Japonská televize TBS vstupuje na herní trh
Novinka Japonská televize TBS vstupuje na herní trh

Japonská televize TBS vstupuje na herní trh

Filip Svoboda

Filip Svoboda

Netají se vysokými ambicemi.

Reklama

Japonská společnost Tokyo Broadcasting System (TBS) oznámila vstup do herního průmyslu se svou novou dceřinou firmou TBS Games. Provozovatel jedné z nejrozšířenějších japonských televizních sítí zahrnující zpravodajství, sport i seriálovou produkci se netají plánem přinést na trh „ty nejpůsobivější herní zážitky“.

TBS se chce zaměřit na interní vývoj her založených na vlastních IP. Upozorňuje, že některé z jeho značek už se videoherní adaptace dočkaly, jmenovitě například Sasuke Ninja Warrior. Od teď chce mít produkci pod kontrolou. Cílit bude na rozličné platformy od PC a konzolí přes mobily až po arkádové automaty.

Nová herní divize TBS se má stát „ultimátní zbraní“ na herním trhu. „Usilujeme o to, aby se naše originální IP stala známými jmény díky hrám, které obohacují životy hráčů po celém světě,“ píše společnost.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama