Pokračování Pentimentu v nejbližší době nechystá.
Designer Josh Sawyer z Obsidian Entertainment odpovídal v rozhovoru pro magazín Touch Arcade, pokračování které hry by chtěl vytvořit za předpokladu, že by měl k dispozici neomezený rozpočet – Pentiment 2, Pillars of Eternity 3 nebo sequel k Fallout: New Vegas.
O prvním jmenovaném titul teď Sawyer neuvažuje: „Nemyslím si, že bych udělal Pentiment 2. S tou hrou jsem opravdu velmi spokojený. Není to tak, že bych se k ní nechtěl nikdy vrátit, ale právě jsem ji dokončil, takže bych asi ještě nějaký čas počkal.“
Ze jmenované trojice by si game director zvolil pokračování série Pillars of Eternity. „Myslím, že bych zkusil Pillars 3, protože vím, jaký byl rozpočet na [Pillars of Eternity II:] Deadfire, a ten nebyl nijak velký, a od více lidí jsem slyšel, jaký byl rozpočet na Baldur's Gate 3, a nebudu mluvit o číslech, ale ten kdybych měl, určitě bych Pillars 3 udělal,“ říká.
Rozpočet pro druhé Pillars of Eternity činil asi 4,5 milionu dolarů, zatímco vývojáři z Larianu měli na nový Baldur's Gate přes 100 milionů. Obě Pillars of Eternity financoval také crowdfunding. Nebýt jej, Sawyer by prý uvažoval o tahovém souboji podobně, jako ho zpracoval Larian, namísto real-time souboje s pauzou.
„Ale hra pro to nebyla navržena. Navrhnout hru s tahovými souboji, s menším množstvím střetů, menšími bitvami, ale mnohem taktičtějšími, myslím, že by to byla velká zábava. A mít úžasné cutscény a všechny tyhle věci. To by bylo skvělé,“ dodává.