Nabídne velkou singl kampaň i multiplayer a vyjde na podzim.
Válečná strategie Iron Harvest čerpající jednak z alternativní historie světa 1920+ polského ilustrátora Jakuba Rozalskiho a jednak z veleúspěšné epické strategické deskové hry Scythe, se připomíná videem shrnujícím uplynulý rok 2019. Vývoj hry podle něj probíhá pekelným tempem, takže stále platí konkrétní datum vydání 1. září 2020 pro platformy PC (podle současných požadavků jen s Windows 10), PS4 a X1. Datum nebylo zvoleno náhodou, ale v americkém formátu (1.9.20) odkazuje na svět 1920+, v němž se strategie odehrává.
Iron Harvest kutí německé studio KING Art z Brém, jež letos nabralo další desítku vývojářů (nyní jich je přes 50), kteří se okamžitě začlenili do týmu pracujícího na této RTS. I nadále přibývá zejména obsah, což letos znamená nové jednotky kulometných družstev a zdravotníků, další multiplayerové mapy či novou možnost ústupu z bitvy. Příběhová kampaň pro jednoho hráče čerpá z pozadí deskové hry Scythe, když nabídne celkem tři různé příběhy, polovinu frakcí z této hry a k tomu devět hlavních hrdinů.
[embed]https://www.youtube.com/watch?=60&v=KRkrF4TUHmQ[/embed]
Letos se začalo pracovat na střihových scénách do kampaně, podepsala se smlouva s mezinárodním distributorem Deep Silver a hra byla široce prezentována zejména v Polsku a Rusku, protože dvě z frakcí patří právě do těchto zemí. Kompletně hotové jsou již všechny jednotky, hrdinové i objekty v prostředí a nahrána byla i veškerá hudba i zvuky. PC verze letos také dostala podporu ovladačů.