Zpět na článek

Diskuze: Hvězdou PES 2016 je útočník Neymar

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Forzalin
Forzalin
Level 1 Level 1
13. 6. 2015 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

declare: Staré je, to je pravda, musím uznat že v té době ani Pepé nebyl nějaký svatoušek.

declare
declare
Level 1 Level 1
13. 6. 2015 08:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Forzalin: Souhlas, i v jiném postu jsem psal, že se Pepé zklidnil tuto sezónu. Proto poukazuji na to, že to video se Sergiem je také staré a že na stupnici zákeřnosti v minulosti je stále dost pod Pepém.

Forzalin
Forzalin
Level 1 Level 1
13. 6. 2015 07:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

declare: Nemůžu souhlasit, alespoň ne tuto sezónu. Když už se tu právem mluví jak se Neymar chováním v této sezóně změnil, tak by bylo nefér neříct to samé o Pepém, který když hrál tak hrál opravdu čistě a nezákeřně. 41 zápasů/7 žlutých karet je podle mně parádní číslo na stopera, jehož úkolem je hlavně vystupovat z obrany a odebírat tvrdší hrou míče.

declare
declare
Level 1 Level 1
12. 6. 2015 23:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Forzalin: Pokud udělám komparaci zákeřného Sergia a "Pepe Animal", tak mi vychází stále lépe Sergio.

Forzalin
Forzalin
Level 1 Level 1
12. 6. 2015 23:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak už jsem psal, Neymar už simulantem rozhodně není. Tuhle sezonu se hodně změnil, jeho spoluhráči ale moc ne. Já Busquetse opravdu rád nemám, to jde poznat i z mých komentů. To stejné Alba. Tihleti hráči jsou možná parádní fotbalisté, ale jsou to pořádní zmrdi. To že běhají za rozhodčím když někdo někoho fauluje tak za to je neodsuzuji, to dělá hodně hráčů, i v Realu. Jenže Alba se při faulech tváří jako by měl každou chvíli umřít a Busquets většinou to samý. Sergio je také dost zákeřný hráč. To ale většinou fandové Barcy nevidí. V Realu se také takový najdou to uznávám. Ale nevykládejte tady, že jsou vaši hráči svatoušci a že se změnili na nějaké anděly dobra. [ odkaz ]

declare
declare
Level 1 Level 1
12. 6. 2015 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pOinT7777: Pravda, pravda.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
12. 6. 2015 19:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pOinT7777: Neymar občas spadne uplně zbytečně bez kontaktu jen kvůli tomu, že ten kontakt čeká.

pOinT7777
pOinT7777
Level 1 Level 1
12. 6. 2015 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vsadím se, že máte v hlavě předminulé sezóny, ale v minulé, respektive této (prostě 14/15) se simulace Barcelony dost zmenšila. Nedivím se vám že se tu najdou tací, co prostě odsuzují Barcelonu za to co předváděla, ale to co bylo už není. Kdo sleduje pravidelně zápasy Barcelony mi dá za pravdu, když řeknu že Barcelona oproti ostatním týmům zmenšila simulaci na minimum. Například Neymar - v jeho první sezóně za Barcu simuloval jak chuj, jenže už dospěl a tento rok jsem ho snad simulovat ani neviděl, jediný kdo v Barceloně pravidelně simuluje je Suaréz, ostatní hráči taky už moc nesimulují a s tím že Bus. přiběhne za rozhodčím když někdo někoho zfauluje? Vždyť tohle dělá každý tým . . A co se týče Messiho - ten aby schválně padal někdy před vápnem nebo snad aby nasimuloval penaltu? Ha! To snad udělal 1x za sezónu, kdy vypustil nějaký souboj a nechal se pokácet, vždyť ho baví hrát, né nastřílet co nejvíce gólů a vyhrávat individuální trofeje . . však se podívejte co v této sezóně provedl po boku dvou hráčů světové kvality, i přes ně v tabulce střelců byl s Ronaldem daleko před ostatníma . .

Prostě už pochopte že Barcelona není co bývala, vím a nebudu si lhát do huby, když řeknu že kdysi hrála hnusný nepohledný fotbal, simulovala atd. Ale teď je to úplný opak, objektivní fanda, který není jen fanboy svého klubu to musí přiznat, že se Barcelona změnila . .

Forzalin
Forzalin
Level 1 Level 1
12. 6. 2015 17:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

declare: Spíše bych jmenoval hráče jako Busquets či Alba.

Ryan.7
Ryan.7
Level 1 Level 1
12. 6. 2015 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Simulanti jsou vsude tak nevim proc vyzdvihovat jen hrace s velkym jmenem , tolik expertu tady co sedi doma za pc teplaky az ke krku a jdou posuzovat hrace co podavaji vyborne vykony

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
12. 6. 2015 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Behavioralista: No vidíš, a v Barceloně je tolik simulantů, že bys je nespočítal na prstech 1 ruky a všichni padaj mnohem víc než Robben.

Behavioralista
Behavioralista
Level 1 Level 1
12. 6. 2015 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cesc: Já fandím Olympique Marseille, ale v Lize Mistrů komukoliv, kdo hraje proti Chelsea, Bayernu, Realu Madrid.

No a ve finále samozřejmě Barceloně

declare
declare
Level 1 Level 1
12. 6. 2015 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Norbi001: Pro mě je to takový stereotyp. Myslím, že Barcelona nevybočuje na úkor jiných týmů jako Atleti třeba. Samozřejmě, že tam jsou experti na diving jako Pedro, ve své době Alexis, který ale v závěru na sobě hodně zamakal, ale nepřipadá mi to, že by nějak zvlášť vybočovala z řady.

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
12. 6. 2015 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

declare: To jo, ale Barca je ubrečená nad všechny ostatní týmy. Jedinýho Messiho tam obdivuju a má můj respekt, on jedinej je z nich skutečnej hráč, ale ostatní? Těm bych nejraději prošlapnul koleno za ty jejich simulace. Aby se měli proč válet. Obrazně řečeno....

declare
declare
Level 1 Level 1
11. 6. 2015 22:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Norbi001: Tady asi moc souhlasit nemohu. On jde k zemi, když už to opravdu nejde ustát. Viděl jsem všechny zápasy Barcelony v této sezóně a nezaznamenal jsem, že by šel k zemi kvůli lepší pozici. To, že není okopáván, tak je blbost. Hráči ho okopávají jak záhonek a když to nejde, tak si ho prostě stáhnou za dres, rameno apod. Právě si osobně myslím, že to i ví, že toho dost ustojí, tak co kdyby se jim v rámci toho okopávání podařilo ten míč vzít.

A mimochodem, v jiných týmech to tak nefunguje, že spoluhráči letí za rozhodčím poukázat na to, že by příště mohl dát žlutou apod. ? V La Lize je to naprosto normální. V RM třeba Sergio, Pepé ...

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
11. 6. 2015 21:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

declare: Vždyť jo... Tohle na Messim obdivuju a to mu nikdo nemůže odepřít, ale to samé (i když on se k tomu proparádičkuje) dokáže i Ronaldo. On padá často kolem vápna, kde je to prostě taktické upadnout. Tohle padání nás učili taky na fotbale. Messiho vídám v LaLize také padat, když je to takticky pro tým. Když to tak je, tak také rád spadne... sice to nedosahuje četnosti Ronalda, ale i tak. A Ronaldo také se rve celou dobu hracího času. A hlavně Messiho se každej bojí okopávat protože by hned k rozhodčímu letěli Alba s Buzerantskýmkecem a už by to bylo. Bayern ho dokázal hlídat parádně a bez faulů.

Behavioralista: Tak jsem zkouknul jenom kvůli tobě většinu (40 penalt) jeho gólů z penalt. A Nasimulovaná byla méně než polovina... Sice se to šlo k té polovině, ale už né o moc. A Robben si to může dovolit. Stejně tak i Ronaldo nebo možná i Messi. Jsou to hráči, kteří dokážou projít celým hřištěm a neupadnout, stejně tak i naopak. U nich je to taktika. A ne jak psal Forzalin, že většina hráčů se válí už ve středu hřiště.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
11. 6. 2015 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Behavioralista: A komu fandíš ty? Barceloně?

Forzalin
Forzalin
Level 1 Level 1
11. 6. 2015 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

declare: Nikde jsem Ronaldovo padání neobhajoval, i já sám si někdy říkám zda to v některých situacích má zapotřebí. Ale rozhodně to není člověk jako Busquets nebo Alba, u kterých většinou vidíš, že dokáží simulovat klidně u krajní čáry za to že se jich někdo dotkl. S Messim máš pravdu, ale on má narozdíl od Ronalda trošku jiné záporné stránky.

declare
declare
Level 1 Level 1
11. 6. 2015 20:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Norbi001: Například Messi. Ten jede do poslední chvíle, nehledě jestli je ve vápně nebo ne. Já osobně sleduji jen La Ligu, defakto každý zápas RM a FCB, takže jiné fotbalisty soudit nemohu, ale prostě jeho snaha o vedení míče i když je okopáván tvrdě ze všech stran je úctyhodná. Na YT se dá najít mnoho kompilací, kde by řada ostatních už padala při prvním dotyku.

Behavioralista
Behavioralista
Level 1 Level 1
11. 6. 2015 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No a kolik těch penalt bylo nasimulovaných? Robben by měl už preventivně nastupovat se žlutou. Prostě ho nesnáším za ty jeho herecké etídy.

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
11. 6. 2015 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

declare: A kterej fotbalista ne? Když je to výhodná pozice ke vstřelení branky, tak toho využije, ale nepadá prvoplánově. Je mi jasný, že se válí více než by měl, ale jen proto, že ho všichni pozorují, tak se to zdá jako jeho deviza. Kdyby věnovali stejnou pozrnost všem hráčům jako Ronaldovi, tak by se ještě divili.

declare
declare
Level 1 Level 1
11. 6. 2015 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Forzalin: Nehledě na jiné kvality, tak to, že si Ronaldo rád sedne na zem je prostě fakt.

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
11. 6. 2015 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Behavioralista: Z jeho 415 gólů v kariéře jich z penalt nastřílel 41 z celkových 44. Takže o tom bych mluvil jinak než Ty. Ronaldo je komplexní hráč, který má nesporné kvality... To padání je většinou v pozicích, kdy lze dobře trefit přímý kop. Říkám většinou a vůbec jeho padání neobhajuju. A Hazard je rychlý, mrštný a je ho pro Chelsea škoda... A Robben? Jeho kvality jsou také výborné, a ty jeho průniky přes několik hráčů, když dostane prostor jsou skvostné. Agüero by tam být neměl už jen z důvodu, že nedokázal ani polovinu z toho co výše zmiňovaný. Když už tak Rooneyho ten je taky komplexní jako málokdo. Nebo bych tam dal Pogbu. To je taky ohrmný talent.

Ps. : A Messi nastřílel 59 gólů z jeho 406ti gólů a snižuje někdo jeho kvality? Ne.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
11. 6. 2015 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Druhej po Robbenovi? 😲 Je pravda, že Arjen občas spadne, ale vyjmenoval bych X jinejch fotbalistů, co padaj mnohem víc než on.

Forzalin
Forzalin
Level 1 Level 1
11. 6. 2015 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Behavioralista: Ajéje máme tu experta...

Reklama
Reklama