Hráči v Baldur's Gate 3 přichází na to, že tichý postup není vždy nejlepší cestou
Baldur's Gate 3 Novinka Hráči v Baldur's Gate 3 přichází na to, že tichý postup není vždy nejlepší cestou

Hráči v Baldur's Gate 3 přichází na to, že tichý postup není vždy nejlepší cestou

Ondřej Zeman

Ondřej Zeman

Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X/S

Na určitých místech se zkrátka nevyplatí.

Reklama

Baldur's Gate 3 je hrou, ve které není o možnosti jak řešit určité situace nouze. Nabídnut je vám tu boj, dialog i tichý postup a často je primárně jen na vás, kterou z cest zvolíte. Jak však ukazuje nové zjištění hráčů na Redditu, ne vždy se určité formy řešení vyplatí. Během jedné z primárních dějových linek orientovaných na Steel Watcher Foundry máte kupříkladu zničit komplex, což jde za pomoci neviditelnosti udělat snadno, jenže za rychlost váš tvůrci ztrestají. Když totiž tento tah uděláte, automaticky přijdete o rozvinutí linky orientované na Gondiány a jejich rodiny.

A obdobně laděných momentů tu není vůbec málo, je tím pádem nezbytné si vždy ujasnit, zda chcete plnohodnotný zážitek, nebo titul určitým způsobem ošidit, protože nic není dokonalé a ani tento kus ve výsledku nemá šanci reagovat na všechny tahy hráče.

Hráči v Baldur's Gate 3 přichází na to, že tichý postup není vždy nejlepší cestou

Na vlastní kůži můžete dopad neuváženě využitého tichého postupu v Baldur's Gate 3 zakusit na PC a také konzolích PlayStation 5 a Xbox Series X/S.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama