optimalizovat. Hra je dostupná na PC a PlayStation 5.