Hry budoucnosti. Shrnutí.
Blogy čtenářů Článek Hry budoucnosti. Shrnutí.

Hry budoucnosti. Shrnutí.

Anonymní

Anonymní

Je čas dokončit sérii blogů na téma budoucích her. Zde jsem se snažil shrnout vše, co jsem napsal dříve, ale zároveň vzít v úvahu skutečnost,co…

Reklama

Je čas dokončit sérii blogů na téma budoucích her. Zde jsem se snažil shrnout vše, co jsem napsal dříve, ale zároveň vzít v úvahu skutečnost,co čtenáři napsali v komentáři. Takže to bude prozatímní obraz o tom, jak hra bude vypadat 10-20 let.

 

Grafika

 

Tak zde není nutné jít do debat na dlouhou trať. Ta grafika zde bude k nerozeznání od skutečnosti. animace taky. Nicméně, pro tuto krásu, budete potřebovat silné železo, nebo, pokud v té době bude technologie vyvíjet cloud pro vysílání hry tím pádem přístup ke službě.

I když můžeme doufat, že z průkopníků v této oblasti může být Sony s jejich systémem Gaikai. Možná ale bude od této technologie velká závislost na budoucnosti cloud překladu.

 

Interakce v herním světě

Začneme přímo řídit hru. Pravděpodobnost, že vznik tzv. neurohelmet nebo virtuální reality přilby s plným ponořením. Není to nejradostnější vyhlídka, ale dobře. V herním světě postavička může komunikovat s naprosto všemi a vším! Chcete-li využí libovolné scenérie atd. Například, při přestřelce, pokud vám dojdou náboje, a za rohem budou soupeři pak můžete použít svícen k hození do neznáma ke klamání soupeře, který stojí nedaleko. Přitažené za vlasy? Ano ale s vývojem který jde rychle dopředů je možné už všechno nemyslíte?

AI a herní postavy

 

Oni jsou chytří. Dost chytří na to dodržovat určité konvence o herním světě, jako je například to, že nespadají do textury, atd. a atd.. Je pravděpodobné, že technologie budou vyvinuty přesné tak aby překonaly překážky, které umožní NPC samostatně vypočítat svou cestu, spíše než následovat trasy skriptů. Nicméně, v každém případě, vývojáři by neměli být rentabilní a dělat je příliš chytré.

Objem hry

 

 

Před pěti lety to bylo těžké si představit, že hra bude vážit 50 GB nebo více. Teď to není novinka. V tomto směru, herní průmysl se pohybuje jen mílovými kroky. A je pravděpodobné, že během tohoto období budu mít hru na pevný disk kde ani GB a TB nám nebudou říkat pane. (opět, pokud není cloud computing).

<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/oKGGv1csy3A" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

 

Závěr

Vše je na pokraji vytváří ideálního virtuálního vesmíru. V jednom,ve kterém se může stát cokolivv takovém který bude vládnout všem. Ale vzhledem k velikosti tohoto komplexu může mít nepříznivý dopad na společnost.

Reklama
Reklama

Uživatelský článek

Uživatelský článek se řídí pravidly webu. Obsah vytvořený nebo nahraný uživateli v žádném případě nevyjadřuje názor provozovatele. Za obsah stránek vytvořený nebo nahraný návštěvníky neneseme žádnou odpovědnost.

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama