Na 4K při 60 FPS zapomeňte.
Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint je vojenskou akcí, která v době svého vydání příliš neoslnila, avšak se autorům musí nechat, že od té doby se hru snaží poctivě vylepšit a dočkali jsme se několika aktualizací, kdy třeba ta nejnovější s označením 3.0.3, která vyšla minulý týden 9. listopadu, opět trochu vylepšila stealth a dodala různá vylepšení, která si žádala komunita.
S příchodem next-gen konzolí od Microsoftu a Sony se ovšem nabízela otázka, jak poběží titul v rámci zpětné kompatibility na těchto strojích, jelikož velká porce her na nich nabízí o něco lepší běh.
Odpověď nám následně byla nabídnuta včera, kdy se na oficiálních stránkách objevila přehledná tabulka parametrů next-gen verzí.
Podle zprávy se hráči na nových konzolích mohou těšit z různých grafických vylepšení (nespecifikováno jakých), přičemž hra nabízí na Xboxu Series X a PlayStationu 5 dva režimy běhu.
Ten první se zaměřuje na výkon, což v praxi znamená, že se dočkáme rozlišení 1080p při 60 FPS. Druhý následně upřednostňuje rozlišení, takže na Xboxu Series X hru rozjedete v nativním 4K a 30 FPS, zatímco PS5 nabízí upscalované 4K a opět 30 FPS. Na o něco slabší a menší konzoli Xbox Series S se pak dočkáváme 1440p a 30 FPS.
To tedy znamená, že fanoušci bohužel musí zapomenout na 60 FPS ve 4K, jelikož hra funguje v podstatě stejně jako na Xbox One X a PS4 Pro, ačkoliv s přeci jen stabilnější snímkovací frekvencí a rychlejším načítání.
Rozhodně je ale příjemné ujištění o tom, že s přechodem na PS5 a Xbox Series X/S se s vámi přenáší i váš postup a veškeré nákupy, které jste udělali na starých konzolích.