Netají se vysokými ambicemi.
Japonská společnost Tokyo Broadcasting System (TBS) oznámila vstup do herního průmyslu se svou novou dceřinou firmou TBS Games. Provozovatel jedné z nejrozšířenějších japonských televizních sítí zahrnující zpravodajství, sport i seriálovou produkci se netají plánem přinést na trh „ty nejpůsobivější herní zážitky“.
TBS se chce zaměřit na interní vývoj her založených na vlastních IP. Upozorňuje, že některé z jeho značek už se videoherní adaptace dočkaly, jmenovitě například Sasuke Ninja Warrior. Od teď chce mít produkci pod kontrolou. Cílit bude na rozličné platformy od PC a konzolí přes mobily až po arkádové automaty.
Nová herní divize TBS se má stát „ultimátní zbraní“ na herním trhu. „Usilujeme o to, aby se naše originální IP stala známými jmény díky hrám, které obohacují životy hráčů po celém světě,“ píše společnost.