@Cuniceq
To určitě, že je odsunut na vedlejší kolej. Taky si myslím, že jim tam opravdu chybí konkurence, protože furt se najde poměrně velká skupina lidí, která si nové NHL pořídí. Věřím, že stále mají docela hezké zisky s minimem práce. Mít tam konkurenci jako PES u fotbalu, tak si myslím, že to vypadá jinak.
Tak to ať si zase nechají. Když byli schopni naroubovat Frostbite na NFL, které je dle mého daleko komplexnější, tak by mohli už konečně i na to NHL. Tak snad příští rok, jen škoda, že v NHL nemají konkurenci, která by je donutila trošku pohnout zadkem.
@Chesse
Počkej, kdybys to napsal, jak uvádíš tady, tak by snad neřekl nikdo ani popel, ale napsat pod novinku GoW - "Jestli tohle je vyborne napsane, tak jsem papež… Vsak je to prumer stejne jako pribeh u Horizon….", tak se nediv, že pár fanouškům se to nemusí líbit.
Tak odkoušeno, zahrány různé konce a rozhodně pořizuji. Graficky je to fakt pěkné, příběh má potenciál, ale čeho se bojím, tak to je délka hry. Snad aspoň těch 10h to dá.
Malou vadu to přeci má. Nevleze se mi ta krabice do ikeacké knihovny :/ Jinak figurka je pro mě takový standard, který lze nalést u Ubi sošek. Neurazí, ale ani vyloženě nenadchne. Od toho tu jsou jiné firmy.
@Behavioralista
Čert vem značky. Mě zase příjdou podřadní spíše řidiči, kteří ohrožují své okolí bezohledností a hazardem. A může si vést pr**l třeba v Bentley nebo starém Golfu, to je fuk.
"nový Renault Megane pochlubí turbodmychadlem s přímým vstřikováním" - to se pochlubí Renó s tímto ve hře nebo jak? :) Jinak bych ocenil, kdyby tam dali nějakou Škodověnku, třeba Octavii II 1.9TDi.
To mě vůbec nepotěšilo. Bioshock snad není druhořadý titul, aby na něm pracovala jen hrstka vývojářů a to ještě umělci z Hangaru 13. Bioshock je série, která si zaslouží kvalitní péči a dostatečně zázemí. Takhle to smrdí budgetem, jak Big Daddy. Jinak v článku asi chybka " a mnoho zaměstnanců Hangaru 13 dalo výpočet"
Grafická stránka her je už teď docela vysoko a udělat hru, která nějakým markantním způsobem odskočí od této generace asi jen tak nebude. Spíše oblast, kde se dá neustále vylepšovat, tak je AI a fyzika. I když chápu, že někde musí být nějaké mantinely kvůli designu hru, ale stále v porovnání s grafikou je fyzika a AI na štíru.
Asi nejsem jeden z těch, co by dokument bezmezně adoroval. Pár chyb se tam najde (občas vykoukne mikrofon, přitakávání u jakože monologu) a já osobně bych ocenil více rozhovorů s obyčejnými vývojáři. Trochu mimo mi přišel rozhovor s Martinem Klímou na launch párty. Jinak převažuje více světlých momentů, takže dobrá práce ve finále.