Umělecký ředitel Crystal Dynamics, Brian Horton, redaktorům časopisu Game Informer řekl, že už nechtějí z Lary sexuální objekt.
"Co se sexy vzhledu týče, hráči samozřejmě vždy chtějí hrát za atraktivní postavy, čemuž je přizpůsobena i Lara, avšak nechceme to s její sexualitou přehánět jen proto, aby tam byla," uvedl Horton.
"V rámci tohoto projektu neustále mluvíme o kontextu a motivaci této postavy. Lara miluje archeologii. Je studovaná a velice chytrá, což jí jistě přidává na atraktivitě. Jen trochu jiná, než byli hráči zvyklí."
"A i když je bezesporu pěkná, už to není a nebude taková ta prvoplánová sexbomba." Na závěr pak Horton dodal, že má na tom velký podíl i zasazení a náplň hry, do čehož se ohromná prsa a téměř neexistující oblečení jednoduše nehodí. Ostatně více o nátuře hry se dozvíte v našem nedávném megapreview.